PlaceR |
19-6-2003 18:13 |
Posts: 1588 |
die onderste is dus gia50 zolas iedereen hier zegt
klote op 70cc of meer vind ik me 70 loopt er echt superveel slechter door niet normaal
heb er nou proma 50 of 80 (weet ik veel) onder hangen
hoe kan ik dat trtouwens herkennen proma 50 of 80????
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
19-6-2003 18:19 |
Posts: 7007 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PlaceR
die onderste is dus gia50 zolas iedereen hier zegt
klote op 70cc of meer vind ik me 70 loopt er echt superveel slechter door niet normaal
heb er nou proma 50 of 80 (weet ik veel) onder hangen
hoe kan ik dat trtouwens herkennen proma 50 of 80????
die onderste is een gianelli 80cc MBX uitlaat...!
die heeft een langere tailpipe...die van NSR is korter
ik heb er zelf 1 in de schuur liggen en heb er ook al genoeg zien dus geen discussie
|
|
nobody fuck with us!! |
|
de_koen |
19-6-2003 18:25 |
Posts: 5595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 50cc-nsr-50cc
ik vind die bovenste toch wel erug op een gianelli lijken van een rs. superfunk heeft er nu ook zo een op zijn nsr zitten. ik zal er wel effe een foto van zoeken
edit:
[img]http://brommerforum.reinderink.nl/foto/upload-script/gianelli-nsr.jpg
[/img]
alleen bij beide is de demper aangepast
Dit bericht is ge-edit door 50cc-nsr-50cc op 19-6-2003 17:09
mijn tail pijp is korter
die bocht van de bovenste is denk 1cm dikker dan de onderste(gia)
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
redd3vil |
19-6-2003 18:48 |
Posts: 692 |
Ik vind die bovenste een bietje lijken op een proma meej een verlast stuk eraan
|
|
Bezoek ook eens www.brommerfreaks.nl |
|
de_koen |
19-6-2003 18:52 |
Posts: 5595 |
staat een vage bevestiging op, en flens is gelast , dus niet met veren zoals proma
tail ziet er niet uit alsachteraf aangelast uit. (mooie lasnaad)
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
Superfunk |
20-6-2003 12:30 |
Posts: 1442 |
De tail op mijn nsr, heb ik er zelf opgelast,(was dubbelgevouwen), maar bij jou kan het ook gewoon er afgezaagt zijn.
Maar ik heb zelf wel een losse flens, dus het is een andere pijp.
Dit bericht is ge-edit door Superfunk op 20-6-2003 12:34
|
|
Superfunk, it\\\'s not a dream. |
|
de_koen |
20-6-2003 12:39 |
Posts: 5595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Superfunk
De tail op mijn nsr, heb ik er zelf opgelast,(was dubbelgevouwen), maar bij jou kan het ook gewoon er afgezaagt zijn.
Maar ik heb zelf wel een losse flens, dus het is een andere pijp.
Dit bericht is ge-edit door Superfunk op 20-6-2003 12:34
is de vorm van de expansie wel hetzelfde dan? en heb je ook zon beugeltje ?
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
Superfunk |
20-6-2003 12:41 |
Posts: 1442 |
Ik heb ook zon beugeltje en de expansie lijkt hetzelfde.
Alleen wat em ook opvalt is dat bij die pijp van jou, zo'n opstaanrandje(net zoals bij proma)op zit.
Dat heb ik er niet op.
Dit bericht is ge-edit door Superfunk op 20-6-2003 12:42
|
|
Superfunk, it\\\'s not a dream. |
|
2wheels[jurg] |
20-6-2003 12:47 |
Posts: 3503 |
is het niet een proma exspansie met andere bocht en tail. als dat zo is zou je in de exspansie het embleem van proma moeten zitten maar dat zit er ook weer niet ik geef het op
|
|
|
|
Superfunk |
20-6-2003 12:49 |
Posts: 1442 |
Het is in ieder geval geen uitlaat voor een nsr, maar eerder voor een rs(vanwege de plaats van dat beugeltje.(hebben bv de mk pijpen ook, en mijnes ook).
|
|
Superfunk, it\\\'s not a dream. |
|
master of disaster_rs50 |
20-6-2003 13:23 |
Posts: 1839 |
jah,maar bij een Rs heb je geen verdikking van de uitlaat waar hij op de cilinder moet.
Bij een rs blijft ie daar normaal rond,en word in de cilinder geschoven.
En ten tweede zit een rs pijp altijd met veren vast,en deze uitlaat heeft daar geeen bevestigings punten voor.
Mischien dat een Af1(r4 blok) wel zo'n bevestiging heeft,maar dat weet ik niet zeker.
Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 20-6-2003 13:25
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
Bullet |
20-6-2003 14:28 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50
jah,maar bij een Rs heb je geen verdikking van de uitlaat waar hij op de cilinder moet.
Bij een rs blijft ie daar normaal rond,en word in de cilinder geschoven.
En ten tweede zit een rs pijp altijd met veren vast,en deze uitlaat heeft daar geeen bevestigings punten voor.
Mischien dat een Af1(r4 blok) wel zo'n bevestiging heeft,maar dat weet ik niet zeker.
Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 20-6-2003 13:25
Bij een AF-1 zit de uitlaat ook met veren vast!
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|