Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #10296 - Mtx/tsx kopen
|
Pagina 4 van 5
|
Dit topic is 3416 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Blijhoofd |
30-6-2003 16:35 |
Posts: 7378 |
ach gelul,tsx word altijd zwart gemaakt maar vat niet wrm die framepjes zijn echt super sterk,+ dat honda's altijd tege schofterig hoge prijze worden aangebode,en kwa kwaliteit nog te kort komen bij tsx
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Steve_ZHC |
30-6-2003 17:50 |
Posts: 2716 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd
ach gelul,tsx word altijd zwart gemaakt maar vat niet wrm die framepjes zijn echt super sterk,+ dat honda's altijd tege schofterig hoge prijze worden aangebode,en kwa kwaliteit nog te kort komen bij tsx
Wat een gelul, die laatste paar woorden...
Beide frames zullen wel sterk zat zijn, en dat van dat doorrotten bij het frame (onder het balhoofd) is ook lang niet bij elke brommer...
Slappe vering is mooi voor op de baan, een wat stijvere geeft een betere wegligging op verhard materiaal (denk aan asfalt ensow).
Het voordeel van een Honda vind ik gewoon de ?berkwaliteit, en tjah, de TSX gaat al net zo lang mee, dus de 1 zal niet SLECHTER zijn dan de ander...
Maar feit is gewoon dat je onder een MTX een 80 blok kan gooien, onder TSX ook wel, maar vind er maar es 1.
Plus dat je bij Honda's dat gezeik met die spruitstukken niet hebt.
EDIT:
Doe mij maar een MTX (ow, die heb ik ook, hmmmm )
Dit bericht is ge-edit door RS80_Racer op 1-7-2003 7:48
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
30-6-2003 18:42 |
Posts: 7007 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer
[...]
Wat een gelul, die laatste paar woorden...
Beide frames zullen wel sterk zat zijn, en dat van dat doorrotten bij het frame (onder het balhoofd) is ook lang niet bij elke brommer...
Slappe vering is mooi voor op de baan, een wat stijvere geeft een betere wegligging op verhard materiaal (denk aan asfalt ensow).
Het voordeel van een Honda vind ik gewoon de ?berkwaliteit, en tjah, de TSX gaat al net zo lang mee, dus de 1 zal niet SLECHTER zijn dan de ander...
Maar feit is gewoon dat je onder een MTX een 80 blok kan gooien, onder TSX ook wel, maar vind er maar es 1.
Plus dat je bij Honda's dat gezeik met die spruitstukken niet hebt.
Doe mij maar een TSX (ow, die heb ik ook, hmmmm )
MTX neem ik aan
maar wat blijhoofd zegt is echt het domste wat ik ooit heb gehoord.
MTX-SH kost gemiddeld iets van 500 euro ofso en TSX zie je gewoon heel veel van 750 tot 800 euro en dan heb je nog zo?n simpele witte!!!
dus jah .. suzuki is algemeen veel duurder alleen heb je ze natuurlijk ook wel goedkoper maja daar moest ik gewoon ff op reagere
|
|
nobody fuck with us!! |
|
henk huppelschoten |
30-6-2003 18:48 |
Posts: 656 |
en wat denken de mensen van een mtx r2????? rijden standaart al lekker door 6 versnellingen watergekoeld staan lekker hoog op hun wielen enige probleem is dat je de eerste letters van het framenummer moet wegslijpen of het nummer van een sh frame derin mot meppe
|
|
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!! |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
30-6-2003 18:50 |
Posts: 7007 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: henk huppelschoten
en wat denken de mensen van een mtx r2????? rijden standaart al lekker door 6 versnellingen watergekoeld staan lekker hoog op hun wielen enige probleem is dat je de eerste letters van het framenummer moet wegslijpen of het nummer van een sh frame derin mot meppe
en een NL teken erin moet meppen
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Martijn |
30-6-2003 18:56 |
Posts: 10000 |
pff...discussie gaat weer nerges heen...
idd..honda is universeler, maar dat is van de andere kant ook weer jammer, tsxies zie je gewoon minder en dat vond ik persoonlijk dan weer leuk, tis jammer dat de onderdelen wat duurder zijn (scheelt niet zo suuuper veel) maar ik vind het wel grappig dat je minder tsxies ziet (k niet hier verhouding tsx:mtx = 3:1 in een achterlijk dorpie) en die mtx ot is van HONDAMTX op het forum. en zon flep heeft nog een mb.
pff..tsx en mtx zijn gewoon samen uberrulers in de crossbrommerwereld, mtx ubert mt op veel punten, en DT enzo vallen al buiten de boot...omdat het gewoon troep is.
(owyeah..nu krijg ik de dt'ers achter me aan )
maarrrr btw...ik vind idd ook dat een mtx echt heerlijk rijdt (onopgehoogd, opgehoogd nog nooit gereden) echt lekker plat enzo...en wat harrie ook zij, ietsjes stijver. ik zou ook best een mtxie erbij willen hebben, al is het maar om te sleutelen en honda's beter te leren kennen, met hun andere koppelingssysteem toerenteller aansluiting enzo...zit allemaal anders...wel interessant...
krijg binnekort nog steeds mt...al een half jaar...luie zakken kommen em gewoon ook niet brengen..en ik ben te lui om te halen (zelfde gasten als waarvan ik de mint had..alleen de mint kostte geld)
edit: waar blijft de pollll
wat vind je mooier: mtx/tsx?
maja, dan krijg je weer de diepere redenen, kwaliteit/opvoerbaarheid. Beter alleen om het uiterlijk stemmen (wint mtx)
Dit bericht is ge-edit door Martijn op 30-6-2003 18:57
Dit bericht is ge-edit door Martijn op 30-6-2003 18:57
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
ties |
30-6-2003 19:00 |
Posts: 1333 |
dt is ook wel goed mits je een goede onsteking hebt, want die condensators branden steeds door. maar voorderest zij ze wel grappig maar kwa onsteking zijn enorm kut en koppeling op 50 met 2 plaats 80 3 is ook kut. ik heb nl bijna alleen nog maar ontstekings problemen gehad voor de rest zijn ze wel grappig alleen niet goed met de tijd meegekomen.
|
|
|
|
barry |
30-6-2003 19:04 |
Posts: 7387 |
ach je moet wat dingen op een rijtje zetten van wat je precies wilt. wat je wensen zijn, en kijken welke brommer er het best bij past he...
|
|
He? |
|
User 927 |
30-6-2003 19:06 |
Posts: 6405 |
DT is mooie brommer, lekker goedkoop en je krijgt toch redelijk waar voor je geld
Alleen jammer dat die fucking koppeling altijd problemen geeft, dikke rommel
|
|
|
|
barry |
30-6-2003 19:08 |
Posts: 7387 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razadull
DT is mooie brommer, lekker goedkoop en je krijgt toch redelijk waar voor je geld
Alleen jammer dat die fucking koppeling altijd problemen geeft, dikke rommel
ze zijn naar mijn mening zo goedkoop omdat niemand ze wil omdat ze zo stront lelijk zijn
maar dat is mijn mening voor de gene die zich aangesproken voelen
|
|
He? |
|
Pistonpen Paultje |
30-6-2003 20:10 |
Posts: 8678 |
Hmmz...die reply van Bart over verbruik slaat nergens op. 1:10 voor een MTX en 1:12 voor een TSX. Hoe krijg je het voor elkaar .
Ik rijd met me Mb met 70malossi, 20mm en proma80 ergens rond de 1:25, met me zeta 1:24 ongeveer. En voor TSX geld het zelfde zoals Martijn ook al zei.
|
|
|
|
User 927 |
30-6-2003 20:14 |
Posts: 6405 |
Mijn DT rijd 1:25, en dat lijkt me normaal voor een 50 snel
|
|
|
|
Blijhoofd |
30-6-2003 20:16 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]
[...]
MTX neem ik aan
maar wat blijhoofd zegt is echt het domste wat ik ooit heb gehoord.
MTX-SH kost gemiddeld iets van 500 euro ofso en TSX zie je gewoon heel veel van 750 tot 800 euro en dan heb je nog zo?n simpele witte!!!
dus jah .. suzuki is algemeen veel duurder alleen heb je ze natuurlijk ook wel goedkoper maja daar moest ik gewoon ff op reagere
tsx 750 800 euro dan heb je er 1 die compleet gerevissert is ofzo met 80 blok enzo
heb mijne gekocht voor 150 gulden helemaal compleet,en gem koste ze rond de 200 euro
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Blijhoofd |
30-6-2003 20:17 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razadull
Mijn DT rijd 1:25, en dat lijkt me normaal voor een 50 snel
mijn tsx ook
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Pistonpen Paultje |
30-6-2003 20:18 |
Posts: 8678 |
Kijk eens goed rond op markplaats enzo. Eem TSX is toch echt duurder als een Honda. En dat zeg ik niet omdat ik zelf honda rijd.
|
|
|
|
Dit topic is 3416 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 4 van 5
|
|