Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MT tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 682 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10014 - MT tunen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1188 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Brainpower 17-6-2003 19:04 Print reply
Posts: 18
Thx!!!

koste trouwens eigenlijk geen geld die tecno maar 30euro
 
mr200r 17-6-2003 19:42 Print reply
Posts: 5122
spoelpoorten polijsten,alle scherpe kantjes rond schuren, bij inlaat een 3 mm gaatjeboren
als je de orginele cilinder houd.
 
mr200r
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 17-6-2003 20:03 Print reply

Posts: 7007
die setup is wel leuk maar als tandwielverhouding lijkt me 15/45 eerder een leuk begin
 
nobody fuck with us!!
Steve_ZHC 17-6-2003 20:44 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brainpower

Hmmmm

maakt wel wat toeren maar niet om te zeggen van "Wauw"

Tja als ik men tandwielverhouding verklein dan gaat die nog minder trekken en hij trekt al zo traag

BTW: THX voor de replies

Wat denken jullie van dit setupje
- Malossi Cilinder
- Malossi Crb set 21mm+ spruitstuk
- Twinair filter
- Tecno bocht ( heb ik al)
- Bidalot demper
- Twv : 17/45 ??? is nu 13/45





Dit is denk ik beter;
- Malossi cil
- 70 HD kop
- 24mm mikuni
- twinair
- tecno bocht
- proma demper
- twv 16-45 ofsow, 15-45...
 
Mr Pain 17-6-2003 20:46 Print reply
Posts: 4966
beter proma
 

Dit topic is 1188 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved