Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Potjandikkie vervelende kawa

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 770 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10240 - Potjandikkie vervelende kawa
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1487 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn 26-6-2003 12:15 Print reply
Posts: 10000
14k??? ....dingen hebben inlaatschijf toch?...komt dat daardoor?
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
bart de schakelgek 26-6-2003 13:40 Print reply

Posts: 5987
nope is gewoon membraamgestuurde inlaat, daan laat zijn af1 ook 15-16k toeren draaien
 
Limburger
gonzales 26-6-2003 21:54 Print reply

Posts: 1319
zal eens navragen meschien is andere slag oplossing. enne NOG hoogtoeriger WOW lukt wel enne heb gedacht aan een malossi drijfstang en dan nog eens laten behandelen bij een bevriend revisie bedrijf dan moet het wel lukken maar hierna stop ik als ze dan nog kapot draait of nie ik stop het hierna ze kost reeds te veel geld
 
burn your rubber not your soul
mr200r 26-6-2003 23:21 Print reply
Posts: 5122
Koop maar liever een orginele, malossi koopt ook gewoon per 1000 ofzo in en zetten er malossi op.


Dit bericht is ge-edit door mr200r op 26-6-2003 23:23
 
mr200r
gonzales 27-6-2003 21:24 Print reply

Posts: 1319
heb reeds gezegt. heb geen geld te veel. maar denk dat ik hierna nooit meer tegen 125 en 250cc ga racen vindt dat blok niet zo lekker denk ik . en ja die kerel geeft gezegt dat hij oplossing weet. ken die kerel goed. heb er stage gelopen zal dit alles warmte behandelinge geven. "gratis". en garandeerd bijna dat die drijfstang het houdt. en ja eum. cillinder gaat naar NI-CA-sil. anders draait ze zo terug kapot
 
burn your rubber not your soul
User 927 27-6-2003 21:42 Print reply

Posts: 6405
Hmmz, lijkt me kut, dat je brommer teveel power voor je drijfstang heeft, maar ik denk dat zo'n ding niet zomaar breekt

Misschien moet je eens kijken offie wel vrij kan draaien dat er nix versleten is ofzow
 
gonzales 27-6-2003 23:42 Print reply

Posts: 1319
is allemaal in orde gewoon hoge rpm en hoge cillinderinhoud.een stiive pols zorgen voor kapotte dingen
 
burn your rubber not your soul
bart de schakelgek 28-6-2003 1:04 Print reply

Posts: 5987
dus wat ik zei dat "harden" ga je doen? lijkt me ook het beste jah
 
Limburger

Dit topic is 1487 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved