Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - POC 510 [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 990 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - POC 510 [Algemene vragen]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1361 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Vets_Tom 23-8-2007 13:59 Print topicpost

Posts: 297
Welkom bij mijn project 'POC 510'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 
Wat zet jou brommer apart van de anderen?

Viertakt 23-8-2007 14:01 Print reply

Posts: 3586
Deze ga ik volgen, en suc6 met je 'AF1 omtoveren tot Ducati'.

Dit bericht is gewijzigd door Cryvahoc op 23-8-2007 om 14:02 uur.
 
Viertakt uber alles.
Vets_Tom 23-8-2007 14:04 Print reply

Posts: 297
Bedankt "Cryvahoc" Om te beginen ben ik vanplan om hem mechanisch 101% te krijgen. Ik zit te denken aan een mechanische begrenzing in de uitlaat want ik woon in regio eindhoven en daar staan vaak banken. De uitlaat zal ik door middel van buizen zo laten lopen als die van de ducati.
 
Wat zet jou brommer apart van de anderen?
KennyVespa 23-8-2007 14:34 Print reply
Posts: 133
houd er wel rekening meej, dat die ducati 4takt is en die van een 2takt, dus daar moet je wel rekening mee houden, omdat je bij een 4takt geen expansie heb, want dadelijk ga je buigen en leggen enzo en dan trekt die als een touwtje dadelijk en loopt die 20

maar tog nice projectje

Dit bericht is gewijzigd door KennyVespa op 23-8-2007 om 14:34 uur.
 
Royal Club 23-8-2007 14:38 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KennyVespa
houd er wel rekening meej, dat die ducati 4takt is en die van een 2takt, dus daar moet je wel rekening mee houden, omdat je bij een 4takt geen expansie heb, want dadelijk ga je buigen en leggen enzo en dan trekt die als een touwtje dadelijk en loopt die 20

maar tog nice projectje

Dit bericht is gewijzigd door KennyVespa op 23-8-2007 om 14:34 uur.

omg

hij verlengt alleen zn tailpipe
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
honda_freak 23-8-2007 14:39 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]

omg

hij verlengt alleen zn tailpipe

hij creeert een tailpipe, hij verlengt zn stinger

Dit bericht is gewijzigd door honda_freak op 23-8-2007 om 14:40 uur.
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Vets_Tom 23-8-2007 14:39 Print reply

Posts: 297
het idee is om de buizen na het expansie vat te zetten. Dus de dempers van de uitlaat er af die buizen er af slijpen en er nieuwen opzetten van af het expansie vat en onder de onder kan van het zitje.
 
Wat zet jou brommer apart van de anderen?
KennyVespa 23-8-2007 14:41 Print reply
Posts: 133
ow oke, sry verkeerd begrepen, moet je kijken hoeveel agressieve honden in een keer erop vliegen, kan ook beetje normaal gezegt worden
 
Vets_Tom 23-8-2007 14:43 Print reply

Posts: 297
dat vindt ik zelf opzich ook. Je moet respect hebben voor een medemensen en niet zomaar iemand gaan af kraken van wegen een ander smaak.Wel ontopic blijven hea
 
Wat zet jou brommer apart van de anderen?
Royal Club 23-8-2007 14:44 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vets_Tom
dat vindt ik zelf opzich ook. Je moet respect hebben voor een medemensen en niet zomaar iemand gaan af kraken van wegen een ander smaak.Wel ontopic blijven hea


is 2takt een smaak dan
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Vets_Tom 23-8-2007 14:45 Print reply

Posts: 297
opzich wel. Als iemand iets verkeerd begrijpt hoeft hij ook niet af gekraakt te worden. Maar zou ik hem helemaal geel spuiten of met zwart er bij?

Dit bericht is gewijzigd door Vets_Tom op 23-8-2007 om 14:46 uur.
 
Wat zet jou brommer apart van de anderen?
honda_freak 23-8-2007 14:46 Print reply

Posts: 7650
kappen jongens.

@Kenny, beetje relaxt kijken, omg is gewoon een standaard uitdrukking, niet vervelend bedoeld

@ tom en keiji, ontopic
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
honda_freak 23-8-2007 14:47 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vets_Tom
opzich wel. Als iemand iets verkeerd begrijpt hoeft hij ook niet af gekraakt te worden. Maar zou ik hem helemaal geel spuiten of met zwart er bij?

Dit bericht is gewijzigd door Vets_Tom op 23-8-2007 om 14:46 uur.


wat je zelf wilt, helemaal geel is natuurlijk wel flitsend, zwart is leuk om accenten te leggen voordat het een groot geel vlak wordt
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Vets_Tom 23-8-2007 14:49 Print reply

Posts: 297
Ja ben het met je eens Honda freak, Helemaal geel kan te veel geel zijn. Maar dat merk ik wel nadat ik de kappen van een futura er opgezet heb en aangepast.
 
Wat zet jou brommer apart van de anderen?
Ice Ap rs50 23-8-2007 16:39 Print reply

Posts: 7149
mooi project, gajje em ook eve snel maken als die duc ?
 
GTI - GTD - BMW
Erik 39 23-8-2007 17:34 Print reply

Posts: 15088
Kben benieuwd of ie erop laat lijken, lijkt me nog een hele klus
suc6 drmee
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl

Dit topic is 1361 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved