Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - gatje in cil wand

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 821 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10364 - gatje in cil wand
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 799 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

martinus83 1-7-2003 19:40 Print topicpost

Posts: 3718



in et midde van et rode rondje zit een gatje door de cil wand heen van ongeveer een mm in diam....

er is dus een lek van de ruimte onder de zuiger naar et KV circuit

het gat komt vrij wanneer de uitlata poort 5 mm geopend is...

kan zon lekje kwaad? zit er veel druk onder de zuiger?

hoe zou ik dit dicht kunne make???

Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 1-7-2003 19:40
 

Blorn 1-7-2003 19:42 Print reply

Posts: 13825
Komt die uit in de koelmantel?

Zo ja, dicht lassen (Gietijzer is toch te lassen?)
 
Blukaap 1-7-2003 19:42 Print reply

Posts: 10006
Is dat niet gewoon een gaatje van je cilinderwand naar de spoelkanalen ?
Dan is er eigenlijk niks aan de hand denk ik.
 
Bastila is lief
martinus83 1-7-2003 19:43 Print reply

Posts: 3718
het is dr doorheen naar et koelkanaal ja...--->nie dus

edit:

Ik schrok me rot en maak me wer te gauw druk!!

et lgatje loopt nar et spoelkanaal..maakt geen ruk uit dus...ben ik ff blij

Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 1-7-2003 19:44

Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 1-7-2003 19:45
 
Erik_P 1-7-2003 19:45 Print reply

Posts: 690
Oooooooojah, 'k zie 't nie Gietijzer kun je NIET lassen. Moet je speciale lastechniek voor kennen, voorverwarmen enzo...

Word em dus niet.

Dit bericht is ge-edit door Erik_P op 1-7-2003 19:46
 
-
Blorn 1-7-2003 19:46 Print reply

Posts: 13825
Anders had van Hout het ook wel gezien hoor
 
martinus83 1-7-2003 19:47 Print reply

Posts: 3718
nee laama, denk nie dat di kwaad kan nader gezien...et komt uit in et spoelkanaal dus et mengsel komt van onderaf in et spoelkanaal, staat er veel druk in et ondercarter? anders krijgt ie veel te veel mengsel
 
martinus83 1-7-2003 19:48 Print reply

Posts: 3718
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Anders had van Hout het ook wel gezien hoor


ghehe...idd
 
barry 1-7-2003 19:48 Print reply

Posts: 7387
gietijzer is wel te lassen, zeg je zelf net , alleen wel erg lastig

 
He?
martinus83 1-7-2003 20:09 Print reply

Posts: 3718
ik ga maar ff in die topic verder...

het slotje van me onderste zuigerveer komt net over een kleine spoelpoort heen, nou heeft VHS de poort al afgeschuind maar zal di goed gaat of zal hij eens blijven haken?!..



zwart streepjes zijn de slotjes
 
Blukaap 1-7-2003 20:10 Print reply

Posts: 10006
Ik had je al het advies gegeven om die onderste veer maar weg te laten .

Heb je er iig nog 1 reserve .
 
Bastila is lief
wipe-out 1-7-2003 20:11 Print reply

Posts: 7672
is dat een 93 mal uitgeboord naar 55mm met 55mm vertexzuiger? alwin's 98 malossi is namelijk vastgelopen omdat er een zuigerveerslotje door een spoelpoort ging geloof ik.

Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 1-7-2003 20:11
 
martinus83 1-7-2003 20:12 Print reply

Posts: 3718
ja da zei harrie ja, ja et is een 55 mm malossi met vertexx..maar mss dat alwin hem heeft beschadigd bij het erin zetten, dan gaan de slotjes nm door de inlaat poort
 
Blukaap 1-7-2003 20:13 Print reply

Posts: 10006
Dat was pas na 150km, vandaar.
 
Bastila is lief
martinus83 1-7-2003 20:19 Print reply

Posts: 3718
ja kan tog, dat de zuigerveer lijdt en dat ie op een gegeven moment afbreekt, was ok met me malossi toen ie 53mm was...
 
verwijderd 1-7-2003 20:24 Print reply
Posts: 4082
slotjes kunnen vaak zonder probleem door een poort heen... bij mij yz zit het slotje precies in het midden van de boostpoort. voordeel hiervan is dat het slotje mooi in het midden zit bij een zuiger met 1 veer.
het is trouwens een SRS zuiger.
 

Dit topic is 799 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved