Blukaap |
30-6-2003 17:29 |
Posts: 10006 |
Voorvork binnenpoten zijn 23 euro p/s nieuw, dus dat is niet zoveel.
Als de buitenpoten dan gewoon heel zijn is dat geen enkel probleem.
Wiel zal 25-50 euro zijn maximaal.
Stuur zul je recht moeten meppen of een 2e hands zoeken die wel recht is.
sloten kan wat prijziger worden, denk een euro of 50.
Voorstepjes zijn vrij duur meen ik (30 of 60 euro geloof ik).
Kabelboom is nieuw 25-30 euro, een accu is 10-15 euro en die is bij het oude type wel nodig (met lichtweerstand en gelijkrichter apart).
Ik zou 'm wel kopen, als ie maar niet gejat is ofzo.
|
|
Bastila is lief |
|
Martijn |
30-6-2003 17:29 |
Posts: 10000 |
100???? doen man!!!!!!!!
jezus...voorvork hebbie zo recth...desnoods koop je 2ehandsje, stppies zijn ook wel te regelen...zolang de lak enzo en het blok maar mooi zijn zou ik het doen...
100 euro betaal je nog voor een gaar afgetrapt ding man...dus doen...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
guus van driel |
30-6-2003 18:02 |
|
Erik_N |
30-6-2003 18:06 |
Posts: 5360 |
Sloten --> contact 10 euro, dop 8....
|
|
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja! |
|
bart de scootergek |
30-6-2003 18:11 |
Posts: 8916 |
ik zal morgen eens navragen aan die jongen, maar hij zei dat hij lang stil had gestaan en dat de vorige eigenaar goed gevallen was dat dus goed te zien was. hoeveel kost de verzekering voor een mb nu. ohja kost het nog iets om de oliepomp af te sluiten of kan ik die er zo uit roppen. en op de trappers zitten geen pedalen maar die krijg ik erbij, zal ik die er af halen of erop laten zitten
|
|
Honda RC-33 |
|
Martijn |
30-6-2003 19:00 |
Posts: 10000 |
waarom oliepomp afsluiten?? als dat ding ori is zal ie et nog best doen...trappers ook laten zitten..ding in ori staat houden...beetje opknappen...pats...voor heeeeeeeeeeeeeel veel geld verkopen...oid...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
User 927 |
30-6-2003 19:02 |
Posts: 6405 |
Gewoon kopen, is altijd goed
En volgens mij kun je een sleutel op een slot laten maken
Dus met je slot naar de slotenmaker, en dan maakt ie een passende sleutel (geloof ik) en dat kost echt geen 50 euro
|
|
|
|
bart de scootergek |
30-6-2003 19:17 |
Posts: 8916 |
maar wil er mee naar school, dus zelf houden. maar als ik wil opvoeren is de oliepomp toch niet meer zo betrouwbaar. maar hoe duur is de verzekering van een mb nou, ik denk dat hij al onder oldtimers valt.
|
|
Honda RC-33 |
|
User 927 |
30-6-2003 19:19 |
Posts: 6405 |
|
|
|
|
bart de scootergek |
30-6-2003 19:27 |
Posts: 8916 |
oke om het ding dus rijdend op de weg te krijgen kost het me dus zoveel:
- 46 voor de voorvork
- 25 euro voor wiel
- 30 euro voor stepjes maar misschien kan ik zelf iets fabriceren
- 10 euro voor sloten
- 39 voor verzekering
- 10 accu
- 100 euro mb zelf
dat kost me 260 euro, hmmm dat is niet veel voor een rijdende brommer. maar heb nu weinig geld omdat me crossmotor nieuwe achterbrug + prolink lagers moet voor 200 euro
|
|
Honda RC-33 |
|
Pistonpen Paultje |
30-6-2003 19:54 |
Posts: 8678 |
Wat je natuurlijk ook kan doen is mij inboxen en vertellen waar die gast woont. Dan zit jij niet in de geld problemen en dan heb ik een leuke MB er bij
Ff zonder gijn. veel mensen vergeten 2ehands. Een maat van me kocht 2 rechte binnenpoten van een MB + de onderlangse beugel voor 10 euro bij een sloper. Dan een die steuntjes. Laatst zelf gekocht, 10 euro enzovoorts....
oohja, who gives a fuck about sloten? De verzekering betaalt niet eens uit als je hem op stuur en contactslot hebt. Maar als het er op zit is het wel mega prettig!
Mijn advies, vertel het mij. en anders gewoon zelf kopen dus!
KOPEN!
Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 30-6-2003 19:56
|
|
|
|
bart de scootergek |
30-6-2003 20:25 |
Posts: 8916 |
had net iemand gebeld en het even verteld wat ik kon doen en hij zei dat her frame zelf ook krom kon zijn. hoe kan ik dat controleren??
|
|
Honda RC-33 |
|
Pistonpen Paultje |
30-6-2003 20:56 |
Posts: 8678 |
Is wat lastig. oa. door er voor te gaan staan en kijken of het balhoofd recht staat te opzichte van de rest, kijken of je afbuigingen ziet in de buizen. enzovoorts. alle kanten bekijken.
Vaak zie je het amper. Heb zelf ooit een kaal frame (is dus nog makelijker) gekocht, maar toen ik thuis kwam bleek ie toch wel behoorlijk (lees: mega) krom
|
|
|
|
mr200r |
30-6-2003 21:50 |
Posts: 5122 |
Kopen
Als je voorvork weer goed is kun je je frame testen,gewoon bv 40 en handen los kun je mee voelen of het goed is als het fout is verdwijn je uit zicht of in de sloot.
|
|
mr200r |
|
Boerke [Mathieu] |
30-6-2003 21:53 |
Posts: 1501 |
voorvork kun je meestal gewoon rechtbuigen, ging bij mn neef ook en die zat met 70 op een auto die zelf 60 reed en dat was frontaal, eentje lukte zo, andere moest vervangen worden
voor mn nsr koste contactslot nieuw 25 euro.
|
|
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront te kort kom!! |
|