Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Gisteren tegen een 70cc Malossi NSR geraced

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 882 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1030 - Gisteren tegen een 70cc Malossi NSR...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 702 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Dan the man 10-7-01?14:06 Print topicpost
Posts: 152
Stond een hele groep gasten met auto's enzo, stonden daar een beetje te hangen. 1 zo'n gast kende ik daarvan, werkt bij een motorzaak en had een NSR met 70cc malossi en zou 120 rijden. Nou dat ding had hij nou aan een maat verkocht, maar die werd eventjes opgebeld om te sporten, want die zou veel en veel sneller zijn, keihard op het achterwiel enzo. Nou dat ding gehaald, okee, ging heeeeeeeel goed op het achterwiel. Hadden ze op m'n NSR gereden, zeiden ze, loopt wel slecht voor een 80cc, die 70cc is sneller, trekt veel harder. Nou wij dus optrek wedstrijdje houden, trok hem er gewoon uit originele 80cc met 18mm tegen 70cc malossi met 24mm. Nog best netjes eigenlijk vond ik, die 80cc is namelijk origineel en trekt niet zo hard op vond ik zelf... En met topsnelheid reed hij ietsjes harder, na een 500 meter lag hij 20 meter voor, dus liep misschien 2 km/h harder ofzo, bijna helemaal niks! En die kerel wou maar niet toegeven dat ik harder optrok, maar een andere kerel zei van zie je wel, 80cc trekt een 70cc wel eruit... Maar naast de auto ree hij 110 zeiden een paar andere gasten die meereden en toen zat ik op de 100 op de teller en ik kan 105. Dus zo heel slecht doet m'n brommertje het nog niet eigenlijk, haalt de 100 echte km/h wel in ieder geval.
Onze videocamera is weer een beetje gefikst, dus misschien kunnen we weer gaan filmen. Ik hoop deze vakantie nog wat te kunnen filmen, binnenkort gaat de 125cc met 32mm van Zeta-boy weer in elkaar dus lekkere wheelies filmen
 
Weer terug op de Honda!

Junkie XR 10-7-01?15:25 Print reply

Posts: 5753
Wist nog niet eens dat je er 80 onder had Dan? Komt er nog een 110 onder ofzo? Wel vet hoor, maar mij is verteld dat een standaard 80 altijd maar 80 rijdt ofzo.

En dan ben ik toch wel benieuwd of ik ooit nog een beroemde Broos wheelie te zien krijg, na 3 keer Roosendaal nog geen 1 wheelie gezien :(
 
verwijderd 10-7-01?15:43 Print reply
Posts: 4082
ik denk dat ie getuned is, als je nog ff de vrees erin zet kan je zo 130 halen
 
Broske 10-7-01?17:00 Print reply
Posts: 532
die 80 is niet getuned, is gewoon helemaal orgineel, en volgens de brommerboer hier moet hij rond de 100 lopen, dus dat klopt wel.

enne, $tranger, je hebt nog nooit goeie wheelies hier gezien omdat:
1. ik of danny alleen maar wheelies kan maken (en danny zat mee zun been, dus dee hij maar rustig aan.)
2. heb ik wel een snelle brommer voor nodig, moet in zun 2 opt 8terwiel gaan (de mt 125 kon ik het niet goed mee, en met sven's mt80 ook niet[toen had ik ook goeie kleren aan] het beste kon ik het met de mb van dave, maar daar zitten nou gare veren onder)

maar als die mb weer rijdt met 125 en 32mm zal ik maar ff oefenen
moeten eigenlijk wel betere veren onder dan.
 
wepp
70malossi 10-7-01?21:42 Print reply
Posts: 4176
een scirocco of een coraddo (hoe the fok spel je dat) kan dus echt niet aan een crx of ein : Bier Meister Wagen tippen
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Zeta-boy 10-7-01?23:11 Print reply

Posts: 2066
Het is wel de bedoeling dat die mb keihard op zun 8terwiel gaat. Daar gaat lekker een 125 onder met 32 mm carb. Deze moet perfect afgesteld worden en keihard trekken. Mun toekomstige mbx met 110 malossie mot ook hard trekken maar mag weer harder rijden. En oja die 500, die trekt al hard en rijdt best hard (als je het niet gewent bent)
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??

Dit topic is 702 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved