Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - me happy maar wat zal ik doen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 928 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10135 - me happy maar wat zal ik doen?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1220 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mr Pain 21-6-2003 0:24 Print topicpost
Posts: 4966
hoi, naar lang zoeken naar een mbx blok heb ik er eindelijk 1 gevonden waar de prijs mij aanstond

maar wat zou ik doen

een dikke cilinder er op leggen of gewoon orgineel rijden

ik gebruik hem eigenlijk voor dagelijks vervoer, de benzine verbruik maakt mij niet zo veel uit omdat ik nu ook al 1op10 rij dus, maar waar ik een beetje bang voor ben is de politie, want ik denk dat een begrenzer dan ook niet zoveel meer helpt

maar ik wil toch wel een top hebben van ongeveer 120km/h en dan niet plat er op liggen maar gewoon relaxt rijden zeg maar, wat kan ik dan het beste doen een 55mm malossi of gewoon orgineel?

vraag2: kan ik mijn carter kap (waar het KV dingetje ook in zit) op dat 80 blok zetten, want die ik gekocht heb is dat kapot
 

SIWWN 21-6-2003 1:29 Print reply
Posts: 7079
120 met een origineel 80 blokkie lukt denk ik ook niet...

Maarja een origineel blokkie is wel lekker rustig enzo en verbruikt ook wel wat minder... of je koopt een andere cilinder en je stuurt hem naar is-tuning enzo om laat hem tunen voor een lekkere brede powerband, wat jij dus wil..


 
Kouwe Arie 21-6-2003 1:30 Print reply
Posts: 2065
motor kopen word je ook minder aangehouden
 
Rudy 21-6-2003 1:52 Print reply

Posts: 3471
Idd als niets je uitmaakt koop je een 125 cc en daar rijd je gewoon mee over de weg.
Wordt je nooit aangehouden
Als je een ongeluk krijgt/veroorzaakt heb je een probleem.
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
mr200r 21-6-2003 2:00 Print reply
Posts: 5122
Had dan nog langer gezocht en een mbx 125 blok met atac gekocht codenr jc10.
dan was dat mogelijk geweest nu niet.
 
mr200r
mr200r 21-6-2003 2:04 Print reply
Posts: 5122
Wat bedoel je met kv koppelingsveer ofzo?

 
mr200r
RippyNL 21-6-2003 9:48 Print reply
Posts: 218
kering van de waterpomp denk ik als het het blok is van wie ik denk.
 
Honda Transalp
SkaBla [Pim] 21-6-2003 10:18 Print reply

Posts: 4659
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

Wat bedoel je met kv koppelingsveer ofzo?


kv= koelvloeistof
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Mr Pain 21-6-2003 18:10 Print reply
Posts: 4966
ja past dat dus de koppeling's deksel waar de KV (koelvloeistof) pompje in zit enzo, om die over te zetten naar een 80blok?

dan ga ik maar voor een dikke cilinder.

is een 24mm mikuni wel groot genoeg? voor zo'n malossi cilinder voor mbx.
 
jeroen 21-6-2003 18:41 Print reply

Posts: 15066
24 wil wel.
32 is mooier.
38 is het mooist.


koop maar een 38
 
Mr Pain 21-6-2003 18:45 Print reply
Posts: 4966
oke doen we dat
 
driver 21-6-2003 18:50 Print reply
Posts: 731
whoei 32 is al te groot, laat staat 38, ik heb dr 26 of 28 achter, groot zat
 
livin' the fast way
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 21-6-2003 19:46 Print reply

Posts: 7007
24 kan ook wel hoor
 
nobody fuck with us!!
Mr Pain 21-6-2003 19:54 Print reply
Posts: 4966
ja oke dat snap ik nu ook al

maar ik zit nog telkens met de vraag, ik mijn carter van mijn 50blok op mijn 80blok zetten?
 
Blorn 21-6-2003 19:58 Print reply

Posts: 13825
Ja.
 
De Schout 21-6-2003 20:01 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benjamin

ja oke dat snap ik nu ook al

maar ik zit nog telkens met de vraag, ik mijn carter van mijn 50blok op mijn 80blok zetten?


het kan wel zijn dat je je kickstarteras over moet zette.
 
tune tweak fiddle bang bummer

Dit topic is 1220 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved