Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - ArvidW's Citta DR626, membraam, scootervario [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 943 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - ArvidW's Citta DR626, membraam, sco...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 618 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ArvidW 19-10-2007 9:06 Print topicpost

Posts: 201
Welkom bij mijn project 'ArvidW's Citta DR626, membraam, scootervario'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 

Elco 19-10-2007 17:29 Print reply
Posts: 4527
vet, dit word wel tof denk ik. geschatte snelheid die je wil halen?
 
ArvidW 19-10-2007 17:36 Print reply

Posts: 201
Ik denk zeker dat het vèt wordt

Snelheid boeit me niet zo heel erg, ligt aan de vertanding die ik gebruik. Met een snorvertanding zou in theorie 70net haalbaar zijn, met bromvertanding zou in theorie net 100 haalbaar zijn. (met 125schijven achter, en 9500rpm als max toerental)

Dus mischien haal ik de 90wel, maar brommertje wordt niet echt voor snelheid gebouwd meer voor acceleratie
 
5MB5 19-10-2007 17:48 Print reply

Posts: 878
mooi project, alleen de carb zou ik toch wat rechter op proberen te zetten, en zorg dat ie niet te dicht op je cilinderkop zit
 
mtx-r50 19-10-2007 18:05 Print reply

Posts: 264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nils024
mooi project, alleen de carb zou ik toch wat rechter op proberen te zetten, en zorg dat ie niet te dicht op je cilinderkop zit


dacht ik ook al, word ie niet wat heet zo??
verder wel vet projectje

 
I find his films about as funny as getting an arrow through the neck and discovering there's a gas bill tied to it.
TomBergman 21-10-2007 22:17 Print reply

Posts: 700
ziet er super vet uit voor een citta
 
Wil je sleutelen ? Koop een Tomos !
Jsze-MT5 22-10-2007 19:58 Print reply

Posts: 619
uber vet. ga je er ook nog filmpjes neer zetten ben benieuwt hoe bruut dat ding loopt
 
goeie moggel
ArvidW 26-10-2007 9:06 Print reply

Posts: 201
De carburateur moet idd nog anders, er komt ook iets anders op dan die 20mikuni (kan ik echt niet fatsoenlijk kwijt)

Er komt een geweldige carb op... een SHA15.15 delorto Ik heb mijn membraampje nagemeten en als klepjes geheel openen kan er echt max 17mm mengsel doorheen De carburateur komt schuin riching de rechterkant van de brommer te hangen zodat de vlotterbak niet smelt

Maarjah dan maar met 2 carburateurs rijden, eentje achterop (13mm) en eentje bovenop (15mm) dan kom je toch wel weer op 20mm uit

Scootervario gaat helaas niet passen, 125mm schijven passen niet bij de achterklok :( Maar er komt denk ik zo'n FOX koppeling op (die zijn toch 110 mm ofzo?)

Filmpjes komen vanzelf als citta af is, maar met de hoeveelheid werk nog te doen gaat dat nog wel ff duren ....

Dit bericht is gewijzigd door ArvidW op 26-10-2007 om 9:07 uur.
 
THE CRAZY DOCTOR 26-10-2007 9:08 Print reply

Posts: 1302
ziet dr leuk uit wat denk je dat het gaat lopen
 
ArvidW 26-10-2007 10:38 Print reply

Posts: 201
Met een std 70DR heb ik na heel veel moeite wel een 85km/uur gehaald met pully aandrijving (lange weg nodig)

Nu met Vario mik ik eigenlijk niet zo op topspeed, met pully moet 90 wel mogenlijk zijn, maar mij gaat het er meer om dat ik op afstand van ongeveer 400meter iemand met een complete malossi setup er toch wel uit moet rijden (80cc vlinderpoort, membraamgestuurt blok, 19mm carb, malossi vario + vertanding enz enz)

Vandaar dat ik ik klok met snor vertanding om ga bouwen, topspeed zal richting de 70 dan gaan, hard zat op een snor brommer lijkt me toch Ik verwacht met die vertanding eigenlijk wel goeie wheelypower

Dit bericht is gewijzigd door ArvidW op 26-10-2007 om 10:39 uur.
 

Dit topic is 618 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved