Blukaap |
15-6-2003 18:11 |
Posts: 10008 |
Membraangedeelte is niet van een imi, de rest kan best, dan is het gewoon een bijgeflapte imi.
|
|
Bastila is lief |
|
marcel |
15-6-2003 18:51 |
Posts: 1533 |
volges mij is het gewoon een autisa. maar omdat hij gewoon zo onbekend is zegt iedereen maar gewoon dat het een andere cilinder is die er veel op lijkt. maar je weet dus ook niet hoe een autisa eruit ziet.....
|
|
|
|
ties |
15-6-2003 18:57 |
Posts: 1333 |
is toch geen imi er staat 49,9 cc op. kan et niet vinde op de foto`s want er is geen uitsparing voor gemaakt
|
|
|
|
Leon de mt5 boer |
15-6-2003 19:05 |
Posts: 494 |
er staat geen 49 cm op
en het woord autisa is ook nergens te vinden. er staat gewoon niets op.
en toen hij nieuw was, was hij niet slecht afgewerkt. en de boring is gewoon 45mm, ik heb hem een keer naast een immi gehad, maar toen zag hij er tog wel anders uit, de spoelers sluiten btw precies op het blok aan, ze zien er wel goedkoop uit. Maar ze zijn exact hetzelfde als het blok. en er zat geen doos meer bij toen ik hem kocht. ook niet zon kartonne immi doos
Dit bericht is ge-edit door Leon de mt5 boer op 15-6-2003 19:09
|
|
ik kom uit brabant kunde gij de zien |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
15-6-2003 19:07 |
Posts: 5996 |
hans: mbx80 cil heeft ook een vet lage blowdown. loopt boven wonder ook nog gewoon goed
btw (topicstarter geloof ik): je inlaat kan wel groot zijn maar als je spoelers het niet aankunnen heb je er helaas (bijna)niks aan.
Dit bericht is ge-edit door zoetahmeerdah op 15-6-2003 19:07
|
|
ik haat mensen |
|
marcel |
15-6-2003 19:08 |
Posts: 1533 |
ook niet boven je uitlaat? of onderop?
|
|
|
|
Leon de mt5 boer |
15-6-2003 19:17 |
Posts: 494 |
het enigste stukje text/cijfer dat ik kan vinden is: het cijfer drie. BTW Er staat wel een uitsparing op waar eigenlijk normaal 49,9 cc staat.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0YADqAkodk5afuB18gN3CVxGYIO*l5I0OAosrSDDvT6dx27uk9esN7hftdRLTdyuP*GJY0RmnaFImsx*622XU2iN*7YOebR2Kon0XipRnrtUTWQ57EB95a3bIRvnYB*kE82VtfTjSGLVucmcCTW96aQ/autisa-in-zijn-geheel-'3'.jpg?dc=4675426278013514515[/img]
Dit bericht is ge-edit door Leon de mt5 boer op 15-6-2003 19:19
|
|
ik kom uit brabant kunde gij de zien |
|
barry |
15-6-2003 20:08 |
Posts: 7387 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marcel
volges mij is het gewoon een autisa. maar omdat hij gewoon zo onbekend is zegt iedereen maar gewoon dat het een andere cilinder is die er veel op lijkt. maar je weet dus ook niet hoe een autisa eruit ziet.....
dit is een orginele autisa inlaat, alleen die 2 ronde gaten zijn er zelf bijgeboort, orgineel horen die 2 gaten er niet bij.
voor de rest kan het wel een autisa zijn, maar die inlaat is dus zo dusdanig verbouwd dat die kerel waarschijnlijk dacht van: groot = goed. en je dus niet meer kunt herkennen van of dit nou een autisa is...
en kerel hierboven, ik heb ook een autisa gehad, en die lijkt zeker niet op die van de poortmap. mijne was het zelfde als de foto hierboven zonder die 2 ronde gaten.
edit:
[img]http://brommerforum.reinderink.nl/foto/upload-script/autisa-op-zen-kop-gefotografeert1.jpg [/img]
als je goed kijkt zie je bij die rondjes dus van die uitsparingen, bij de autisa cilinder (bovenste en laatste plaatje) niet. dus cilinder kan nooit het zelfde zijn.
de gehele vorm van de voet is ook anders, ga maar eens vergelijken
ik hoop dat het duidelijk is...
Dit bericht is ge-edit door barry op 15-6-2003 20:13
Dit bericht is ge-edit door barry op 15-6-2003 20:14
Dit bericht is ge-edit door barry op 15-6-2003 20:16
|
|
He? |
|
Rudy |
15-6-2003 20:19 |
Posts: 3471 |
Cil is idd aardig anders. Op autisa cilinders staat ook met KOEIENletters autisa op (iig bij dt cil van minisjezer)
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Leon de mt5 boer |
15-6-2003 20:26 |
Posts: 494 |
maar wat denken jullie dan wat het is??? getuned is hij niet want er is niet aan gefrest??
|
|
ik kom uit brabant kunde gij de zien |
|
ties |
15-6-2003 20:28 |
Posts: 1333 |
misschien en nieuwer of ouder model autisa.
|
|
|
|
Blorn |
15-6-2003 20:30 |
Posts: 13825 |
Er is niet aan gefreesd? En hij is snel? Dan is het GEEN Autisa
edit:
Quote: merk spoelpoorten boostpoorten uitlaatpoort blowdown duration
70 autisa 130 130 174 16
(Bron: Site van Bart (MB50TUNED))
Quote: Die staat op ~170 graden
Spoelers staan ~124 graden open
Timingen komen ook niet geheel overeen, maar het zou kunnen dat 1 van beide een rekenfoutje heeft gemaakt
Dit bericht is ge-edit door Blorn op 15-6-2003 20:37
|
|
|
|
barry |
15-6-2003 20:42 |
Posts: 7387 |
autisa is idd standaard een leuk standaard cilindertje, maar na een tune beurtje aan de uitlaatpoort vlamt ie errrrug hard
|
|
He? |
|
Blorn |
15-6-2003 20:43 |
Posts: 13825 |
Leuk? Met een blowdown van 16?
Hallo, aarde aan Barry....
Dit bericht is ge-edit door Blorn op 15-6-2003 20:44
|
|
|
|
barry |
15-6-2003 20:47 |
Posts: 7387 |
weet ik veel , hek geen verstand van , ik was toen 2 jaar jonger, en ging maar wat dremelen met de intentie: groot = goed
uiteraard wel een beetje met mate gedaan (niet aso), toen heb ik wel flink aan die uitlaatpoor zitten werken en inlaat ook wat veranderd, wat afgewerkt.
en geloof me, en heb getuigen (skabla? ) die autisa vlamde echt toen wel hard naderhand
maar kom niet met time ereas of wat aan zetten, snap iok toch niet (nog niet in verdiept )
edit: owjah, cilinder was ook met wat voetpakkingen opgehoogd, misschien dat dat ook scheelde
Dit bericht is ge-edit door barry op 15-6-2003 20:49
|
|
He? |
|