Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinderkop op polini ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 972 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10265 - cilinderkop op polini ?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1340 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Nikoz 26-6-2003 19:59 Print topicpost
Posts: 819
Op me rs heb ik nu Polini-W liggen maar ik rij met een 50 ori hogedrukkop(40mm) , hij stoot niet tegen de kop aan maar nu kan ik van (nasic) een 49mm TP kop regelen of ik kan de mijne uit laten draaien ( de polini zelf is 47 mm ) wat is het beste ? en maakt het uberhaubt wel uit als ik em laat uitdraaien zal ik er iets van merken ? Ik moet er zoveel mogelijk uithalen wat erin zit vandaar ben ook aan het denken om hem op te sturen naar IS maar dat is toch weer een smak geld dus daar ben ik nog niet over uit
 
mito maaaster

suzuki rijder 26-6-2003 20:17 Print reply

Posts: 2322
ik zal heb uit laten draaien anders hou je ja geen compresie meer over en heb je dus ook minder koppel en rijd hij dus klote
 
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url]
Erik_N 26-6-2003 20:20 Print reply

Posts: 5360
Lijkt mij dat ie on uit gedraaid juist meer hebt


(uitdraaien, niet afdraaien)
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Nikoz 26-6-2003 20:26 Print reply
Posts: 819
nouja compressie heeft hij genoeg , maar de keus is dus een 49mm kop 70cc , of mijn 50 ori uit laten draaien naar 47 mm .. en of ik er wel wat mee opschiet ?
 
mito maaaster
barry 26-6-2003 20:31 Print reply

Posts: 7387
beste is dat je hem naar de vorm van je zuiger uit laat draaien, en dan goed squish afstellen, dna krijg je de beste prestatie vorm...
 
He?
Nikoz 26-6-2003 20:34 Print reply
Posts: 819
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

beste is dat je hem naar de vorm van je zuiger uit laat draaien, en dan goed squish afstellen, dna krijg je de beste prestatie vorm...


hoe kan je die squish afstellen dan ?
 
mito maaaster
riejuracer 26-6-2003 20:38 Print reply
Posts: 353
kan je laten doen door bv IS tuning. ik ga m`n cil daar ook laten tunen voor 115 euro en dan maken z`n m`n 50 kop passend op m`n w-poort is denk over een paar weken klaar.
 
pro race vlamt.
Nikoz 26-6-2003 20:42 Print reply
Posts: 819
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riejuracer

kan je laten doen door bv IS tuning. ik ga m`n cil daar ook laten tunen voor 115 euro en dan maken z`n m`n 50 kop passend op m`n w-poort is denk over een paar weken klaar.


Hm had je ook gewoon de ori 50 kop ? en heb je hem al opgestuurd naar IS ? en wat is de rest van je setup ? ben wel benieuwd naar de prestaties als die terug komt
 
mito maaaster
barry 26-6-2003 21:02 Print reply

Posts: 7387
over het algemeen wat ik zoheb gelezen en gehoord is dat ik nog geen mensen ben tegengekomen waarvan is-tuning niet aan de verwachtingen heeft voldaan...

dus dat is wel een redelijk groot positiev punt voor is-tuning zie ik zo...
 
He?
MBBBBBB 26-6-2003 21:06 Print reply
Posts: 2340
Ik denk dat je absoluut niet die 49 mm moet kopen. Die moet inprincipe ook pas gemaakt worden voor je 47 mm. Want loopt niet lekker gewoon dan. Dus beter je 50 laten afwerken op je 47 mm cil en zuiger, dan zul je optimale prestaties hebben.

En Erik_N.. als je kop perfect op maat is op je zuiger en cilinder lijkt mij dat je dan meer profijt heb ervan. Eerst afdraaien en dan uitdraaien naar 47 mm zal absoluut geen verlies opleveren van je compressie
 
riejuracer 26-6-2003 21:39 Print reply
Posts: 353
hij gaat deze week er heen duurt een paar weken zei ivo tegen mij. er gaat ook een airsal van een rs mee die word ook voor rond de 100 euro getuned.
 
pro race vlamt.
Nikoz 26-6-2003 22:11 Print reply
Posts: 819
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riejuracer

hij gaat deze week er heen duurt een paar weken zei ivo tegen mij. er gaat ook een airsal van een rs mee die word ook voor rond de 100 euro getuned.


zozo doe maar duur maar welke carbu en uitlaat had je erbij dan ?

tja het is allemaal wel leuk dat laten tunen maar het is toch weer 115 euro en eind september schop ik me rs toch de deur uit. Maarja ik heb nu ook wel weer zoiets van zo snel is die geneens en in de zomer wil ik wel ff nog flink toeren en wat scootertjes er hier uit rijden.
 
mito maaaster
riejuracer 26-6-2003 23:12 Print reply
Posts: 353
mijn setup word,

70 polini tuned
jolly pijp
24vlakschuif icm twin air
doppler-as
mis nog eens een hpi


die airsal is vna een vriend van me zijn setup is dan.

airsal tuned
yas 70cc pij
doppler as
en een 19mm carb
 
pro race vlamt.
Blorn 26-6-2003 23:15 Print reply

Posts: 13825
Moet je eens zien wat je voor 100 euro aan tunen hebt bij VHS
 
Nikoz 26-6-2003 23:17 Print reply
Posts: 819
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Moet je eens zien wat je voor 100 euro aan tunen hebt bij VHS


beter / meer dan ? ervaring ? als ik het doe dan wil ik het ook goed doen ..
 
mito maaaster
barry 26-6-2003 23:22 Print reply

Posts: 7387
jah vhs is wel bekend daaro, goede kwaliteit leveren voor belachelijk lage prijzen wat ik zo hoor
 
He?

Dit topic is 1340 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved