Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Mtx/tsx kopen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 893 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10296 - Mtx/tsx kopen
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3416 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blijhoofd 30-6-2003 16:35 Print reply

Posts: 7378
ach gelul,tsx word altijd zwart gemaakt maar vat niet wrm die framepjes zijn echt super sterk,+ dat honda's altijd tege schofterig hoge prijze worden aangebode,en kwa kwaliteit nog te kort komen bij tsx
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Steve_ZHC 30-6-2003 17:50 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd

ach gelul,tsx word altijd zwart gemaakt maar vat niet wrm die framepjes zijn echt super sterk,+ dat honda's altijd tege schofterig hoge prijze worden aangebode,en kwa kwaliteit nog te kort komen bij tsx


Wat een gelul, die laatste paar woorden...
Beide frames zullen wel sterk zat zijn, en dat van dat doorrotten bij het frame (onder het balhoofd) is ook lang niet bij elke brommer...

Slappe vering is mooi voor op de baan, een wat stijvere geeft een betere wegligging op verhard materiaal (denk aan asfalt ensow).

Het voordeel van een Honda vind ik gewoon de ?berkwaliteit, en tjah, de TSX gaat al net zo lang mee, dus de 1 zal niet SLECHTER zijn dan de ander...

Maar feit is gewoon dat je onder een MTX een 80 blok kan gooien, onder TSX ook wel, maar vind er maar es 1.
Plus dat je bij Honda's dat gezeik met die spruitstukken niet hebt.

EDIT:
Doe mij maar een MTX (ow, die heb ik ook, hmmmm )

Dit bericht is ge-edit door RS80_Racer op 1-7-2003 7:48
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 30-6-2003 18:42 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer

[...]


Wat een gelul, die laatste paar woorden...
Beide frames zullen wel sterk zat zijn, en dat van dat doorrotten bij het frame (onder het balhoofd) is ook lang niet bij elke brommer...

Slappe vering is mooi voor op de baan, een wat stijvere geeft een betere wegligging op verhard materiaal (denk aan asfalt ensow).

Het voordeel van een Honda vind ik gewoon de ?berkwaliteit, en tjah, de TSX gaat al net zo lang mee, dus de 1 zal niet SLECHTER zijn dan de ander...

Maar feit is gewoon dat je onder een MTX een 80 blok kan gooien, onder TSX ook wel, maar vind er maar es 1.
Plus dat je bij Honda's dat gezeik met die spruitstukken niet hebt.

Doe mij maar een TSX (ow, die heb ik ook, hmmmm )


MTX neem ik aan

maar wat blijhoofd zegt is echt het domste wat ik ooit heb gehoord.

MTX-SH kost gemiddeld iets van 500 euro ofso en TSX zie je gewoon heel veel van 750 tot 800 euro en dan heb je nog zo?n simpele witte!!!
dus jah .. suzuki is algemeen veel duurder alleen heb je ze natuurlijk ook wel goedkoper maja daar moest ik gewoon ff op reagere
 
nobody fuck with us!!
henk huppelschoten 30-6-2003 18:48 Print reply
Posts: 656
en wat denken de mensen van een mtx r2????? rijden standaart al lekker door 6 versnellingen watergekoeld staan lekker hoog op hun wielen enige probleem is dat je de eerste letters van het framenummer moet wegslijpen of het nummer van een sh frame derin mot meppe
 
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!!
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 30-6-2003 18:50 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk huppelschoten

en wat denken de mensen van een mtx r2????? rijden standaart al lekker door 6 versnellingen watergekoeld staan lekker hoog op hun wielen enige probleem is dat je de eerste letters van het framenummer moet wegslijpen of het nummer van een sh frame derin mot meppe


en een NL teken erin moet meppen
 
nobody fuck with us!!
Martijn 30-6-2003 18:56 Print reply
Posts: 10000
pff...discussie gaat weer nerges heen...

idd..honda is universeler, maar dat is van de andere kant ook weer jammer, tsxies zie je gewoon minder en dat vond ik persoonlijk dan weer leuk, tis jammer dat de onderdelen wat duurder zijn (scheelt niet zo suuuper veel) maar ik vind het wel grappig dat je minder tsxies ziet (k niet hier verhouding tsx:mtx = 3:1 in een achterlijk dorpie) en die mtx ot is van HONDAMTX op het forum. en zon flep heeft nog een mb.

pff..tsx en mtx zijn gewoon samen uberrulers in de crossbrommerwereld, mtx ubert mt op veel punten, en DT enzo vallen al buiten de boot...omdat het gewoon troep is.
(owyeah..nu krijg ik de dt'ers achter me aan )

maarrrr btw...ik vind idd ook dat een mtx echt heerlijk rijdt (onopgehoogd, opgehoogd nog nooit gereden) echt lekker plat enzo...en wat harrie ook zij, ietsjes stijver. ik zou ook best een mtxie erbij willen hebben, al is het maar om te sleutelen en honda's beter te leren kennen, met hun andere koppelingssysteem toerenteller aansluiting enzo...zit allemaal anders...wel interessant...

krijg binnekort nog steeds mt...al een half jaar...luie zakken kommen em gewoon ook niet brengen..en ik ben te lui om te halen (zelfde gasten als waarvan ik de mint had..alleen de mint kostte geld)

edit: waar blijft de pollll

wat vind je mooier: mtx/tsx?
maja, dan krijg je weer de diepere redenen, kwaliteit/opvoerbaarheid. Beter alleen om het uiterlijk stemmen (wint mtx)

Dit bericht is ge-edit door Martijn op 30-6-2003 18:57

Dit bericht is ge-edit door Martijn op 30-6-2003 18:57
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
ties 30-6-2003 19:00 Print reply
Posts: 1333
dt is ook wel goed mits je een goede onsteking hebt, want die condensators branden steeds door. maar voorderest zij ze wel grappig maar kwa onsteking zijn enorm kut en koppeling op 50 met 2 plaats 80 3 is ook kut. ik heb nl bijna alleen nog maar ontstekings problemen gehad voor de rest zijn ze wel grappig alleen niet goed met de tijd meegekomen.
 
barry 30-6-2003 19:04 Print reply

Posts: 7387
ach je moet wat dingen op een rijtje zetten van wat je precies wilt. wat je wensen zijn, en kijken welke brommer er het best bij past he...


 
He?
User 927 30-6-2003 19:06 Print reply

Posts: 6405
DT is mooie brommer, lekker goedkoop en je krijgt toch redelijk waar voor je geld

Alleen jammer dat die fucking koppeling altijd problemen geeft, dikke rommel
 
barry 30-6-2003 19:08 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull

DT is mooie brommer, lekker goedkoop en je krijgt toch redelijk waar voor je geld

Alleen jammer dat die fucking koppeling altijd problemen geeft, dikke rommel


ze zijn naar mijn mening zo goedkoop omdat niemand ze wil omdat ze zo stront lelijk zijn

maar dat is mijn mening voor de gene die zich aangesproken voelen
 
He?
Pistonpen Paultje 30-6-2003 20:10 Print reply

Posts: 8678
Hmmz...die reply van Bart over verbruik slaat nergens op. 1:10 voor een MTX en 1:12 voor een TSX. Hoe krijg je het voor elkaar.

Ik rijd met me Mb met 70malossi, 20mm en proma80 ergens rond de 1:25, met me zeta 1:24 ongeveer. En voor TSX geld het zelfde zoals Martijn ook al zei.
 
User 927 30-6-2003 20:14 Print reply

Posts: 6405
Mijn DT rijd 1:25, en dat lijkt me normaal voor een 50 snel
 
Blijhoofd 30-6-2003 20:16 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

[...]


MTX neem ik aan

maar wat blijhoofd zegt is echt het domste wat ik ooit heb gehoord.

MTX-SH kost gemiddeld iets van 500 euro ofso en TSX zie je gewoon heel veel van 750 tot 800 euro en dan heb je nog zo?n simpele witte!!!
dus jah .. suzuki is algemeen veel duurder alleen heb je ze natuurlijk ook wel goedkoper maja daar moest ik gewoon ff op reagere


tsx 750 800 euro dan heb je er 1 die compleet gerevissert is ofzo met 80 blok enzo

heb mijne gekocht voor 150 gulden helemaal compleet,en gem koste ze rond de 200 euro
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Blijhoofd 30-6-2003 20:17 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull

Mijn DT rijd 1:25, en dat lijkt me normaal voor een 50 snel


mijn tsx ook
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Pistonpen Paultje 30-6-2003 20:18 Print reply

Posts: 8678
Kijk eens goed rond op markplaats enzo. Eem TSX is toch echt duurder als een Honda. En dat zeg ik niet omdat ik zelf honda rijd.


 

Dit topic is 3416 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved