Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - uitlaat nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 989 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10108 - uitlaat nsr
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1305 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PlaceR 19-6-2003 18:13 Print reply
Posts: 1588
die onderste is dus gia50 zolas iedereen hier zegt

klote op 70cc of meer vind ik me 70 loopt er echt superveel slechter door niet normaal

heb er nou proma 50 of 80 (weet ik veel) onder hangen

hoe kan ik dat trtouwens herkennen proma 50 of 80????
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 19-6-2003 18:19 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PlaceR

die onderste is dus gia50 zolas iedereen hier zegt

klote op 70cc of meer vind ik me 70 loopt er echt superveel slechter door niet normaal

heb er nou proma 50 of 80 (weet ik veel) onder hangen

hoe kan ik dat trtouwens herkennen proma 50 of 80????



die onderste is een gianelli 80cc MBX uitlaat...!
die heeft een langere tailpipe...die van NSR is korter
ik heb er zelf 1 in de schuur liggen en heb er ook al genoeg zien dus geen discussie
 
nobody fuck with us!!
de_koen 19-6-2003 18:25 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 50cc-nsr-50cc

ik vind die bovenste toch wel erug op een gianelli lijken van een rs. superfunk heeft er nu ook zo een op zijn nsr zitten. ik zal er wel effe een foto van zoeken

edit:
[img]http://brommerforum.reinderink.nl/foto/upload-script/gianelli-nsr.jpg
[/img]

alleen bij beide is de demper aangepast

Dit bericht is ge-edit door 50cc-nsr-50cc op 19-6-2003 17:09



mijn tail pijp is korter

die bocht van de bovenste is denk 1cm dikker dan de onderste(gia)
 
Honda 5-Bak te koop
redd3vil 19-6-2003 18:48 Print reply
Posts: 692
Ik vind die bovenste een bietje lijken op een proma meej een verlast stuk eraan
 
Bezoek ook eens www.brommerfreaks.nl
de_koen 19-6-2003 18:52 Print reply

Posts: 5595


staat een vage bevestiging op, en flens is gelast , dus niet met veren zoals proma

tail ziet er niet uit alsachteraf aangelast uit. (mooie lasnaad)
 
Honda 5-Bak te koop
Superfunk 20-6-2003 12:30 Print reply

Posts: 1442
De tail op mijn nsr, heb ik er zelf opgelast,(was dubbelgevouwen), maar bij jou kan het ook gewoon er afgezaagt zijn.
Maar ik heb zelf wel een losse flens, dus het is een andere pijp.

Dit bericht is ge-edit door Superfunk op 20-6-2003 12:34
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
de_koen 20-6-2003 12:39 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Superfunk

De tail op mijn nsr, heb ik er zelf opgelast,(was dubbelgevouwen), maar bij jou kan het ook gewoon er afgezaagt zijn.
Maar ik heb zelf wel een losse flens, dus het is een andere pijp.

Dit bericht is ge-edit door Superfunk op 20-6-2003 12:34


is de vorm van de expansie wel hetzelfde dan? en heb je ook zon beugeltje ?
 
Honda 5-Bak te koop
Superfunk 20-6-2003 12:41 Print reply

Posts: 1442
Ik heb ook zon beugeltje en de expansie lijkt hetzelfde.
Alleen wat em ook opvalt is dat bij die pijp van jou, zo'n opstaanrandje(net zoals bij proma)op zit.
Dat heb ik er niet op.

Dit bericht is ge-edit door Superfunk op 20-6-2003 12:42
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
2wheels[jurg] 20-6-2003 12:47 Print reply

Posts: 3503
is het niet een proma exspansie met andere bocht en tail. als dat zo is zou je in de exspansie het embleem van proma moeten zitten maar dat zit er ook weer niet ik geef het op
 
Superfunk 20-6-2003 12:49 Print reply

Posts: 1442
Het is in ieder geval geen uitlaat voor een nsr, maar eerder voor een rs(vanwege de plaats van dat beugeltje.(hebben bv de mk pijpen ook, en mijnes ook).
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
master of disaster_rs50 20-6-2003 13:23 Print reply
Posts: 1839
jah,maar bij een Rs heb je geen verdikking van de uitlaat waar hij op de cilinder moet.
Bij een rs blijft ie daar normaal rond,en word in de cilinder geschoven.
En ten tweede zit een rs pijp altijd met veren vast,en deze uitlaat heeft daar geeen bevestigings punten voor.
Mischien dat een Af1(r4 blok) wel zo'n bevestiging heeft,maar dat weet ik niet zeker.


Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 20-6-2003 13:25
 
lalalalalala i can't hear you
Bullet 20-6-2003 14:28 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50

jah,maar bij een Rs heb je geen verdikking van de uitlaat waar hij op de cilinder moet.
Bij een rs blijft ie daar normaal rond,en word in de cilinder geschoven.
En ten tweede zit een rs pijp altijd met veren vast,en deze uitlaat heeft daar geeen bevestigings punten voor.
Mischien dat een Af1(r4 blok) wel zo'n bevestiging heeft,maar dat weet ik niet zeker.


Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 20-6-2003 13:25


Bij een AF-1 zit de uitlaat ook met veren vast!
 
**My BungHole Will Speak Now**

Dit topic is 1305 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved