Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - NSR tecno uitlaat past niet?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 918 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10278 - NSR tecno uitlaat past niet?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1421 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Honda NS1 Montessa 29-6-2003 17:48 Print reply
Posts: 72
als je nog een 24mm moet die heb ik liggen (nieuw) maar ik gebruik hem niet.

wil je hem overkopen? tis een mikuni 24mm
 
Superfunk 29-6-2003 18:07 Print reply

Posts: 1442
Anders een 18 keihin, zuipt niet teveel, loopt lekker.
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
gran turismo 29-6-2003 23:20 Print reply
Posts: 735
ff een vraagje, ik heb me brommer samen met een andere gast in elkaar gezet die veel meer van brommers weet als ik, hij is ook automonteur.

We hebben alleen gedestileert water erin gegooit als waterkoeling, want we konden vandaag geen echte watercooling kopen, volgens die gast waarmee ik werkte koelde normaal water beter als echt koelwater, echt koelwater bevriest alleen niet zei ie.
Alleen als ik ff een paar km rustig gereden heb en ik stop daarna de motor hoor ik het water helemaal koken, wat ik een beetje een eng vind, word de cilinder dat niet te heet of zo?
koop dinsdag toch maar ff echt koelwater.
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
Blukaap 29-6-2003 23:22 Print reply

Posts: 10006
Ik geloof dat koelvloeistof niet alleen een lager vriespunt heeft, maar ook een hoger kookpunt, dus dat kan iets verklaren.

Maar het spul mag niet meer dan 100 graden worden, anders zit er toch iets fout (meer dan 80 graden is al fout).

Zaakje is wel ontlucht ?
 
Bastila is lief

Dit topic is 1421 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved