k....dus...laatst had een of andere mafkees mn gasbegrenzer naar de herrie geflept door heel lomp gas te geven...dus....goed..ik vandaag uit elkaar gehaald...
vertel wel ff alles...ik ging naar de bp voor wekelijkse schoonmaak/tankbeurt...ik tanke, olie gekocht, en schoon gespoten...en opeens kijk ik op mn aspb...damn...verf eraf...dus ik vandaag meteen thuis in de primer gezet en mn free michielspatbord erop gezet (mislukt wit kutding..zit niet eens vast nu maja..) en toen dacht ik..ik maak meteen mn gasbegrenzer..
dus..ik gasbegrenzer gefixt..toen zag ik dat mn kabel (stuk wat op het gasdraaistuk loopt) nogal..eh...op 1 draadje hangt ...
tis zon gewikkelde kabel zoals alle bowdenkabels en hij hangt nu nog maar op 1 draadje :S....
nu mn vraag: ik kan niet 123 aan een neie komme (mot ik weer opzolder zoeke ) dus ik vroeg me af....hoe lang kan ik hier nog mee rijden...
denk dat het al een tijdje verrot is...(kan ook geen oorzaak zien...) en nu geef ik voorzichtiger gas...
beetje achterlijk topic dit....maar als ik 4km van school opeens overschakel en ..huh...weigert..dan kan ika lleen maar mn stationairschroef indraaien en dan rijdt ie nog maar 20 ....dat zuigt...
dus ik heb nu een griptang bij me ...als ie breekt geef ik griptang gas...
iig ist opzich wel mooi...want mijn begrenzer is dus te omzeilen door of het schroeefie uit te draaien..of heel hard gas te geven....en als een coppert nu heel hard gas geeft is het meteen toedeloekabel...
maar zat dus te denken...toen iknet reed...als ik nou zorg dat mn gas gewoon half vol open staat...permanent....dan start je em..en dan schiet ie meteen omhoog..maja..dat boeit ff niet..en dan kun je em zegmaar met een verbreekcontactje shortcutten zodat de motor uitvalt (bij schakelen oid...) ....maar toen kwam mn gas-by-wijer plan weer opborrelen...iemand ideetjes om dat door te zetten..??
iig .ik hoop dat eet kabeltje et nog ffies uithoudt...ik reply hier wel als ie kapot is...weet iemand met een zelfde probleem hoe lang ie nog heeft
|