Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Mt Sprinter [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 531 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Mt Sprinter [Algemene vragen]
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3358 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sabar 18-5-2008 19:06 Print reply
Posts: 320
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TB-Derbi


ik had te grote sproeier dus liep ook niet helemaal tof

volgende keer beter


Jammer man, is altijd veel proberen, testen, .. met die brommers he :P

 
sabar 18-5-2008 20:38 Print reply
Posts: 320
Filmpje van mij @ de testbank:

http://www.youtube.com/watch?v=97XPSoca5Ig
 
- Han - 18-5-2008 20:44 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sabar
[...]



Max behaalde: 9.8 PK || 11601 rpm || 91.2 km/h

Mwa er zit veel meer in, zijden ze van Fred motoren, en al die gasten die er bij stonden ook alwel.


op hogere toeren lijkt me dat die nogal wat verder door kan zo te horen
 
<10.000 posts
sabar 18-5-2008 20:45 Print reply
Posts: 320
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


op hogere toeren lijkt me dat die nogal wat verder door kan zo te horen


Klopt, nog mwa wat anders afstellen (ook de vertanding). Binnenkort mwa een xtje bij dijkman banken.
 
Erik 39 18-5-2008 21:04 Print reply

Posts: 15088
Loopt nie echt fijn
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
sabar 18-5-2008 21:17 Print reply
Posts: 320
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Loopt nie echt fijn


Klopt, 1e x op de testbank, eigenlijk zonder enig afstellen. Fred Motoren zij dat mijn curve nog wel eens kapot kon zijn. Dus maar eens een andere proberen. Jullie horen zeker nog meer !!

 
mcdronkz 18-5-2008 21:21 Print reply

Posts: 32777
Waarom zou je in godsnaam je kickstarter willen afdoppen ?
 
sabar 18-5-2008 21:26 Print reply
Posts: 320
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Waarom zou je in godsnaam je kickstarter willen afdoppen ?


Omdat die anders aardig in de weg zit.
 
Saknet 18-5-2008 21:35 Print reply

Posts: 10355
zijn dat honda mb binnenpoten? volgens mij gewoon mt zeker

maar wel leuk dingki

zou toch kortere vork zien te regelen dan heb je minder luchtweerstand :p

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 18-5-2008 om 21:36 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
mcdronkz 18-5-2008 21:37 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sabar
[...]


Omdat die anders aardig in de weg zit.


In de weg voor wat ? Je benen ?
 
sabar 18-5-2008 21:41 Print reply
Posts: 320
Ga hem nog wat verlagen jah, maar wou hem eerst mwa is goed aan het lopen hebben.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


In de weg voor wat ? Je benen ?


Jah, en aanlopen gaat net zo mooi 2 meter en hij loopt.



 
Sypie_Honda 18-5-2008 22:34 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


In de weg voor wat ? Je benen ?


inwendige weerstand willem.

bij sprinter wel aardig van belang.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
sabar 19-5-2008 11:17 Print reply
Posts: 320
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


inwendige weerstand willem.

bij sprinter wel aardig van belang.


Ook dat jah,
 
mb-rider 19-5-2008 12:14 Print reply

Posts: 453
hoeveel versnellingen heb je nu eigenlijk?? gewoon origineel 4?

zoja met wat voor reden, heb je geen 6bak?
 
sabar 19-5-2008 12:27 Print reply
Posts: 320
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-rider
hoeveel versnellingen heb je nu eigenlijk?? gewoon origineel 4?

zoja met wat voor reden, heb je geen 6bak?


Schakelen kost tijd, zo bekeek ik het.

 

Dit topic is 3358 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved