Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Eurokit TSX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1080 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10058 - Eurokit TSX
Pagina 1 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Volgende pagina >
Dit topic is 4314 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SkaBla [Pim] 17-6-2003 12:52 Print topicpost

Posts: 4659
Ik heb vandaag mijn eurokit gekregen, 2e hands maar ziet er als nieuw uit. Ik vraag me af wat voor een wand zit erin?

en de poort afwerking is heel erg lelijk, kan ik die zelf met de dremel recht/glad maken, of veranderd ik dan de timing en verneuk ik de cilinder?
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D

Steve_ZHC 17-6-2003 13:23 Print reply

Posts: 2716
Voor MT e.d. heeft de Airsal een nicasilwand.
Heb jij een Airsal of een Eurokit, ik dacht nl. dat Eurokit een chroomwand had...
 
Blijhoofd 17-6-2003 13:26 Print reply

Posts: 7378
is gietijzer....

en de timing dan wel iets ja veranderd ja
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Aprilia r-ass 17-6-2003 13:39 Print reply
Posts: 741
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd

is gietijzer....

en de timing dan wel iets ja veranderd ja





2x fout maar dat geeft niet:

wand is van nikasiel....dat nikasiel wat er in de eurokit zit is alleen niet zo goed als van betere merken...

toen ik tsx had...moest ik hem ook afwerken....scherpe kante erafhale..uit de poorten..verandert je timing niet mee hooor...
mits je alleen de brame erafhaald.


btw airsal = eurokit

Dit bericht is ge-edit door Aprilia r-ass op 17-6-2003 13:43
 
I like Castrol!
Blukaap 17-6-2003 13:44 Print reply

Posts: 10006
Gewoon alleen recht maken en een soort afronding d'r in maken (bevels), verandert de timing niet/nauwelijks mee (hangt er vanaf hoe lomp je het doet enzo ).

En airsal heeft alleen maar nicasil volgens mij.
 
Bastila is lief
Aprilia r-ass 17-6-2003 13:45 Print reply
Posts: 741
eurokit ook..is hetzelfde ze noemen het nog steeds 70 eurokit geloof ik ( voor tsx dan)
 
I like Castrol!
Steve_ZHC 17-6-2003 13:49 Print reply

Posts: 2716
Toen Eurocilindro werd overgenomen (denk ik) door de Athena-groep, moest de imiterende Eurokit ook maar de naam veranderen.

Het valt ook niet op dat de namen op elkaar leken, en nu weer

En idd, Airsalade is de nieuwe Geurokit.
 
SIWWN 17-6-2003 13:57 Print reply
Posts: 7079
Volgens mij heb eurokit voor tsx een chroom wand...

 
Blijhoofd 17-6-2003 14:18 Print reply

Posts: 7378
volgens mij is erokit voors tsx geen nikasil hoor....
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
barry 17-6-2003 15:12 Print reply

Posts: 7387
volgens mij (ik heb net de cilinder vna pim bekeken terwijl die aan het werk is ) is het geen nikasil wat er in zit. (weer 99% zeker)

en nu begrijp ik waarom dave die uitlaatpoort zo heeft uitgelubbert, 8mm verbreden lijkt veel, maar die uitlaatpoort is standaard echt heeel klein! miniscul vind ik het .

de rest van de poorten zijn trouwens zeeeeeeer slecht afgewerkt. maar daar is wat aan te doen
 
He?
David 17-6-2003 15:14 Print reply
Posts: 259
Eurokit voor tsx is chroom, heeft m?n broer namelijk ook.
 
barry 17-6-2003 15:19 Print reply

Posts: 7387
waren er niet 2 soorten eurokiten van tsx? zoiets had ik een keer gehoord, chroom zou wel kunne, maar die cilinder vna pim is geen nikasil
 
He?
SIWWN 17-6-2003 15:20 Print reply
Posts: 7079
Mijne had ook chroom... en 2 versies weet ik niet ..

(Er zijn ook Autisa's gemaakt voor TSX )

edit: Of Zeta, 1 van de 2


Dit bericht is ge-edit door SIWWN op 17-6-2003 15:20
 
Aprilia r-ass 17-6-2003 15:36 Print reply
Posts: 741
ja 2 versies......ik had dus de ouwe...de zwarte..dat was nikasiel weekzeker...
nieuwe type...de grijze weeknie wa voor wand
 
I like Castrol!
John Huijben 17-6-2003 17:36 Print reply

Posts: 2433
ik vind dat maar raar, eurokit bijwerken.
ik had ook een eurokit 70 gekocht voor mn MT, en de cilinder zat er gewoon helemaal goed uit, geen scherpe kantjes, gietpuntjes ofzow.

Mijn MT5 :

Eurokit 70 duzz
20 mm Mikuni carb, 2 bouts ext. sproeier.
en techo voorbocht.

Hij loopt nou zon 85, en ik zit echt in no time aan zn top, kheb er echt nog een versnelling bij nodig, of een andere tandwielsverhouding
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
DaveTSX 17-6-2003 18:53 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

volgens mij (ik heb net de cilinder vna pim bekeken terwijl die aan het werk is ) is het geen nikasil wat er in zit. (weer 99% zeker)

en nu begrijp ik waarom dave die uitlaatpoort zo heeft uitgelubbert, 8mm verbreden lijkt veel, maar die uitlaatpoort is standaard echt heeel klein! miniscul vind ik het .

de rest van de poorten zijn trouwens zeeeeeeer slecht afgewerkt. maar daar is wat aan te doen


jah idd maar 8mm is wel het maximale.

enne tis een CHROOMWAND, en nix gietijzer of wat sommige zegge

En poortenafwerking was bij mijn eurokits helemaal niet zo slecht Maar dat verschilt misschien per eurokit. Maar heb nu al 5 verschillende eurokit cillinders in mijn handen gehad en alle 5 zagen ze er vrij netjes uit met de poorten. Niet perfect, eentje weer beter als de ander, maar niet helemaal misvormt

Ik zou hem er gewoon er onder leggen, als je geen ervaring hebt met afwerken kan je je cillinder verneuken. Gewoon zo laten en er onder knalle en have fun
 
http://www.2weird4u.com

Dit topic is 4314 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved