Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Kreidler Cup Racer [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1125 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Kreidler Cup Racer [Algemene vragen...
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9519 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

.puch_chopper 29-11-2007 20:08 Print reply

Posts: 7851
erg vet! succes met je project
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 29-11-2007 20:34 Print reply

Posts: 10560
wat is eigenlijk het voordeel van zown "gezandingeste bla bla kop" ten opzich van naar eigen wensen aangepast "normale" kop ?


het klinkt allemaal heel interresant maar tot zover steld het allemaal nog maar weinig voor imo..

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 29-11-2007 om 20:34 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
stoeptegel 29-11-2007 20:37 Print reply

Posts: 3085
Hmm indd, die kerel doet altijd ernstig interessant.
Het noemen van moeilijke termen, zonder uitleg erbij te geven.
Wilde ideen enz, maar resultaten blijven uit.
Doet me denken aan nils024

Veel lullen, maar niks presteren.
 
80 cc ownatsj
PRO TUNING 29-11-2007 20:42 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
wat is eigenlijk het voordeel van zown "gezandingeste bla bla kop" ten opzich van naar eigen wensen aangepast "normale" kop ?


het klinkt allemaal heel interresant maar tot zover steld het allemaal nog maar weinig voor imo..

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 29-11-2007 om 20:34 uur.


Het voordeel van een zandgegoten kop is dat je voor het gieten de mal zo kunt maken zoals je zelf graag wilt.

b.v. , de hoogte van de kop is zo aangepast dat we nu lange schacht bougies kunnen gebruiken omdat hier meer keus in is.

Een bijkomend voordeel van zandgegoten cilinderkoppen is dat ze wat ruwer zijn, dus meer oppervlakte / koeling.

 
Tombrom 29-11-2007 20:45 Print reply

Posts: 15925
tering wat een prijsje zeker vet project ga ik volgen
 
PRO TUNING 30-11-2007 9:52 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
Hmm indd, die kerel doet altijd ernstig interessant.
Het noemen van moeilijke termen, zonder uitleg erbij te geven.
Wilde ideen enz, maar resultaten blijven uit.
Doet me denken aan nils024

Veel lullen, maar niks presteren.


18 jarigen weten toch altijd alles dan hoef ik je toch niets uit te leggen
 
johankreidlerman 30-11-2007 9:58 Print reply

Posts: 3693
foto's foto's laat es wat zien
 
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P
RXBaz 1-12-2007 12:17 Print reply

Posts: 1879
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]


18 jarigen weten toch altijd alles dan hoef ik je toch niets uit te leggen



ownatsjie... ow wacht ik ben ook 18

stoer project.. ga je ook nog echt mee krachtmeten met anderen of is het alleen voor de lol? wel vet en duur ik ga dit project wel volgen.

p.s. hou je het blok standaard of ga je nog andere dingen knutselen zoals carterinlaat oid??
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
PRO TUNING 1-12-2007 15:36 Print reply

Posts: 4000
Voor reglementen kijk op www.kreidlercupraceteam.nl.

Alleen voldoet dit blok niet aan deze reglementen.

Deze Kreidler is van een kennis en dit 60 cc blok project is puur te laten zien dat een Parmakit cilinder ook wel potentie heeft.

Voor de officiele wedstrijden komt er een ander (50 cc) blok onder, maar voor demo`s dit 60 cc blok.
 
BSTS 1-12-2007 15:53 Print reply

Posts: 4241
ik las iets van: SCUDERIA Kokerprofiel

wat is SCUDERIA Kokerprofiel precies ? speciaal staal oid ? dikwandig ?


Owja, nog even een vraag.
Hoe bereken jij een inlaat kelkje ? en wat bereken je precies ?
Lengte en de hoek oid ?
Ik vind het een leuk project en zou graag antwoord willen hebben op deze vragen dus:

Wat is SCUDERIA Kokerprofiel ?
En hoe bereken je een kelk, en wat bereken je precies ?

Mvg bennie
 
sprintjah
PRO TUNING 1-12-2007 17:23 Print reply

Posts: 4000
SCUDERIA is ons (nieuwe) eigen merknaam waaronder wij onze eigenbouw produkten verkopen
 
benellifan 1-12-2007 18:10 Print reply
Posts: 1553
en wat is er bijzonder aan dat kokerprofiel op de foto?
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
BSTS 1-12-2007 18:48 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
SCUDERIA is ons (nieuwe) eigen merknaam waaronder wij onze eigenbouw produkten verkopen


en nu vergeet je mijn 2e vraag:

En hoe bereken je een kelk, en wat bereken je precies ?


en dat scuderia heeft dat ook nog een betekenis oid ?
 
sprintjah
PRO TUNING 2-12-2007 10:56 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benellifan
en wat is er bijzonder aan dat kokerprofiel op de foto?


Het kokerprofiel zelf is niets bijzonders aan, maar deze kokerprofiel achtervorken zijn tig keer sterker / stabieler als een standaard Kreidler exemplaar door hun vorm / bouw.

 
PRO TUNING 2-12-2007 10:59 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
[...]


en nu vergeet je mijn 2e vraag:

En hoe bereken je een kelk, en wat bereken je precies ?


en dat scuderia heeft dat ook nog een betekenis oid ?



Bijna overal zijn computer simulatie programma`s voor, en na het rekenen kun je het resultaat zien op een flow bank.

SCUDERIA is Italiaans en betekent (voor zover ik weet) Racing Team

 

Dit topic is 9519 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved