Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - NSR50RR [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 984 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - NSR50RR [Algemene vragen]
Pagina 11 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8054 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joel_koningslust 12-11-2008 23:32 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dat boekje heeft me vader ook, waar dat artikel instaat.

Maar dat is wel extreem veel werk, en mag dat eigenlijk ook 2 cilinder?

Maar als het je lukt is het wel mega vet.


@ sobw wel. daar mag je alles gebruiken alst maar 50cc en 20mm carb is/heeft

bij de sprints weet ik niet, ab had toen veel problemen met inschrijven maar heeft wel een sprint mogen rijden. daarna hebben ze geloof ik direct het regelement veranderd

en tsja. t is wel veel werk ja. maar als het lukt is het wel heeeeeel tof

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 12-11-2008 om 23:32 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Markjo 12-11-2008 23:32 Print reply

Posts: 1061
't is niet helemaal uniek

een of andere pipo heb dit met een scootahblok gedaan, bij elkaar 80cc meen ik

eerst werd ie niet eens toegelaten bij de sprint, maar dat is veranderd nu

had een achterlijk hoog vermogen iig
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
kenny77 12-11-2008 23:34 Print reply

Posts: 29286
Maar wel uniek op een nsr.
 
Joel_koningslust 12-11-2008 23:34 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markjo
't is niet helemaal uniek

een of andere pipo heb dit met een scootahblok gedaan, bij elkaar 80cc meen ik

eerst werd ie niet eens toegelaten bij de sprint, maar dat is veranderd nu

had een achterlijk hoog vermogen iig


tja. er zijn in de loop der jaren al meerdere twins gebouwd

maar geen 50cc's ( buiten de fabrieksbikes dan )
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Henk-88 13-11-2008 2:45 Print reply

Posts: 26703
50cc-twin lijkt mij ook wel wat
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Joel_koningslust 13-11-2008 12:51 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
50cc-twin lijkt mij ook wel wat


helaas is het zoveel werk om het te bouwen

tenzij ik 2 krukassen vind met een slag van ongeveer 39.5

iemand suggesties?

ik heb namelijk al wat zuigers gevonden
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Markjo 13-11-2008 13:00 Print reply

Posts: 1061
kan je niet van de ori krukas het bigend naar binnen plaatsen?

daarna eventueel afdraaien en krukasholte opvullen, om de carterdruk te behouden?
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Derbi-Olaf 13-11-2008 13:00 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


helaas is het zoveel werk om het te bouwen

tenzij ik 2 krukassen vind met een slag van ongeveer 39.5

iemand suggesties?

ik heb namelijk al wat zuigers gevonden

is Am6 niet 39.7 ofzo?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 13-11-2008 13:02 Print reply

Posts: 29286
Dt50mx krukassen zijn ook 39.7.
 
Joel_koningslust 13-11-2008 13:03 Print reply

Posts: 14514
ik heb iig zuigers gevonden van 32mm

en die zijn nog goedkoop ook
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 13-11-2008 13:16 Print reply

Posts: 29286
welke slag heb je dan nodig?

 
Joel_koningslust 13-11-2008 13:17 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
welke slag heb je dan nodig?



39 ofzo geloof ik.

k zit nu op mn werk dus kan t ff niet uitrekenen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
baquba 13-11-2008 15:21 Print reply

Posts: 156
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


@ sobw wel. daar mag je alles gebruiken alst maar 50cc en 20mm carb is/heeft

bij de sprints weet ik niet, ab had toen veel problemen met inschrijven maar heeft wel een sprint mogen rijden. daarna hebben ze geloof ik direct het regelement veranderd

en tsja. t is wel veel werk ja. maar als het lukt is het wel heeeeeel tof

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 12-11-2008 om 23:32 uur.

2 cilinder mag niet bij de sobw. :
 
Joel_koningslust 13-11-2008 18:36 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: baquba
[...]

2 cilinder mag niet bij de sobw. :



nee? mmmh kut

naja. dan maar gewoon een 1 cilindertje erin

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
konterbonker 18-11-2009 18:44 Print reply
Posts: 460
zonde, als je zo'n nsr 250 weer mooi opbouwt, kan je (mits in goede conditie) 10.000 euro voor krijgen =P

maar of de moeite en geld ervoor wel waard is voor jou..?

maar dan heb je echt iets apparts.. en legaals

Zucht, hoe staat de nsr er nu bij?

hopelijk niet te roesten in je schuur ?
 

Dit topic is 8054 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 11 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved