Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Project - Topic - Yamaha RD350 F1 opknappen [Algemene...
|
Pagina 4 van 11
|
Dit topic is 8996 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
18-10-2007 0:25 |
Posts: 9841 |
mijn opgefokte XR doet tenminste met een diehard SM toerrit lekker 1:25...beat that pussies, wél power én zuinigheid en toch nog de KTMmetjes (die 1:15 deden) bijhouden.
|
|
Too cool for school! |
|
BIET |
24-10-2007 23:13 |
Posts: 22355 |
scheit aan verbruik, een geile 2t moet zuipen.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
PraatPaal |
24-10-2007 23:23 |
Posts: 7977 |
horizontaal gesplitst carter is zooo uber logish... voel je niet gebesarkast.
Gruwelijke toy, ik hou van grote 2takst
|
|
|
|
bart de scootergek |
25-10-2007 9:51 |
Posts: 8916 |
Idd wel schijt aan het verbruik, dat wist ik vantevoren al. En dan nog is het stukken beter dan een 1-cilinder 2-takt. Die schijnen echt ruim onder de 1:10 te zitten.
Anyway, cilinders zijn opgemeten, zitten nu in de eerste overmaat. Ik betwijfel of ik hem in deze overmaat kan houden met alleen honen of dat ik hem naar de volgende overmaat moet boren en dan honen. Ik overleg vandaag met het revisie bedrijf en dan kan ik vanavond spulletjes bestellen. Tegen volgende week komen die binnen, en dan kan het blokje weer in elkaar.
|
|
Honda RC-33 |
|
tsx crosser |
25-10-2007 12:20 |
Posts: 2356 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
mijn opgefokte XR doet tenminste met een diehard SM toerrit lekker 1:25...beat that pussies, wél power én zuinigheid en toch nog de KTMmetjes (die 1:15 deden) bijhouden.
Een goede Ktm hou je met je logge Xr en niet bij hoor.
|
|
Ktm Sx-f 250 |
|
Joel_koningslust |
25-10-2007 12:46 |
Posts: 14514 |
hoe zit de afdichting tussen de 2 krukasholtes eigenlijk? want ik zie geen keering ofzo zitten en als je die zou moeten vernieuwen zou het al helemaal een ramp zijn
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
bart de scootergek |
25-10-2007 12:48 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
hoe zit de afdichting tussen de 2 krukasholtes eigenlijk? want ik zie geen keering ofzo zitten en als je die zou moeten vernieuwen zou het al helemaal een ramp zijn
Zit op de krukas, en vernieuwen is idd geen optie . Dan moet de krukas uit elkaar, hetzelfde geld voor het middelste krukaslager. Maar volgens mij is het een soort combinatie van krukas/kering. Dicht ook niet 100% af ofzo. Als ik me nieuwe krukas heb dan zal ik er eens wat foto's van maken.
|
|
Honda RC-33 |
|
Joel_koningslust |
25-10-2007 12:50 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]
Zit op de krukas, en vernieuwen is idd geen optie . Dan moet de krukas uit elkaar, hetzelfde geld voor het middelste krukaslager. Maar volgens mij is het een soort combinatie van krukas/kering. Dicht ook niet 100% af ofzo. Als ik me nieuwe krukas heb dan zal ik er eens wat foto's van maken.
oke
want ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar.
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Vuile Beunkoe |
19-11-2007 19:35 |
Posts: 6114 |
Welkom bij mijn project 'Yamaha RD350 F2 opknappen'.
- Topic - Yamaha RD350 F1 opknappen [Algemene vragen]
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
bart de scootergek |
19-11-2007 19:37 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
Welkom bij mijn project 'Yamaha RD350 F2 opknappen'.
- Topic - Yamaha RD350 F1 opknappen [Algemene vragen]
Er klopt iets niet bij jou denks.
Update: wacht nog steeds op de zuigers, duurt 3 weken voordat ze komen, twee weken geleden besteld. Hopelijk dus volgende week boren en honen. Daarnaast heb ik een setje 28mm Keihin PWK's gekocht, de cilinders gespoten en de powervalves schoongemaakt.
|
|
Honda RC-33 |
|
Teunis |
19-11-2007 19:41 |
Posts: 1073 |
in je titel staat F1 en je eerste welkoms berricht van dit topic staat F2
|
|
|
|
Vuile Beunkoe |
19-11-2007 19:43 |
Posts: 6114 |
juist xd
ben benieuwd Bart wat je er van gaat bakken
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
bart de scootergek |
19-11-2007 19:44 |
Posts: 8916 |
Thanks, even aangepast.
Hoop dat ze er een paar pktjes erbijgeven, de gasreactie omhoog gaat en het ding goed gaat oppakken.
Maarja, laat ik eerst maar eens het ding rijdend maken met de ori carbs.
|
|
Honda RC-33 |
|
S1lv3r |
19-11-2007 20:02 |
Posts: 5213 |
hoeveel mm carbs zitten er normaal op, aangezien je nu met (imo) vrij kleine 28mm carbjes gaat rijden..?
Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 19-11-2007 om 20:03 uur.
|
|
|
|
bart de scootergek |
19-11-2007 20:11 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
hoeveel mm carbs zitten er normaal op, aangezien je nu met (imo) vrij kleine 28mm carbjes gaat rijden..?
Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 19-11-2007 om 20:03 uur.
std normale 26mm rondschuif.
Er worden vaak 34mm rondschuifjes gepakt, echter is een grotere carb lastiger af te stellen en levert een beperkter middengebied op. Ik heb voor de 28mm PWK gekozen omdat het een goed af te stellen carb is, en hij toch wel voor best wat vermogenswinst schijnt te zorgen, komt denk ik ook omdat de carbs een stuk moderner zijn dan de originele.
|
|
Honda RC-33 |
|
Dit topic is 8996 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 4 van 11
|
|