Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - ikkejw's Ultieme CrossMT [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 939 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - ikkejw's Ultieme CrossMT [Algemene ...
Pagina 37 van 46
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 44, 45, 46Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 27937 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ikkejw 9-8-2008 2:09 Print reply

Posts: 9886
de plannen zijn weer drastisch gewijzigd, ik heb 4 MT5 carters van Intenso kunnen lenen. die krijgt ie na de cross weer terug.

4plaats koppeling en 6bak zitten er al grotendeels in, morgen ff het blokje dicht klappen.

ik ga een 50cc imi van Fryske-Honda tunen, onder voorwaarde dat ik ermee op Trimunt mag rijden

het frame moet ook weer aangepast worden, omdat ik er een MTX blok onder heb gehad. dat wordt nog een hele toer, ik heb er toen flink in om zitten braaien.

dan de voorvork nog, dat is het grootste probleem. ik krijg ik de binnenpoten en wiellagers er niet uit

@Sypie, je krijgt morgen of overmorgen de maten voor de balhoofdpen
 
Preserve nature - Always wear a helmet
zijstandaard 11-8-2008 9:21 Print reply

Posts: 1117
die verf van de action is heel goed ik heb het gebruikt om mijn hele brommer professioneel te spuiten is wonder boven wonder ook nog mooi geworden
 
Stuur pm als je Honda mt/mb onderdelen zoekt
jan-dx11 19-8-2008 20:55 Print reply

Posts: 4931
neej, is kut verf, maar dit is echt pr8tig, hier moet je op naar school, dan ff een wheely over het schoolplein. Ik verzeker je, janwillen wordt de gangster van de fries poort
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Jasper Strahiem 19-8-2008 20:58 Print reply

Posts: 1950
Ik heb ook last gehad om de binnen poten uit de buitenpoot te krijgen. Maar je moet de veer er in laten en eerst de inbus onderin je buitenpoot los draaien en dan pas de veer er uit halen
 
Make the most of now
ikkejw 19-8-2008 21:37 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jasper Strahiem
Ik heb ook last gehad om de binnen poten uit de buitenpoot te krijgen. Maar je moet de veer er in laten en eerst de inbus onderin je buitenpoot los draaien en dan pas de veer er uit halen



die inbus en veren had ik er al uit, alleen bleven de binnenpoten haken achter de keerring.

gasbrander erop gezet, en onderpoten warm gestookt bij de keerring. toen vielen ze er zo uit
 
Preserve nature - Always wear a helmet
mtx-motard 19-8-2008 21:38 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



die inbus en veren had ik er al uit, alleen bleven de binnenpoten haken achter de keerring.

gasbrander erop gezet, en onderpoten warm gestookt bij de keerring. toen vielen ze er zo uit


juist ja
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
jan-dx11 19-8-2008 21:46 Print reply

Posts: 4931
ruig houwer
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Joel_koningslust 27-8-2008 22:41 Print reply

Posts: 14514
geeeeeeeek!

zit hier gewoon al 700euro in

die van sypie heeft volgends mij nog minder gekost. en die lijkt me nog een stuk beter crossen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
ikkejw 27-8-2008 22:41 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
geeeeeeeek!

zit hier gewoon al 700euro in

die van sypie heeft volgends mij nog minder gekost. en die lijkt me nog een stuk beter crossen



8 bankjes nu
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frysk 27-8-2008 23:04 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



8 bankjes nu



ja gaat snel ... als je elk dingetje gaat optellen
maar dat moet je niet doen want dan word je gek
 
giggitybyte
ikkejw 27-8-2008 23:05 Print reply

Posts: 9886
kheb vanmiddag trouwens ff de keerringen in de vork gedrukt, en grotendeels weer in elkaar gezet. er moeten nu alleen nog nieuwe ventieltjes en nieuwe olie in. alleen heb ik geen flauw idee hoeveel olie erin moet

het blok heeft ook wat vertraging, ik krijg de rechter krukaslager er niet in. maar ik denk dat ie volgende week wel loopt.

ik wacht nu eigenlijk alleen nog op de balhoofdpen, ik hoop dat sypie die volgende week klaar heeft.

@ de andere trimuntrijders, hebben jullie al bericht van mcmo gehad?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frysk 27-8-2008 23:08 Print reply

Posts: 34930
ventieltjes kosten geen fuck..

maaruh

verder word het wel wat


 
giggitybyte
Intenso 27-8-2008 23:08 Print reply

Posts: 2922
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
kheb vanmiddag trouwens ff de keerringen in de vork gedrukt, en grotendeels weer in elkaar gezet. er moeten nu alleen nog nieuwe ventieltjes en nieuwe olie in. alleen heb ik geen flauw idee hoeveel olie erin moet

het blok heeft ook wat vertraging, ik krijg de rechter krukaslager er niet in. maar ik denk dat ie volgende week wel loopt.

ik wacht nu eigenlijk alleen nog op de balhoofdpen, ik hoop dat sypie die volgende week klaar heeft.

@ de andere trimuntrijders, hebben jullie al bericht van mcmo gehad?


vordering dus

nee nog geen bericht en gozers in me klas enzo ook nog niet dus dont worry komen nog wel
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
S1lv3r 27-8-2008 23:09 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



8 bankjes nu


Als ik ergens meer geld in stop wordt het altijd mooier, bij jou lijkt het juist omgekeerd evenredig te werken.
 
Frysk 27-8-2008 23:10 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


Als ik ergens meer geld in stop wordt het altijd mooier, bij jou lijkt het juist omgekeerd evenredig te werken.



same here ook omgekeerd..
 
giggitybyte

Dit topic is 27937 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 37 van 46
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 44, 45, 46Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved