Ik zou de carb maar wel monteren...Vooral het membraan.
Als de zuiger naar onderen gaat gaat ook al het mengsel naar onderen en nu ontsnapt dat via de inlaat.. anders zou het via de spoelpoorten naar boven worden gedrukt..
als jij een hele hoge uitlaatpoort hebt, dan heb jij idd weinig compressie...omdat alles via de uitlaatpoort ontsnapt en ie alleen compressie opbouwt als de uitlaatpoort gesloten is...en dat is niet lang..want de poort is hoog..
Ik zou de carb maar wel monteren...Vooral het membraan.
Als de zuiger naar onderen gaat gaat ook al het mengsel naar onderen en nu ontsnapt dat via de inlaat.. anders zou het via de spoelpoorten naar boven worden gedrukt..
boeit geen fuck.
je mist alleen je carterdruk (wat je ook aan de kick voeld) maar dat is niet de compressie. dus hij zou gewoon op 1 punt van de rotatie flinke weerstand moeten voelen. (soms voeld dit wel als een soort van stuiterbal, als je het vliegwiel los laat dat het dan terug draait)