Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - NS-1 ( Met NL kenteken ) opknappen [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 657 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - NS-1 ( Met NL kenteken ) opknappen ...
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2839 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RowdyCross 21-11-2007 21:37 Print reply

Posts: 3211


^^ Ik zou je ketting ff aanspannen.
 
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus
rossitzr 21-11-2007 21:39 Print reply
Posts: 259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RowdyCross
afbeelding

^^ Ik zou je ketting ff aanspannen.


nlok zat er niet onder toen
en ligt er voledig naast zoals je ziet
 
rossitzr 21-11-2007 21:39 Print reply
Posts: 259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G33RT
Echt vette brommers die ns-1tjes, schiet op en post fotos, ben echt benieuwd hoe deze gaat worden

En met wat van setup ga je rijden?



setup wordt gewoon standaard 74,7 cc

alleen even kijken waar ik nieuwe 74,7 ori honda kan aanschaffen
 
mtx-motard 21-11-2007 21:40 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rossitzr
[...]


nlok zat er niet onder toen
en ligt er voledig naast zoals je ziet


anders ga je er even serieus op in.

mja dit zal wel zo'n eindloos project zijn.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
RowdyCross 21-11-2007 21:41 Print reply

Posts: 3211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


anders ga je er even serieus op in.

mja dit zal wel zo'n eindloos project zijn.

Ja echt he haha, mja kijken hoe het project vordert idd , want zo duurt het nog wel 2 jaar
 
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus
rossitzr 21-11-2007 21:42 Print reply
Posts: 259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RowdyCross
[...]

Ja echt he haha, mja kijken hoe het project vordert idd , want zo duurt het nog wel 2 jaar


2 jaar ?

nee tot hooguit februarie 2008


 
mtx-motard 21-11-2007 21:42 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rossitzr
[...]


2 jaar ?

nee tot hooguit februarie 2008




hoeveel cent krijg ik per dag dat je erover heen zit?
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
RowdyCross 21-11-2007 21:44 Print reply

Posts: 3211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rossitzr
[...]


2 jaar ?

nee tot hooguit februarie 2008





Oke hou ik je aan, en met afgerond, moet het wel mooi zijn en niet alles snel afgeragt he.
 
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus
rossitzr 21-11-2007 21:50 Print reply
Posts: 259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


hoeveel cent krijg ik per dag dat je erover heen zit?



ehh veel want hij rijd zo goed als al.

als ik zo ff die koppeling fix.

alleen dan nog opzoek naar een andwere ori cylinder
 
rossitzr 21-11-2007 21:51 Print reply
Posts: 259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RowdyCross
[...]



Oke hou ik je aan, en met afgerond, moet het wel mooi zijn en niet alles snel afgeragt he.



kappen enzo zijn allemaal al safier blauw gespoten enzo

enkeld nu nog ff die koppeling dus


dat was zoon 3 a 4 weken terug



Dit bericht is gewijzigd door rossitzr op 21-11-2007 om 22:17 uur.
 
flip_nsr_80cc 21-11-2007 22:17 Print reply

Posts: 597
hoe heb jij je ns1 op kenteken gekregen ?????
 
i cant spel, dus zeur niet
rossitzr 21-11-2007 22:20 Print reply
Posts: 259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
hoe heb jij je ns1 op kenteken gekregen ?????



ja deze is gewoon geschouwd.

frame nummer begint met AC08
indentiek aan de NSR50

vandaar staat er in de papier ook NSR50F

maar dat is geen probleem de framenummer op kentkenpapieren en frame zijn indentiek
 
flip_nsr_80cc 21-11-2007 22:22 Print reply

Posts: 597
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rossitzr
[...]



ja deze is gewoon geschouwd.

frame nummer begint met AC08
indentiek aan de NSR50

vandaar staat er in de papier ook NSR50F

maar dat is geen probleem de framenummer op kentkenpapieren en frame zijn indentiek


is dat zow simpel joh, als ik dat had geweten hak nu denk ik een ns1 gehad

dus stel

ik koop en ns1 zonder kenteken

leg er een 50cc blokje onde r

begrens alles ff na 45km

kniperboletjes en alles weglegaal

maak afspraak bij rdw

en ga er fluitend heen

en ga nog meer vluitend na huis met kentekenpaiertjes op zak ????



Dit bericht is gewijzigd door flip_nsr_80cc op 21-11-2007 om 22:27 uur.
 
i cant spel, dus zeur niet
mtx-motard 21-11-2007 22:24 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
[...]


is dat zow simpel joh, als ik dat had geweten hak nu denk ik een ns1 gehad


typ eens normaal en denk na, en gebruik google.

echt half nederland heeft een ns1 op kenteken, niks bijzonders aan.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
rossitzr 21-11-2007 22:31 Print reply
Posts: 259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
[...]


is dat zow simpel joh, als ik dat had geweten hak nu denk ik een ns1 gehad

dus stel

ik koop en ns1 zonder kenteken

leg er een 50cc blokje onde r

begrens alles ff na 45km

kniperboletjes en alles weglegaal

maak afspraak bij rdw

en ga er fluitend heen

en ga nog meer vluitend na huis met kentekenpaiertjes op zak ????



Dit bericht is gewijzigd door flip_nsr_80cc op 21-11-2007 om 22:27 uur.



nee nu kan dat niet meer, jij spreekt over een keuring.
dit is gebeurt in de tijd dat men nog een brommer bij de bromboer kon laten schouwen en naar het postkantoor moest voor het inleveren van de geregistreerde gevens.

echter heeft de RDW dus over veel dingen heen gewerkt door de drukte.
enzo hebben er een X aantal NS-1tjes een bromfiets kenteken gekregen.
zullen er denk ik niet veel zijn tussen de 20 en 50 schat ik
 

Dit topic is 2839 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved