Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - poortmap en pics autisa 70.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1053 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10023 - poortmap en pics autisa 70.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4038 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 15-6-2003 18:11 Print reply

Posts: 10008
Membraangedeelte is niet van een imi, de rest kan best, dan is het gewoon een bijgeflapte imi.
 
Bastila is lief
marcel 15-6-2003 18:51 Print reply

Posts: 1533
volges mij is het gewoon een autisa. maar omdat hij gewoon zo onbekend is zegt iedereen maar gewoon dat het een andere cilinder is die er veel op lijkt. maar je weet dus ook niet hoe een autisa eruit ziet.....
 
ties 15-6-2003 18:57 Print reply
Posts: 1333
is toch geen imi er staat 49,9 cc op. kan et niet vinde op de foto`s want er is geen uitsparing voor gemaakt
 
Leon de mt5 boer 15-6-2003 19:05 Print reply
Posts: 494
er staat geen 49 cm op

en het woord autisa is ook nergens te vinden. er staat gewoon niets op.



en toen hij nieuw was, was hij niet slecht afgewerkt. en de boring is gewoon 45mm, ik heb hem een keer naast een immi gehad, maar toen zag hij er tog wel anders uit, de spoelers sluiten btw precies op het blok aan, ze zien er wel goedkoop uit. Maar ze zijn exact hetzelfde als het blok. en er zat geen doos meer bij toen ik hem kocht. ook niet zon kartonne immi doos

Dit bericht is ge-edit door Leon de mt5 boer op 15-6-2003 19:09
 
ik kom uit brabant kunde gij de zien
Zoetahmeerdah [Marcel] 15-6-2003 19:07 Print reply

Posts: 5996
hans: mbx80 cil heeft ook een vet lage blowdown. loopt boven wonder ook nog gewoon goed

btw (topicstarter geloof ik): je inlaat kan wel groot zijn maar als je spoelers het niet aankunnen heb je er helaas (bijna)niks aan.

Dit bericht is ge-edit door zoetahmeerdah op 15-6-2003 19:07
 
ik haat mensen
marcel 15-6-2003 19:08 Print reply

Posts: 1533
ook niet boven je uitlaat? of onderop?
 
Leon de mt5 boer 15-6-2003 19:17 Print reply
Posts: 494
het enigste stukje text/cijfer dat ik kan vinden is: het cijfer drie. BTW Er staat wel een uitsparing op waar eigenlijk normaal 49,9 cc staat.







[img]http://groups.msn.com/_Secure/0YADqAkodk5afuB18gN3CVxGYIO*l5I0OAosrSDDvT6dx27uk9esN7hftdRLTdyuP*GJY0RmnaFImsx*622XU2iN*7YOebR2Kon0XipRnrtUTWQ57EB95a3bIRvnYB*kE82VtfTjSGLVucmcCTW96aQ/autisa-in-zijn-geheel-'3'.jpg?dc=4675426278013514515[/img]

Dit bericht is ge-edit door Leon de mt5 boer op 15-6-2003 19:19
 
ik kom uit brabant kunde gij de zien
barry 15-6-2003 20:08 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcel

volges mij is het gewoon een autisa. maar omdat hij gewoon zo onbekend is zegt iedereen maar gewoon dat het een andere cilinder is die er veel op lijkt. maar je weet dus ook niet hoe een autisa eruit ziet.....



dit is een orginele autisa inlaat, alleen die 2 ronde gaten zijn er zelf bijgeboort, orgineel horen die 2 gaten er niet bij.

voor de rest kan het wel een autisa zijn, maar die inlaat is dus zo dusdanig verbouwd dat die kerel waarschijnlijk dacht van: groot = goed. en je dus niet meer kunt herkennen van of dit nou een autisa is...

en kerel hierboven, ik heb ook een autisa gehad, en die lijkt zeker niet op die van de poortmap. mijne was het zelfde als de foto hierboven zonder die 2 ronde gaten.

edit:
[img]http://brommerforum.reinderink.nl/foto/upload-script/autisa-op-zen-kop-gefotografeert1.jpg [/img]

als je goed kijkt zie je bij die rondjes dus van die uitsparingen, bij de autisa cilinder (bovenste en laatste plaatje) niet. dus cilinder kan nooit het zelfde zijn.

de gehele vorm van de voet is ook anders, ga maar eens vergelijken

ik hoop dat het duidelijk is...


Dit bericht is ge-edit door barry op 15-6-2003 20:13

Dit bericht is ge-edit door barry op 15-6-2003 20:14

Dit bericht is ge-edit door barry op 15-6-2003 20:16
 
He?
Rudy 15-6-2003 20:19 Print reply

Posts: 3471
Cil is idd aardig anders. Op autisa cilinders staat ook met KOEIENletters autisa op (iig bij dt cil van minisjezer)
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Leon de mt5 boer 15-6-2003 20:26 Print reply
Posts: 494
maar wat denken jullie dan wat het is??? getuned is hij niet want er is niet aan gefrest??

 
ik kom uit brabant kunde gij de zien
ties 15-6-2003 20:28 Print reply
Posts: 1333
misschien en nieuwer of ouder model autisa.
 
Blorn 15-6-2003 20:30 Print reply

Posts: 13825
Er is niet aan gefreesd? En hij is snel? Dan is het GEEN Autisa

edit:

Quote:
merk spoelpoorten boostpoorten uitlaatpoort blowdown duration
70 autisa 130 130 174 16

(Bron: Site van Bart (MB50TUNED))

Quote:
Die staat op ~170 graden
Spoelers staan ~124 graden open


Timingen komen ook niet geheel overeen, maar het zou kunnen dat 1 van beide een rekenfoutje heeft gemaakt

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 15-6-2003 20:37
 
barry 15-6-2003 20:42 Print reply

Posts: 7387
autisa is idd standaard een leuk standaard cilindertje, maar na een tune beurtje aan de uitlaatpoort vlamt ie errrrug hard
 
He?
Blorn 15-6-2003 20:43 Print reply

Posts: 13825
Leuk? Met een blowdown van 16?

Hallo, aarde aan Barry....

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 15-6-2003 20:44
 
barry 15-6-2003 20:47 Print reply

Posts: 7387
weet ik veel , hek geen verstand van , ik was toen 2 jaar jonger, en ging maar wat dremelen met de intentie: groot = goed

uiteraard wel een beetje met mate gedaan (niet aso), toen heb ik wel flink aan die uitlaatpoor zitten werken en inlaat ook wat veranderd, wat afgewerkt.

en geloof me, en heb getuigen (skabla? ) die autisa vlamde echt toen wel hard naderhand

maar kom niet met time ereas of wat aan zetten, snap iok toch niet (nog niet in verdiept )

edit: owjah, cilinder was ook met wat voetpakkingen opgehoogd, misschien dat dat ook scheelde

Dit bericht is ge-edit door barry op 15-6-2003 20:49
 
He?

Dit topic is 4038 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved