Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - opvoertips

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 866 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10057 - opvoertips
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 947 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Teunmenator 17-6-2003 12:43 Print topicpost

Posts: 2524
Ik ben van plan mijn brommer (yamaha dt)op te gaan voeren met een andere cilinder, hij loopt nu net 50. Ik moet nu kiezen tussen een 60cc en een 70cc. Verder ben ik cker van plan er voor een kleiner tandwiel in te zetten (1 tandje kleiner).

- ik wil hem rond de 70km/h (anders krijg ik problemen met pappie(hou ik me ongeveer aan)

misschien durft iemand in te schatten wat ie zal lopen met 60/70cc + kleiner tandwiel.

Daarbij vraag ik nog naar tips hoe je het het beste kunt verbergen, en of bijv. een 60cc moeilijker te onderscheiden is van een originele dan een 70cc.
 

Steve_ZHC 17-6-2003 13:29 Print reply

Posts: 2716
Is een 50 snel geen uitkomst voor jou?
 
mr200r 17-6-2003 15:28 Print reply
Posts: 5122
Een andere bocht en hij loopt al 60 km mijn buurjongen heeft ereen heb ik gemaakt een jaar geleden gemaakt 1e overmaat en nieuwe bocht liep
65.
 
mr200r
brommercrazy 17-6-2003 15:30 Print reply

Posts: 2594
ik had een 50 snel erop met , gianelli uitlaat 16mm carb, dat liep rond de 75
 
User 927 17-6-2003 16:16 Print reply

Posts: 6405
Ik heb 50 snel met Tecno en ori carb met 84 sproeier, ori luchtfilter en loopt 75 digi
 
Teunmenator 17-6-2003 17:01 Print reply

Posts: 2524
das heel fijn, maar ik wil hem gruwelijk hard laten optrekken met een kleiner tandwiel, en als 2de eis moet ie dan rond de 70 lopen. En weet iemand een manier om da een beetje te verbergen, of als antwoord op de vraag in het begin is een 60 of 70 dan het beste. (en daarbij heb ik altijd dat je je eigen verraad met een dikke caberateur en een andere uitlaat, dat zie je duidelijk vanaf de buitenkant.)
 
Rieju RS2 Matrix 17-6-2003 17:45 Print reply
Posts: 273
Je kan moeilijk je uitlaat verbergen en tuurlijk zie je aan een 70cc eerder dat ie niet ori is dan aan een 60cc (cc zegt toch iets over de grootte )

En tja een 70cc zal in de meeste gevallen sneller optrekken dan een 60cc maar een 50cc snel +juiste setup kan ook retesnel optrekken

Waarom begin je niet met een ander uitlaat, tandwiel sproeier enz. en kijk je niet eerst ff hoe die dan loopt?

Dit bericht is ge-edit door Rieju RS2 Matrix op 17-6-2003 17:47
 
!!Mocht ik Balkenende tegenkomen schop ik m voor z'n ballen!!!
Blijhoofd 17-6-2003 17:49 Print reply

Posts: 7378
ik zou gewoon 50 snel nemen 16 mm en ori luchtfilter en snel uitlaatje dat trekt fixx en haal je de 70 mee..
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
ties 17-6-2003 18:07 Print reply
Posts: 1333
ik zou 60 cc nemen met standaart snel en 20 mikinie of een 16 opschuif. rij je wel 70. ik ig wel met 20 mikunie en twv 12-46
 
Teunmenator 17-6-2003 18:35 Print reply

Posts: 2524
ik denk dat ik dan dat doe, maar uhm ik heb altijd begrepen dat je aan de buitenkant niet kan zien hoeveel cc het is. Je kon toch alleen zien of het imitatie is of iets dergelijks
 
User 927 17-6-2003 19:28 Print reply

Posts: 6405
Je kan idd aan de buitenkant niet zien hoeveel cc ut is, maar geloof dat je aan de koelribben wel kan zien dat ut een "snelle" cilinder is, kweet ook niet hoe dat zit
 
Pas 17-6-2003 20:14 Print reply

Posts: 1181
een grotere cillinder heeft gewoon meer koeling nodig en dan worden de koelribben groter gemaakt.
 
GSXR600K1
ties 18-6-2003 9:22 Print reply
Posts: 1333
maar niet bij imi`s die zijn er uit als standaarts maar er staat geen yamaha op bij dt`s
voorderest aan buitekant helemaal et zelfde.
 

Dit topic is 947 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved