Jasper Strahiem |
18-10-2007 12:55 |
Posts: 1950 |
Dam, ziet er al goed uit. Ik heb ook eens geprobeert 1 te maken, volgens mij staan er nog plaatjes in mijn profiel. Maar het is echt veeeeel werk
|
|
Make the most of now |
|
brommercrosglanebrug |
18-10-2007 12:56 |
Posts: 1552 |
mooi project barry, ik ben benieuwt naar het eind resultaat dat is toch je beroep ofniet?
|
|
|
|
barry |
19-10-2007 10:04 |
Posts: 7387 |
hehe, dit gaat nog wel even duren hoor. Tis nog maar de start .
Het moeilijkste is het frame.
De spaken is ook nog wel lastig. maar wel te doen.
|
|
He? |
|
BSTS |
19-10-2007 12:19 |
Posts: 4241 |
wat een werk.
je zit langer te computeren, dan dat hele ding in elkaar te bouwen.
|
|
sprintjah |
|
Royal Club |
19-10-2007 12:32 |
|
mulder |
19-10-2007 14:47 |
Posts: 13701 |
zo jij bent al ver
maar ff serieus
ik werk zelf ook veel met solidworks, hoe ga je de tank en het zadel/kappen maken?
Dit bericht is gewijzigd door mulder op 19-10-2007 om 14:48 uur.
|
|
|
|
renoeius |
19-10-2007 14:50 |
|
honda_freak |
19-10-2007 14:59 |
Posts: 7650 |
ziet er netjes uit, nu de rest nog, dit is natuurlijk maar anderhalf uur werk als je een beetje bekend bent met het programma
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
19-10-2007 15:02 |
Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barry
hehe, dit gaat nog wel even duren hoor. Tis nog maar de start .
Het moeilijkste is het frame.
De spaken is ook nog wel lastig. maar wel te doen.
spaken hoef je toch maar 1 keer te tekenen en dan rotaten, of kan dat met solid works niet?
met unigraphics iig wel
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
mulder |
19-10-2007 18:57 |
Posts: 13701 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]
spaken hoef je toch maar 1 keer te tekenen en dan rotaten, of kan dat met solid works niet?
met unigraphics iig wel
kan wel, maar dat is niet 1x want die spaken steken niet zo recht uit de naaf naar de velg, zitten steeds aan beide kanten gekruisd dus je zal ze wel 4x moeten de tekenen, de rest kan gewoon met circulair pattern
Dit bericht is gewijzigd door mulder op 19-10-2007 om 18:58 uur.
|
|
|
|
S1lv3r |
19-10-2007 18:58 |
|
buldogo2 |
19-10-2007 19:04 |
Posts: 2101 |
Dit ga ik zeker volge , ben zelf ook zo nu en dan bezig met motor/brommer onderdelen tekenen/ontwerpen, vaak zit der echt meer werk in als je denkt..maar je leert dan wel programa kenne
Ben ook eens bezig geweest me frame probeere te ontwerpe, alleen kan der nog nie goed genoeg mee overweg om da voor mekaar te kreige, helaas
|
|
Born to ride |
|
~RoNaLd~ |
19-10-2007 19:09 |
Posts: 1173 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
ziet er netjes uit, nu de rest nog, dit is natuurlijk maar anderhalf uur werk als je een beetje bekend bent met het programma
Alsje goed bent miss 20 minuutjes ofzo..
|
|
|
|
barry |
20-10-2007 10:54 |
Posts: 7387 |
jaja, frame, tank en kappenwerk is echt lastig/moeilijk ivm met vele 3d sketches en lofts/ sweeps waar je mee werkt.
werken met gekromde vlakken zoals tank en kappen vergt ook veel kennis.
Maargoed, ik zie welhoe ver ik kom. dit duurt ook wel een tijdje. want ik doe eht tussendoor tijdens werktijd
|
|
He? |
|
5MB5 |
20-10-2007 11:16 |
Posts: 878 |
dan is het wel leuk ja. het meest kutte wat ik heb moeten maken tot nu toe was een 4 cilinder 4-takt voor een auto, met alle kleppen en koelkanalen enz er in die dan draaiend te zien moest zijn...heb nog nooit zo gevloekt achter een computer
|
|
|
|