Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Wat is nouw origineel?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 760 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10353 - Wat is nouw origineel?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1480 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Luc 1-7-2003 18:21 Print reply

Posts: 3590
Loopt et nou van
A-1 tot en met A-5?
want ik hep hier nog een A-2; A-3 en A-4 cilinders liggen.......
je ziet wel, dat de A-2 veeeel kleinere spoelpoorten heeft.
 
the-roadrunner 1-7-2003 18:52 Print reply
Posts: 499
ik rij dus met mijn org cil 70 @9k

wat ik en niet bij zet is dat ik dus met een afgedraaide zuiger rond rijd.
daardoor komt dat, anders rij ik ook 55/60 km/h
 
lalalalalala echt v@
lafstafarian 1-7-2003 19:13 Print reply

Posts: 446
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: the-roadrunner

ik rij dus met mijn org cil 70 @9k

wat ik en niet bij zet is dat ik dus met een afgedraaide zuiger rond rijd.
daardoor komt dat, anders rij ik ook 55/60 km/h


erhmmm was een afgedraaide zuiger?

Enne die foto das toch een 50 ori snel. 6 koelribben zie ik. Wat staat daar dan, het lijkt wel of er HM 16.6 staat. Ik ben scheef denk ik.
 
lafstafarian 1-7-2003 19:15 Print reply

Posts: 446
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

[...]

Wat me opvalt aan die dingen dat ze best wel veel power onderin hebben. Laatst wou ik hem afzetten(koppeling opbotsen), maar in plaats daarvan reed ie gewoon weg


HEHAah. Lijkt me wel een lollig gezicht.
Maar die mtx ori verschilt toch van een mb of nie?
 
Pistonpen Paultje 1-7-2003 19:18 Print reply

Posts: 8678
nee hoor, is precies het zelfde, Tenminste. MTX oud model (wat ik dus heb) is precies het zelfde blok als MB (alleen er zit wel een extra ophang punt aan)

SH blok is weldegelijk anders idd.
 
MBBBBBB 1-7-2003 19:20 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG
Wat me opvalt aan die dingen dat ze best wel veel power onderin hebben. Laatst wou ik hem afzetten(koppeling opbotsen), maar in plaats daarvan reed ie gewoon weg
Klopt, ik heb ook ff origineel gereden, en is nog verdacht veel kracht, maar door de weinige toeren is dat ook snel voorbij helaas.
 
Rene 1-7-2003 19:57 Print reply
Posts: 2573
ik heb een A1, een A2 en 2 A4
dus A1 is dan de langzaamste? LOL
Die ziet er ook uit oftie nog niet eens gebruikt is. Buitenkant van de cilinder helemaal in perfecte staat.
ik heb ook een cilinder waar ze met de boormachine de spoelpoorten wat groter hebben gemaakt lol
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Pistonpen Paultje 1-7-2003 20:03 Print reply

Posts: 8678
Wat kun je nou eigenlijk doen aan een origineeltje (op tune gebied, simpel liefst) dat hij ietsje meer toeren maakt? 1k rpm. meer zou al best prettig zijn.
 
Martijn 2-7-2003 1:06 Print reply
Posts: 10000
jesus...1k maar?? ...gaat iig wel tenkoste van je koppel...nee wacht..hoeft niet btw..

je moet em iig breder maken, dat zal al schelen, en heeeeel klein beetje hoger halve mm ofzo...weet ik niet precies...moet je berekenen/ff aan de experts vragen...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 1480 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved