Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - speling op krukas +paar vraagjes

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1016 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10191 - speling op krukas +paar vraagjes
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 2706 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Steve_ZHC 7-7-2003 13:29 Print reply

Posts: 2716
He Jorrick, ik heb dat blokje dat onder mijn MTX zat toch ook gereviceerd...
En ik (en Barry) weet 10000% zeker dat de OPEN kant naar binnen moet staan...

Zereneus!

En verder, tja, dat ding kun je misschien wel fixen op de manier die Benjamin noemde.

Die alu-epoxy wordt gemeen hard!!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Superfunk

Volgens mij zit die keering er nu gewoon goed in.


Helemaal niet dus.
Ik wil der wel een hap geld om verwedden...

Dit bericht is ge-edit door RS80_Racer op 7-7-2003 13:32
 
NSR RULEZZ 7-7-2003 14:51 Print reply

Posts: 4934
AAARG NEEEEEEEEEEEE ik heb hem net inelkaar lul kan je dat niet wat eerder zeggen..... :( shitzooi nouja ik probeer het eerst zo want nietmand weet het zeker.......

ik mis trouwens ook een pennetje... die op die ronde (schakel)wals? zit met die gleuven erin daar mis ik 1 van is dat erg? ik neem aan dat hij dan niet alle versnellingen heeft..?
en er zitten ook verschillende hoogtes in welke moet waar?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
NSR RULEZZ 9-7-2003 0:50 Print reply

Posts: 4934
nou ok dan keering omgedraait blok inelkaar blok er weer onder cylinder erop, gereedschap opruimen.... ziet mijn oog ineens een moer met een ring eraanvast gegmaar AAARG die moer die op het tandwiel in je blok moet die aan je krukas


blok weer open aaarg schroefdraad verneukt omdat ik er HEEL ZACHT met een rubberen hamer op had gebeukt (krukas moest los)

aarg nou weer een probleempje erbij


ik weer ff kijken of alles loopt krukas redenlijk zwaar(NEEM AAN DOOR DE NIEUWE LAGERS?) en hij schakelt niet lekker de eerste 4 wel maar ik heb het gevoel dat de 5 en 6 het niet meer doen lijkt net of hij gewoon niet verder kan opschakelen terwijl het een 6bak is WAAR KAN DAT AAN LIGGEN??

Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 9-7-2003 0:51
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Martijn 9-7-2003 2:06 Print reply
Posts: 10000
zit geen olie in enzo he of wel?

keerring moet idd met openkant naar binnen, zodat de drukken em naar buiten douwen voor extra afdichting maar tis nu wel te laat voor mij reactie...

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
barry 9-7-2003 9:56 Print reply

Posts: 7387
dat je blok niet fatsoenlijk schakelt is doodnormaal. met een bult olie er in zal het meestal wel goed gaan
 
He?
Blukaap 9-7-2003 10:57 Print reply

Posts: 10006
En anders maar aan de primaire en secundaire as vd bak draaien en ondertussen schakelen.
Als je geen pinnetjes bent vergeten in de schakelwals moet ie het in principe wel doen.

En die krukas: meer kracht zetten, moer gaat er vanzelf wel op, meestal is alleen het eerste stuk draad wat minder .
 
Bastila is lief
barry 9-7-2003 11:48 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

En anders maar aan de primaire en secundaire as vd bak draaien en ondertussen schakelen.
Als je geen pinnetjes bent vergeten in de schakelwals moet ie het in principe wel doen.

En die krukas: meer kracht zetten, moer gaat er vanzelf wel op, meestal is alleen het eerste stuk draad wat minder .


luchtratel/luchttol/of wat er op zetten (wat is nou de juiste benaming?)
 
He?
NSR RULEZZ 9-7-2003 12:18 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

[...]


luchtratel/luchttol/of wat er op zetten (wat is nou de juiste benaming?)


nou die heb ik net ff niet...

ja maar als je alles inelkaar zet moet hij dan ook nog in een speciale versnelling staan?

en bwnjamin zei dat jeje koppeling kon verstefigen door er eerst een metalen plaat neer te leggen dan heb je zegmaar 2 metalen platen en daarna de normale platen heeft iemand anders dat ook en is het zo sterker?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???

Dit topic is 2706 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved