Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Supermotard Solid Works [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1093 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Supermotard Solid Works [Algemene v...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3705 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 18-10-2007 12:50 Print topicpost

Posts: 7387
Welkom bij mijn project 'Supermotard Solid Works'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 
He?

Jasper Strahiem 18-10-2007 12:55 Print reply

Posts: 1950
Dam, ziet er al goed uit. Ik heb ook eens geprobeert 1 te maken, volgens mij staan er nog plaatjes in mijn profiel. Maar het is echt veeeeel werk
 
Make the most of now
brommercrosglanebrug 18-10-2007 12:56 Print reply

Posts: 1552
mooi project barry, ik ben benieuwt naar het eind resultaat dat is toch je beroep ofniet?
 
barry 19-10-2007 10:04 Print reply

Posts: 7387
hehe, dit gaat nog wel even duren hoor. Tis nog maar de start .
Het moeilijkste is het frame.
De spaken is ook nog wel lastig. maar wel te doen.
 
He?
BSTS 19-10-2007 12:19 Print reply

Posts: 4241
wat een werk.
je zit langer te computeren, dan dat hele ding in elkaar te bouwen.


 
sprintjah
Royal Club 19-10-2007 12:32 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
wat een werk.
je zit langer te computeren, dan dat hele ding in elkaar te bouwen.




hoe denk je dat een motor ontworpen word?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
mulder 19-10-2007 14:47 Print reply

Posts: 13701
zo jij bent al ver


maar ff serieus
ik werk zelf ook veel met solidworks, hoe ga je de tank en het zadel/kappen maken?

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 19-10-2007 om 14:48 uur.
 
renoeius 19-10-2007 14:50 Print reply

Posts: 6409
je schijf zit verkeerd om
 
honda_freak 19-10-2007 14:59 Print reply

Posts: 7650
ziet er netjes uit, nu de rest nog, dit is natuurlijk maar anderhalf uur werk als je een beetje bekend bent met het programma
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Jozeff - Forum en Sales Moderator 19-10-2007 15:02 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry
hehe, dit gaat nog wel even duren hoor. Tis nog maar de start .
Het moeilijkste is het frame.
De spaken is ook nog wel lastig. maar wel te doen.


spaken hoef je toch maar 1 keer te tekenen en dan rotaten, of kan dat met solid works niet?
met unigraphics iig wel
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
mulder 19-10-2007 18:57 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


spaken hoef je toch maar 1 keer te tekenen en dan rotaten, of kan dat met solid works niet?
met unigraphics iig wel

kan wel, maar dat is niet 1x want die spaken steken niet zo recht uit de naaf naar de velg, zitten steeds aan beide kanten gekruisd dus je zal ze wel 4x moeten de tekenen, de rest kan gewoon met circulair pattern

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 19-10-2007 om 18:58 uur.
 
S1lv3r 19-10-2007 18:58 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
je schijf zit verkeerd om


niet perse, hangt ervanaf aan welke kant zijn ketting komt, en dus aan welke kant van het blok zijn voortandwiel komt te zitten ;]
 
buldogo2 19-10-2007 19:04 Print reply

Posts: 2101
Dit ga ik zeker volge, ben zelf ook zo nu en dan bezig met motor/brommer onderdelen tekenen/ontwerpen, vaak zit der echt meer werk in als je denkt..maar je leert dan wel programa kenne

Ben ook eens bezig geweest me frame probeere te ontwerpe, alleen kan der nog nie goed genoeg mee overweg om da voor mekaar te kreige, helaas
 
Born to ride
~RoNaLd~ 19-10-2007 19:09 Print reply
Posts: 1173
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
ziet er netjes uit, nu de rest nog, dit is natuurlijk maar anderhalf uur werk als je een beetje bekend bent met het programma

Alsje goed bent miss 20 minuutjes ofzo..
 
barry 20-10-2007 10:54 Print reply

Posts: 7387
jaja, frame, tank en kappenwerk is echt lastig/moeilijk ivm met vele 3d sketches en lofts/ sweeps waar je mee werkt.

werken met gekromde vlakken zoals tank en kappen vergt ook veel kennis.

Maargoed, ik zie welhoe ver ik kom. dit duurt ook wel een tijdje. want ik doe eht tussendoor tijdens werktijd
 
He?
5MB5 20-10-2007 11:16 Print reply

Posts: 878
dan is het wel leuk ja. het meest kutte wat ik heb moeten maken tot nu toe was een 4 cilinder 4-takt voor een auto, met alle kleppen en koelkanalen enz er in die dan draaiend te zien moest zijn...heb nog nooit zo gevloekt achter een computer
 

Dit topic is 3705 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved