Ik heb hier wel eens meer een topic over geopend, maar kreeg geen goede antwoorden. Ik heb het papiertje gelezen wat erbij zat, maar daar stond mijn brommer niet bij met de goede kleuren van de draden. En er stond ook in het blaadje dat als je hem verkeed aansloot je hem direct onherstelbaar beschadigd. en dat risico wil ik liever niet lopen. Dus kan iemand me hierbij helpen? of vertellen wat ik moet doen om de juiste draden te vinden.
he kawasaki gasser, trek je vliegwiel der af, dan zie je 2 grote spoelen die moet je dus niet hebben, dan zie je zon klein blokje( bij honda iig) en dat is je triggerdraad
Dit bericht is ge-edit door the-roadrunner op 19-6-2003 20:43
Vraag bij kawasaki nederland een schema aan,
dan is het altyd goed.
Misschien heeft iemand wel eraan gezeten en een andere kleur terug gezet.
Met een orgineel schema kan je dat uitvissen en maken zoals het moet.
heel erg bedankt voor de reply`s. ik zal morgen het vliegwiel eens bekijken en dan ff kijken welke draad het moet zijn! En daarna de begrenzer aansluiten en wegwerken. Zal het een goed idee zijn om hem in mn koplamp te stoppen?