Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda mt 5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1420 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10083 - honda mt 5
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 643 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

daan 18-6-2003 11:58 Print topicpost
Posts: 1
de mt loopt nu 80 maar hij moet wat langzamer. helpt t dan als ik de 50cc snel vervang door een gewone 50cc?
 

Blukaap 18-6-2003 12:27 Print reply

Posts: 10006
Jah, dat helpt.
 
Bastila is lief
ronaldv56 18-6-2003 12:30 Print reply
Posts: 369
soms wel jah
 
vroem vroem vroem
Blukaap 18-6-2003 12:31 Print reply

Posts: 10006
Dat helpt wel zeker, std cilinder is langzame troep .
 
Bastila is lief
sjakov 18-6-2003 12:33 Print reply
Posts: 131
het heet niet voor niets 50 snel...

dus die zal wel sneller zijn als je std 50

best logisch eigenlijk
 
ts80x is in tha house
Gertjan 18-6-2003 12:38 Print reply

Posts: 1505
waarom zou je dat willen doen
 
User 927 18-6-2003 13:15 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GerTjaN

waarom zou je dat willen doen


Hij zal z'n redenen wel hebben he...
 
Daan -> TSX 18-6-2003 15:07 Print reply
Posts: 472
You bring shame on the name

Maar natuurlijk, zoals vele al gezegd hebben maar om deze post nog enigszins ontopic te maken: een standaard 50 zal wel langzamer zijn dan een snelle 50...
 
Pol de MT5 Crosser 18-6-2003 15:16 Print reply

Posts: 2892
kzou er geen cilinder op leggen dat helpt ook
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
Steve_ZHC 19-6-2003 1:32 Print reply

Posts: 2716
Ik zou gewoon een lichtere tandwielverhouding nemen.
Dan trek je harder op, en je rijdt langzamer.

En wat is je huidige set-up?
Evt. powerfilter vervangen door originele bak.
Als je al een ori filter hebt, gooi er dan dunne slangen in, maw; de originele.

En als je een 16mm carburateur of groter hebt, vervang die dan door de originele 13mm...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pol de MT5 Crosser

kzou er geen cilinder op leggen dat helpt ook


Goed zo Pol, z? doen we dat.
Ik zou er gewoon geen uitlaat onder gooien, alleen maar te zwaar
 
KoNijN 19-6-2003 13:19 Print reply
Posts: 49


vervangen van cilinder carbu en al diene bullshit is te veel werk en dan moet je m helemaal opnieuw afstellen.

gewoon tandwiel verhouding lichter maken --> nog te snel(of overtoeren) kleine ring-begrenzer in uitlaat laten lassen.
goedkoop & easy.


wel derna ff kijke naar bougie of de afstelling nog goed is.


Dit bericht is ge-edit door KoNijN op 19-6-2003 13:22
 
>> www.tivolimotos.be check the Belgian forum and subscribe

Dit topic is 643 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved