Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Mt incombinatie met:

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 995 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10341 - Mt incombinatie met:
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2439 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blorn 9-7-2003 19:26 Print reply

Posts: 13825
Ik ging op mn (best opgehoogde) MT 97km/h digi met Malossi setupje.
 
wipe-out 9-7-2003 19:28 Print reply

Posts: 7672
ja, maar dat kwam ook door de snelle stickers
 
excite mt70 9-7-2003 19:55 Print reply
Posts: 817
nah mijne is ook behoorlijk opgehoogd, en ik weet dat hij behoorlijk wat weerstand heeft, maar met twv 36-14 vind ik 85-90 echt niet snel, als je hoort dat sommige brommers dat met 50cctjes gewoon makkelijk halen is dat best frustrerend
 
huh 9-7-2003 20:14 Print reply
Posts: 1755
Verschil tussen een 50cc en 70cc die allebei 80/90 lopen is, wat ik merk/gemerkt heb, dat je met een 70cc nog normaal rustig en enigszins laagtoerig mee kan rijden met het verkeer...met een 50 nie echt, ik nie tenminste...

Mijn 50cc imi loopt ook 85/90 met wind mee, maar het duurt een flinke tijd voordat ie aan zn top zit...trekt een stuk minder hard door als een 70 (optrekken dus)...rijdt laagtoerig een stuk minder lekker...rijdt met wind tegen een stuk trager of trekt nie eens door zn 4 heen...

En aangezien ik eraan geveild heb enzo, omdat ie anders nie eens zo hard liep, slijt de boel als de tering en kan ik minstens iedere maand mn zuigerveer vervangen.

En kvind dat je de nieuwe 50cc'tjes van MH RX enzo niet met de 50cc'tjes van MT enzo kan vergelijken...

Maar goed, bij MT enzo is het toch wel duidelijk dat een 70cc fijner is, 50cc kan misschien wel eens even hard, maar heeft op andere punten weer best grote nadelen...

edit: whoeps...foutje, zie ik nou pas

Dit bericht is ge-edit door huh op 10-7-2003 10:30
 
Henk - Tanky 9-7-2003 21:48 Print reply
Posts: 397
en de trek kracht maakt natuurlijk een heel verschil.
 
Henk - Tanky 14-7-2003 23:20 Print reply
Posts: 397
zo.. eindelijk maar toch is de cilinder binnen.
na 7 keer op het postkantoor te zijn geweest heb ik hem kunnen ophalen.
ik blij!

morgen als ik wat eerder vrij kan krijgen ga ik direct langs de tuner..
en maak een afspraak wanneer ik mijn brom daar kan stallen.

hebben mensen nog behoeftes aan een poortmapje.. of wat foto's

want ben wel van plan om die te gaan maken.
en ook straks van het nieuwe..
kijken wat ze veranderd hebben.

en maybe ook wel handig voor jullie.
 
mr200r 15-7-2003 1:46 Print reply
Posts: 5122
Wat geven jullie toch allemaal veel geld uit aan
je brommer.
Wat is er mis met 85.
Mijn mtx200 rijd 125 die ga ik echt niet tunen of wat dan ook om hem 140 te laten lopen.
Je zal toch een keer tevreden moeten zijn.
 
mr200r
Blukaap 15-7-2003 10:23 Print reply

Posts: 10006
Misschien willen anderen gewoon fijn doorgaan, dus zever er nu een keer niet over.
Probeer niet je mening zo verschrikkelijk op te dringen.

En portmapjes: voor en na, met goede maten er bij (oftewel, de cilinder moet je op het blok zetten en kijken waar ODP en BDP zitten).
En het liefste op mm papier.
 
Bastila is lief
Henk - Tanky 15-7-2003 16:41 Print reply
Posts: 397
Zal poortmapjes gaan maken.
Vrijdag haal ik het blok eraf en breng hem naar de tuner.

Ook heb ik met hem gepraat over een uitlaat.
en kwamen we allebei tot de conclusie dat een homoet onderlangs het beste is.

Of weten jullie nog betere?
en waar kan ik die nu bestellen. ivm 50cc.nl op vakantie is.

 
User 927 15-7-2003 17:00 Print reply

Posts: 6405
Tsja, kom je toch bij vdhparts uit denk ik

Denk dat weinig mis kan gaan als je een uitlaat besteld, ze zullen toch geen tecno in een doos waar homoet op staat proppen..... (Zo dom zijn ze toch niej?)
 
Henk - Tanky 15-7-2003 20:39 Print reply
Posts: 397
ja weet nie..

je hebt ook 2 type's homoet uitlaatjes..
zul je net zien dat ze de verkeerde erin pleuren.
en anders maar eerst op vakantie en daarna laten tunen.
 
User 927 15-7-2003 21:17 Print reply

Posts: 6405
hmmmz... dan weet ik ut ook niet meer.... Heeft Van Der Heijden die uitlaatjes niej?
 
Henk - Tanky 15-7-2003 22:48 Print reply
Posts: 397
Bel ik morgen ff naar toe.
 
Henk - Tanky 15-7-2003 23:03 Print reply
Posts: 397
En iemand enig idee hoeveel pk ik er ongeveer uit kan halen.
Bromboer zei dat het best wel extreem kon worden..
voor een mt.

waar denken jullie aan?
70cc polini getuned.
20mm mikuni cab.(misschien in de toekomst nog anders)
homoet speciaal onderlangs.
blok en cilinderkop word getuned..

en als je enig idee hebt.. qua pk's
zeg dan ook ff erbij of het krukas pk's zijn.. of op het achterwiel
 

Dit topic is 2439 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved