Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 10 km rijden = bougie kapot

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 961 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10345 - 10 km rijden = bougie kapot
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1217 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rudy 1-7-2003 15:20 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Electrodenafstand op 0,3/0,4 eerst eens proberen, helpt dat niet, maar verbruikt ie wel minder, dan zou ik idd je hele ontsteking en alles nalopen, te beginnen bij de bobine.


is erg weinig 0,35-0,4. Meestal laat ik ze gewoon op de std 0,7 staan.
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Honda_mbiloss [Emiel] 1-7-2003 15:55 Print reply

Posts: 3697
Andere vraag:

Ik vervang dus die keering, en ineens loopt me mb achteruit!

Ontsteking staat optijd(puntje bij paaltje)




Als je logiesch nadenkt kan dat toch helemaal niet. Met een normale ontsteking van een mb kan die never nooit achteruit lopen, want dan moet je je grondplaat uit gaan veilen. Dus die grondplaat zal het niet zijn. Tlijkt wel of me vliegwiel de andere kant magnetisch is geworden fzo

Dit bericht is ge-edit door honda_mbiloss op 1-7-2003 16:05
 
spaanplaat 1-7-2003 16:04 Print reply
Posts: 691
dat kan niet komen door een kering te vervangen , dan zal je toch (ook al zeg je dat hij goed staat) moeten kijken naar je ontsteking, want vanzelf kan hij niet ineens achteruit rijden
 
Honda_mbiloss [Emiel] 1-7-2003 16:06 Print reply

Posts: 3697
zie vorige reply

Heb trouwens al wel vaker het idee dat hij verdoemt is. Ik zal hem wel eens verwennen, met slingers enzo.

Het is al verholpen. Dat kleine dingetje waar dat blauwe draadje vandaan komt zat verkeert om.

Dit bericht is ge-edit door honda_mbiloss op 1-7-2003 17:08
 

Dit topic is 1217 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved