Steve_ZHC |
30-6-2003 12:59 |
Posts: 2716 |
Ik zou achter die 125 je 28 doen, 32 kan wel, maar zuipt als een gekke!
26 zou ook kunnen, maar als je een 28 hebt...
En achter die 70 zou ik gewoon een 20mm doen, hoogstens een 24mm als je de boel getuned hebt ofsow...
|
|
|
|
Neonlampje |
30-6-2003 13:03 |
Posts: 14825 |
24 tot 26 op 70cc, 32 op 125, en die 28 aan mij verkopen
|
|
|
|
Pistonpen Paultje |
30-6-2003 13:06 |
Posts: 8678 |
28mm op een 70 zal flink doorzupen!
Misschien wel een leuk drink maatje
|
|
|
|
robert |
30-6-2003 13:30 |
Posts: 900 |
zuipen maakt niets uit
als ik er maar meer trekkracht door krijg en evt wat meer toeren kan draaien is het leuk. Maar een 32 op 125 moet toch zat kunnen?
en een 24 of 26 op een polini? 26 lijkt me nl wel wat groot eigelijk.
|
|
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen. |
|
Saknet |
30-6-2003 14:27 |
Posts: 10355 |
het zijn geen crossmotor cilinders hoor
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Mr Pain |
30-6-2003 14:35 |
Posts: 4966 |
op polini wil zeker wel een 24mm ik denk dat 26mm ook nog wel gaat maar zal wel wat moeilijker met afstellen zijn maar het moet wel willen
op die 125 kan zat een 32mm op, 34mm wil zelfs nog wel op
|
|
|
|
mr200r |
30-6-2003 15:00 |
Posts: 5122 |
Ik ben aan de gang met eem mt-125cc van een maat
29 mikuni en krijg hem niet afgesteld.
alles geprobeerd met sproeiers het ding wou niet lopen,uit ergernis heb ik gewoon een
orginele 18 met 135 sproeier er op gelegd
loopt perfeckt.Maar de(klant wil die 29 erop)
weet iemand wat de juiste atstelling is
125 eurocilinder-4-lepsmem-29 micuni.
IK denk dat dit gewoon veel te groot is en dat je aan de carb niks af testellen valt omdat het gewoon te groot is.
|
|
mr200r |
|
Saknet |
30-6-2003 15:08 |
Posts: 10355 |
mwa duw er een 150 in met goed luchtfilter
duw hem aan zonder choke met halfgas
kan wel goei lopen je mot m alleen bietje knijpen
met ori filter bvb kan je ook gewoon eerst die 135 sproeier proberen in die 29
ik zou trouwens ook checken of de spoelers wel helemaal open staan wanneer de zuiger op laagste punt is als je dat nog nie gedaan heb..
Dit bericht is ge-edit door barteld op 30-6-2003 15:10
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
huh |
30-6-2003 15:09 |
Posts: 1755 |
Pff Siep had eerst ook een 125cc met 32mm carb dacht ik
|
|
|
|
wipe-out |
30-6-2003 15:43 |
Posts: 7672 |
er rijden idd genoeg 125's met 32 mikuni rond.
zeta-boy(dave) had er zelfs ??n op zijn 98 eurocil.
|
|
|
|
barry |
30-6-2003 15:53 |
Posts: 7387 |
het kan idd wel, 34mm kan er ook wel op, zal ook wel leuk lopen, maar het is staat niet inverhouding met prestatie - benzine verbruik
met een 28 en 32 zul je boven in net zoveel kracht hebben (misschien 32 iets meer, maar merk je echt bijna niet) maar onderin zal die 28 wat meer powerhebben dan die 32mm. en dan heb je ook nog eens dat die 28 veeeeel minder zuipt.
je moet niet meteen denken: groot = goed.
veel mensen zeggen 28mm omdat dat gewoon 1 van de beste keuzes van carb is voor prestatie - benzine verhouding op 125cc en misschien 100-110cc...
|
|
He? |
|
robert |
30-6-2003 16:28 |
Posts: 900 |
ik heb em idd gekocht omdat ik meerdere lui erover hoorde dat een 32 goed moet gaan op een 125cc, oke tis geen crossmotor maar mocht dat niet fijn willen kan ik altijd die 28 er nog op doen. een 110 malossi is een toerenjanker, die zal misschien fijner gaan met een 32 dan een 125, ik zie wel wat het doet. Maar een 26 op een polini 70, gaat dat niet verzuipen onderin?
|
|
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen. |
|
barry |
30-6-2003 16:48 |
Posts: 7387 |
meeste raden ook omdat die 125 laag toerig is en dus helemaal geen 32mm nodig heeft, is zelfde dat een 20mm net zo loopt als een 24mm, alleen die 24mm zuipt veel meer, (op 70cc cilinder als v.b), dus op 125 raad ik zeker 28mm aan omdat die toch laagtoerig is...
|
|
He? |
|
Hans F |
30-6-2003 16:50 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barry
is zelfde dat een 20mm net zo loopt als een 24mm, alleen die 24mm zuipt veel meer, (op 70cc cilinder als v.b
Is echt onzin!
|
|
|
|
Martijn |
30-6-2003 17:02 |
Posts: 10000 |
idd ik snap het ook niet....hij zuigt toch meer mengsel (anders zuipt ie niet meer) aan...en dat wordt toch verbrand....verbranding = power...dus...of hij pompt alles er via de uitlaat weer uit
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|