Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Potjandikkie vervelende kawa

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 996 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10240 - Potjandikkie vervelende kawa
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1486 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gonzales 25-6-2003 21:29 Print topicpost

Posts: 1319
heb vandaag weeral een mooie ervaring erbij gekregen. mijn kawasaki is vastgenaaid. "weeral" . dus daar gaat alles terug. de oorzaak is weeral de drijfstang die het niet aankon. heb reeds een origi drijfstang geprobeerd een pro-x drijfstang en nu laatst een malossi drijfstang. o ja tussenin nog een imi drijfstang. mar dat telt niet mee. nu is de vraag. wat is er nog sterker van drijfstang

Dit bericht is ge-edit door nick op 25-6-2003 22:22
 
burn your rubber not your soul

NSR RULEZZ 25-6-2003 22:20 Print reply

Posts: 4934
hmzz je zal wel iets anders verkeerd doen aangezien je wel raar bezig moet weten om een drijfstang te laten breken...
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
SIWWN 25-6-2003 22:22 Print reply
Posts: 7079
Was je setup dan?

Wel klote om al 4 stangen naar de klote te helpen, enne Malossi drijfstang? bestaat dat?

edit: tiepfout

Dit bericht is ge-edit door SIWWN op 25-6-2003 22:23
 
SIWWN 25-6-2003 22:24 Print reply
Posts: 7079
Leuke topictitel
 
gonzales 25-6-2003 22:25 Print reply

Posts: 1319
wie heeft mijn topictitel verandert. enne wat is er nu sterker
 
burn your rubber not your soul
master of disaster_rs50 25-6-2003 22:26 Print reply
Posts: 1839
stond op 50cc forum al dat ie mallossie al geprobeert had.
 
lalalalalala i can't hear you
NSR RULEZZ 25-6-2003 22:26 Print reply

Posts: 4934
origineel is het best...

(bij honda iig)

VETTE topic titel nick :P

Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 25-6-2003 22:27
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Sk4f 25-6-2003 22:29 Print reply
Posts: 534
rofl nick master hoor

maareeh kan je niet bij zon speciaalzaak us gaan vragen of ze nog iets hebben ? misschien die doppler shit ofzo ??
 
Hoi ik ben Buis uit Nijmegen en ik rij op een MB :D ( EN EEN PUCH ! )
Blijhoofd 25-6-2003 22:33 Print reply

Posts: 7378
gadsie darrie bah wat vervelend nou

maar das toch ook nie normaal dat je zoveel drijfstangen breek die dingen zijn vet sterk is er niet iets anders goed mis ???
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Blorn 25-6-2003 23:34 Print reply

Posts: 13825
Zou eerst maar eens kijken WAAROM die drijfstang het niet houd.

En je kunt m nog polijsten voor extra stevigheid.
 
Mr Pain 25-6-2003 23:42 Print reply
Posts: 4966
ik zou als ik jou was eerst eens kijken of er iets niet fout is

dan als er niks fout is, ar80heeft de zelfde slag als 50toch? probeer dan eens die drijfstang

anders zou ik opzoek gaan naar een drijfstang van een crosser met de zelfde slag als je ar'tje

en wat blorn zegt kan ook maar of dat zoveel helpt , maar kan je natuurlijk ook doen
 
AR50 26-6-2003 0:41 Print reply
Posts: 307
heb hier bijde drijfstangen liggen van ar50 en ar80 zijn exact het zelfde daar hoef je je dus niet druk om te maken wat voor cylinder heb je btweg ???
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)
mr200r 26-6-2003 0:48 Print reply
Posts: 5122
Als je in de buurt van brabant woont naar
van hout brengen die zet er wel een van een
80cc cross in mits passend anders vindt hij er wel wat op.
eerlijke man en eerlijke prijzen.
 
mr200r
bart de schakelgek 26-6-2003 9:30 Print reply

Posts: 5987
jongens kijk eens in zijn profile: hij heeft een autisa 110cc met 32 vlakschuif, ding is getuned,
ik denk dat je het beste je ori drijfstang moet pakken en die zal wel al gehard zijn maar kijken of je hem nog meer kan laten harden, zoiets
 
Limburger
Neonlampje 26-6-2003 9:34 Print reply

Posts: 14825
weeral een std drijfstang monteren en zoals bjorn weeral zegt hem polijsten om weeral een sterker oppervlak te krijgen...
de drijfstang wordt aanzienlijk sterker hoor!!

en verder, beetje raar verhaal allemaal, klinkt alsof hij gewoon zwaar oververhit raakt... (wat jij suggereert is dat je cyl zoveel kracht heeft dat hij de drijfstang breekt oid (dus wanneer je in de lengte er kracht op zet!!!!) lijkt me erg sterk!)
 
Blorn 26-6-2003 10:35 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benjamin

ar80heeft de zelfde slag als 50toch? probeer dan eens die drijfstang



Wat hoor ik nu van Harrie? 14k draaien op een luchtkoeler? You've just found your problem

Ding heeft btw slag van 41,6 (?)

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 26-6-2003 10:59
 

Dit topic is 1486 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved