.puch_chopper |
29-11-2007 20:08 |
Posts: 7851 |
erg vet! succes met je project
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
29-11-2007 20:34 |
Posts: 10560 |
wat is eigenlijk het voordeel van zown "gezandingeste bla bla kop" ten opzich van naar eigen wensen aangepast "normale" kop ?
het klinkt allemaal heel interresant maar tot zover steld het allemaal nog maar weinig voor imo..
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 29-11-2007 om 20:34 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
stoeptegel |
29-11-2007 20:37 |
Posts: 3085 |
Hmm indd, die kerel doet altijd ernstig interessant.
Het noemen van moeilijke termen, zonder uitleg erbij te geven.
Wilde ideen enz, maar resultaten blijven uit.
Doet me denken aan nils024
Veel lullen, maar niks presteren.
|
|
80 cc ownatsj |
|
PRO TUNING |
29-11-2007 20:42 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
wat is eigenlijk het voordeel van zown "gezandingeste bla bla kop" ten opzich van naar eigen wensen aangepast "normale" kop ?
het klinkt allemaal heel interresant maar tot zover steld het allemaal nog maar weinig voor imo..
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 29-11-2007 om 20:34 uur.
Het voordeel van een zandgegoten kop is dat je voor het gieten de mal zo kunt maken zoals je zelf graag wilt.
b.v. , de hoogte van de kop is zo aangepast dat we nu lange schacht bougies kunnen gebruiken omdat hier meer keus in is.
Een bijkomend voordeel van zandgegoten cilinderkoppen is dat ze wat ruwer zijn, dus meer oppervlakte / koeling.
|
|
|
|
Tombrom |
29-11-2007 20:45 |
Posts: 15925 |
tering wat een prijsje zeker vet project ga ik volgen
|
|
|
|
PRO TUNING |
30-11-2007 9:52 |
|
johankreidlerman |
30-11-2007 9:58 |
Posts: 3693 |
foto's foto's laat es wat zien
|
|
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P |
|
RXBaz |
1-12-2007 12:17 |
Posts: 1879 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]
18 jarigen weten toch altijd alles dan hoef ik je toch niets uit te leggen
ownatsjie... ow wacht ik ben ook 18
stoer project.. ga je ook nog echt mee krachtmeten met anderen of is het alleen voor de lol? wel vet en duur ik ga dit project wel volgen.
p.s. hou je het blok standaard of ga je nog andere dingen knutselen zoals carterinlaat oid??
|
|
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket |
|
PRO TUNING |
1-12-2007 15:36 |
Posts: 4000 |
Voor reglementen kijk op www.kreidlercupraceteam.nl.
Alleen voldoet dit blok niet aan deze reglementen.
Deze Kreidler is van een kennis en dit 60 cc blok project is puur te laten zien dat een Parmakit cilinder ook wel potentie heeft.
Voor de officiele wedstrijden komt er een ander (50 cc) blok onder, maar voor demo`s dit 60 cc blok.
|
|
|
|
BSTS |
1-12-2007 15:53 |
Posts: 4241 |
ik las iets van: SCUDERIA Kokerprofiel
wat is SCUDERIA Kokerprofiel precies ? speciaal staal oid ? dikwandig ?
Owja, nog even een vraag.
Hoe bereken jij een inlaat kelkje ? en wat bereken je precies ?
Lengte en de hoek oid ?
Ik vind het een leuk project en zou graag antwoord willen hebben op deze vragen dus:
Wat is SCUDERIA Kokerprofiel ?
En hoe bereken je een kelk, en wat bereken je precies ?
Mvg bennie
|
|
sprintjah |
|
PRO TUNING |
1-12-2007 17:23 |
Posts: 4000 |
SCUDERIA is ons (nieuwe) eigen merknaam waaronder wij onze eigenbouw produkten verkopen
|
|
|
|
benellifan |
1-12-2007 18:10 |
Posts: 1553 |
en wat is er bijzonder aan dat kokerprofiel op de foto?
|
|
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs |
|
BSTS |
1-12-2007 18:48 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
SCUDERIA is ons (nieuwe) eigen merknaam waaronder wij onze eigenbouw produkten verkopen
en nu vergeet je mijn 2e vraag:
En hoe bereken je een kelk, en wat bereken je precies ?
en dat scuderia heeft dat ook nog een betekenis oid ?
|
|
sprintjah |
|
PRO TUNING |
2-12-2007 10:56 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: benellifan
en wat is er bijzonder aan dat kokerprofiel op de foto?
Het kokerprofiel zelf is niets bijzonders aan, maar deze kokerprofiel achtervorken zijn tig keer sterker / stabieler als een standaard Kreidler exemplaar door hun vorm / bouw.
|
|
|
|
PRO TUNING |
2-12-2007 10:59 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BSTS
[...]
en nu vergeet je mijn 2e vraag:
En hoe bereken je een kelk, en wat bereken je precies ?
en dat scuderia heeft dat ook nog een betekenis oid ?
Bijna overal zijn computer simulatie programma`s voor, en na het rekenen kun je het resultaat zien op een flow bank.
SCUDERIA is Italiaans en betekent (voor zover ik weet) Racing Team
|
|
|
|