Ik rijd wel vaken op een rieju RR... VOlgens mij nog een orri uitlaat prop eruit.. en loopt 90, met veel trekkracht. Bij 't stoplicht trek je int begin veel voorbij...
Ik heb iets van 15km laatst op een nieuwe Senda gereden, maar ik vind een tsx/mtx toch een stuk lekkerder zitten en schakelen. Ook is die kickstarter belachelijk klein en hij zit veels te hoog.
Ook vind ik die 6 versnellingen maar niks. Het is 1 seconde volgas en dan moet je al weer over schakelen..
Ik heb iets van 15km laatst op een nieuwe Senda gereden, maar ik vind een tsx/mtx toch een stuk lekkerder zitten en schakelen. Ook is die kickstarter belachelijk klein en hij zit veels te hoog.
Ook vind ik die 6 versnellingen maar niks. Het is 1 seconde volgas en dan moet je al weer over schakelen..
wat een reden :s
ik vind juist de kickstarter bij een senda sm (xtreme 2003) veel relaxter zitten, is zeker niet te klein en van de hoogte heb ik helemaal geen last (vindt het eigenlijk beter zo, kan je meer kracht zetten)
en 6 versnellingen zijn zalig, ik heb het ook op me BE tsx'je. Kan je relaxt laagtoerig rijden in 6e want in 6e heeft hij niet zoveel kracht, de rest van de versnellingen zijn gelijk denk ik. Aangezien ik niets merk van langer rijden eer je moet schakelen op een NL tsx
ik vind ook de honda/suzuki bakken veeel fijner schakelen dan de minarelli bakken, ze vliegen vaka uit de versnelling (zijn er gevoellig, vooral tijdens cross)
maar de rieuju rr is onbegrenst erg snel, ook zeker in optrekken
rieju waar ik opreed was ook helemaal zwart...en hij schakelt gewoon minder soepel..moet meer kracht zetten...en terugschakelen...damn ..als dat bij mn tsx zo ging dan ging ik toch ff twijfelen of ik mn blok wel goed in elkaar had gezet....toen ik op mn tsx stapte vond ik het serieus gewoon een zalig gevoel.....lekker schakelen...
verder hebben ze idd een korte powerband...meot vlot schakelen...te weinig grip...vergeleken met de remkracht (is gewenning uiteraard)