Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - NSR50RR [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1005 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - NSR50RR [Algemene vragen]
Pagina 3 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8053 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Frysk 3-2-2008 13:26 Print reply

Posts: 34930
mja beter sponser je mij die wielen + achterbrug + voorvork
 
giggitybyte
Joel_koningslust 3-2-2008 13:28 Print reply

Posts: 14514
toch maar niet

k wou de wielen in mn rieju zetten omdat ik het te duur vond om er een complete brommer/motor van te bouwen, maar mijn vader vond dat ik gewoon een blok onder dat frame moest bouwen dus hij betaald een deel mee en hij regelt ook al het draaiwerk laswerk enz via zn werk
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Frysk 3-2-2008 13:30 Print reply

Posts: 34930
ook niet tegen een liev bedragje
 
giggitybyte
Joel_koningslust 3-2-2008 13:33 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ook niet tegen een liev bedragje


wat vind je een liev bedragje? dan gaat het nog niet weg, tenzij het een heeeel lief bedragje is, k ben namelijk toch wel verliefd geworden op het spul :P

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 3-2-2008 om 13:33 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Frysk 3-2-2008 13:38 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


wat vind je een liev bedragje? dan gaat het nog niet weg, tenzij het een heeeel lief bedragje is, k ben namelijk toch wel verliefd geworden op het spul :P

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 3-2-2008 om 13:33 uur.



ik ook en het hoort in een honda NS(1)(R)
niet in een rieju :'(


 
giggitybyte
Joel_koningslust 3-2-2008 13:40 Print reply

Posts: 14514
blijft ook in een nsr 90% zeker

de rieju zn originele sm spaakwieletjes+voorvork worden opgenknapt icm een custom achterbrug+ leuke kapjes gaat hij naar de spuiter/coater en wordt het afgemaakt. dan wordt de nsr met een honda blokje versierd en kan daar na een half jaartje/ of heel jaartje op gereden worden

maar alles wordt rustigaan opgebouwd, ik heb nu al 3 lopende projecten dus het schiet niet echt op

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 3-2-2008 om 13:42 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
killerbee 3-2-2008 13:55 Print reply

Posts: 746
Hang er aub een fatsoenlijk blok in Niet die kleine troep.
Honda heb ook lc blokke ? dat moet erin! Verder: geil frame en vering hoor! succes
 
Frysk 3-2-2008 14:24 Print reply

Posts: 34930
op vorige pagina raad ik hem ook een honda blok aan wat is waarschijnlijk ook doet volgens kosten ofzo
 
giggitybyte
vroembroem 3-2-2008 14:42 Print reply
Posts: 617
mooi spul man, maar ik heb een vraagje.
me shock van me brom is een beetje slap (is van ns1)
is zo'n mooi instelbaar dingetje van een nsr250 niet een beetje dezelfde lengte, etc? en is het spul een beetje 2e hands verkijgbaar?
 
Joel_koningslust 3-2-2008 17:51 Print reply

Posts: 14514
ik raad het je af om een nsr250 veer te gebruiken, dat spul is nergens te krijgen. ik heb er nog niet vaak een in nederland gezien.

@killerbee: er komt ook een lc blok in, nsr,ns1 of mbx
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Joel_koningslust 16-9-2008 22:45 Print reply

Posts: 14514
klein updateje in dit project.

ik ga er weer mee verder. weliswaar met een andere inbreng als eerst maja

het frame wordt opgebouwd voor de sprint

-lichte voorvork
-verlengde aluminium achterbrug ( wss eerst een in staal. daarna in alu nagebouwd
- smalle spaakwieletjes ( wel 17 inch )
- kort subframepje
- geen vering achter, voor hele korte veerweg
wss later een kuipje


blok 1 ( waar ik eerst mee bezig ga )

-mbx80 carters
-yz cilinder ( verkeerd om gemonteerd )
- opmaat uitlaat seatpipe
- 34mm mikuni tm carb
- membraam dat op lage toeren 6 kleine klepjes heeft en zodra je op hoge toeren komt 2 hele grote
- zesbakje
- wss 5 plaats natte koppeling

blok 2 ( komt later een keer )

nsr50 carters
mbx 80 cilinder getuned
speciale krukas ( vertel ik verder niet veel over momenteel )
28mm kart carb
opmaatje
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 16-9-2008 22:52 Print reply

Posts: 29286
leuk dat dit project weer verder gaat.

Aan blok 2 zit ik nu ook te werken, voor onder mijn NSR, voor in de pro-stock.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 16-9-2008 om 22:52 uur.
 
Joel_koningslust 16-9-2008 22:54 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
leuk dat dit project weer verder gaat.

Aan blok 2 zit ik nu ook te werken, voor onder mijn NSR, voor in de pro-stock.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 16-9-2008 om 22:52 uur.



ik bouw eerst een blok voor de superspecial klasse, daarna komt er een 2e voor de prostock

t scheel dat ik met 1 frame kan rijden omdat de regels qua rijwielgedeelte tussen prostock en superspecial helemaal niks verschilllen


t kutte is alleen dat ik voor die sprints zo ver moet rijden van limburg helemaal naar frysland

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 16-9-2008 om 22:54 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 16-9-2008 22:55 Print reply

Posts: 29286
Dat is inderdaad ideaal.

Ben benieuwd hoe dat 125 blok gaat lopen, heb je al een oplossing gevonden voor de krukas?

Edit: dat moet ik ook , woon zelf in zuid-limburg, is ook iets van 250 km rijden.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 16-9-2008 om 22:56 uur.
 
BIET 16-9-2008 22:57 Print reply

Posts: 22355
Ik zie delen van de ouders van de meest heilige motor, allemachtige heilige 2t motor. En dan zie ik een 4t blok. Pijn in mn hart. Gelukkig heb je uiteindelijk voor een 2t blok gekozen
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Dit topic is 8053 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved