Quote: Oorspronkelijk gepost door: scooterkiller
[...]
Blijkbaar heb je er toch niet verstand van
Waar was dat nou voor nodig?
Drukveer moet je alleen veranderen met 70 cc want het vreet je kilometers weg met een zwaardere drukveer, dus op dat punt ben ik het met je eens.
Het enigste wat je hoeft te doen is een half grammetje lichtere rolletjes erin of een andere gradenplaat erin, dan ben je klaar.
Zwaardere gewichtjes maken het alleen maar erger.
Technigas is tussen de 3,5 en 4,5 gram
edit : een vario begint al te werken vanaf 0kmpu of rekt jouw v-snaar soms uit
Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 24-6-2003 20:12
Wat ik bedoel is dat je bij een scoot altijd een klein dipje hebt, en dat is het moment dat je v-snaar van 'spoor' verwisseld
Dit punt licht bij hem dus rond de 50km/h en dat is veel te laat. Als hij lichtere rollertjes neemt, dan moet de vario nog harder draaien, voordat die gewichtjes zwaar genoeg zijn om de vario vooruit te drukken. Als hij zwaardere gewichtjes neemt, dan zal hij minder hard moeten draaien, voordat ie de vario naar voren drukt
------------------
edit : een vario begint al te werken vanaf 0kmpu of rekt jouw v-snaar soms uit
de vario niet, de variobus (Wel de Variateur)
Als je 't ergens niet mee eens bent, dan kun je 't gewoon zeggen, i.p.v chagrijnig te gaan doen. (Daar is het forum toch voor? )
Dit bericht is ge-edit door Erik_P op 26-6-2003 15:38
|