Brommerforum.nl wordt gehost door: |
![Zeke Internet Services](img/zekelogo.jpg) |
|
|
Project - Topic - NSR50RR [Algemene vragen]
|
Pagina 3 van 12
|
Dit topic is 8053 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Frysk |
3-2-2008 13:26 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/6584/avatar) Posts: 34930 |
mja beter sponser je mij die wielen + achterbrug + voorvork
|
|
giggitybyte |
|
Joel_koningslust |
3-2-2008 13:28 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
toch maar niet
k wou de wielen in mn rieju zetten omdat ik het te duur vond om er een complete brommer/motor van te bouwen, maar mijn vader vond dat ik gewoon een blok onder dat frame moest bouwen dus hij betaald een deel mee ![](img/post/s/smile.gif) en hij regelt ook al het draaiwerk laswerk enz via zn werk
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Frysk |
3-2-2008 13:30 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/6584/avatar) Posts: 34930 |
ook niet tegen een liev bedragje
|
|
giggitybyte |
|
Joel_koningslust |
3-2-2008 13:33 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ook niet tegen een liev bedragje
wat vind je een liev bedragje? dan gaat het nog niet weg, tenzij het een heeeel lief bedragje is, k ben namelijk toch wel verliefd geworden op het spul :P
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 3-2-2008 om 13:33 uur.
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Frysk |
3-2-2008 13:38 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/6584/avatar) Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
wat vind je een liev bedragje? dan gaat het nog niet weg, tenzij het een heeeel lief bedragje is, k ben namelijk toch wel verliefd geworden op het spul :P
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 3-2-2008 om 13:33 uur.
ik ook ![](img/post/s/e.gif) en het hoort in een honda NS(1)(R)
niet in een rieju ![](img/post/s/recht.gif) :'(
|
|
giggitybyte |
|
Joel_koningslust |
3-2-2008 13:40 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
blijft ook in een nsr 90% zeker
de rieju zn originele sm spaakwieletjes+voorvork worden opgenknapt icm een custom achterbrug+ leuke kapjes gaat hij naar de spuiter/coater en wordt het afgemaakt. dan wordt de nsr met een honda blokje versierd en kan daar na een half jaartje/ of heel jaartje op gereden worden
maar alles wordt rustigaan opgebouwd, ik heb nu al 3 lopende projecten dus het schiet niet echt op
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 3-2-2008 om 13:42 uur.
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
killerbee |
3-2-2008 13:55 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/9455/avatar) Posts: 746 |
Hang er aub een fatsoenlijk blok in ![](img/post/s/recht.gif) Niet die kleine troep.
Honda heb ook lc blokke ? dat moet erin! ![](img/post/s/wink.gif) Verder: geil frame en vering hoor! succes
|
|
|
|
Frysk |
3-2-2008 14:24 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/6584/avatar) Posts: 34930 |
op vorige pagina raad ik hem ook een honda blok aan ![](img/post/s/wink.gif) wat is waarschijnlijk ook doet volgens kosten ofzo
|
|
giggitybyte |
|
vroembroem |
3-2-2008 14:42 |
Posts: 617 |
mooi spul man, maar ik heb een vraagje.
me shock van me brom is een beetje slap (is van ns1)
is zo'n mooi instelbaar dingetje van een nsr250 niet een beetje dezelfde lengte, etc? en is het spul een beetje 2e hands verkijgbaar?
|
|
|
|
Joel_koningslust |
3-2-2008 17:51 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
ik raad het je af om een nsr250 veer te gebruiken, dat spul is nergens te krijgen. ik heb er nog niet vaak een in nederland gezien.
@killerbee: er komt ook een lc blok in, nsr,ns1 of mbx
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Joel_koningslust |
16-9-2008 22:45 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
klein updateje in dit project.
ik ga er weer mee verder. weliswaar met een andere inbreng als eerst maja
het frame wordt opgebouwd voor de sprint
-lichte voorvork
-verlengde aluminium achterbrug ( wss eerst een in staal. daarna in alu nagebouwd
- smalle spaakwieletjes ( wel 17 inch )
- kort subframepje
- geen vering achter, voor hele korte veerweg
wss later een kuipje
blok 1 ( waar ik eerst mee bezig ga )
-mbx80 carters
-yz cilinder ( verkeerd om gemonteerd )
- opmaat uitlaat seatpipe
- 34mm mikuni tm carb
- membraam dat op lage toeren 6 kleine klepjes heeft en zodra je op hoge toeren komt 2 hele grote
- zesbakje
- wss 5 plaats natte koppeling
blok 2 ( komt later een keer )
nsr50 carters
mbx 80 cilinder getuned
speciale krukas ( vertel ik verder niet veel over momenteel ![](img/post/s/e.gif) )
28mm kart carb
opmaatje
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
kenny77 |
16-9-2008 22:52 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/11550/avatar) Posts: 29286 |
leuk dat dit project weer verder gaat.
Aan blok 2 zit ik nu ook te werken, voor onder mijn NSR, voor in de pro-stock.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 16-9-2008 om 22:52 uur.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
16-9-2008 22:54 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
leuk dat dit project weer verder gaat.
Aan blok 2 zit ik nu ook te werken, voor onder mijn NSR, voor in de pro-stock.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 16-9-2008 om 22:52 uur.
ik bouw eerst een blok voor de superspecial klasse, daarna komt er een 2e voor de prostock
t scheel dat ik met 1 frame kan rijden omdat de regels qua rijwielgedeelte tussen prostock en superspecial helemaal niks verschilllen
t kutte is alleen dat ik voor die sprints zo ver moet rijden ![](img/post/s/recht.gif) van limburg helemaal naar frysland
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 16-9-2008 om 22:54 uur.
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
kenny77 |
16-9-2008 22:55 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/11550/avatar) Posts: 29286 |
Dat is inderdaad ideaal.
Ben benieuwd hoe dat 125 blok gaat lopen, heb je al een oplossing gevonden voor de krukas?
Edit: dat moet ik ook , woon zelf in zuid-limburg, is ook iets van 250 km rijden.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 16-9-2008 om 22:56 uur.
|
|
|
|
BIET |
16-9-2008 22:57 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/7401/avatar) Posts: 22355 |
Ik zie delen van de ouders van de meest heilige motor, allemachtige heilige 2t motor. En dan zie ik een 4t blok ![](img/post/s/recht.gif) . Pijn in mn hart. Gelukkig heb je uiteindelijk voor een 2t blok gekozen
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Dit topic is 8053 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 3 van 12
|
|