Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Project - Topic - Iemand tips -voor SF uitlerlijk- oi...
|
Pagina 6 van 8
|
Dit topic is 3587 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Royal Club |
19-8-2007 22:41 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]
dreigen?
@ PD: dat van derbi slaat nergens op.. 5x minder enzo.. kant en lare kut. beter hou je je mond
nee nee
laat hem maar bewijzen dat het WEL wat word
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
puch dexter |
19-8-2007 22:44 |
Posts: 3011 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
nee nee
laat hem maar bewijzen dat het WEL wat word
ok
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]
dreigen?
@ PD: dat van derbi slaat nergens op.. 5x minder enzo.. kant en lare kut. beter hou je je mond
voor mij wel
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -TimP-
er staat idd niet bij of het nou een op of afknap beurt word. verdere tip.. troep kopen werkt vaak niet, heb je meer gepruts mee enzo. En waarom een mb voorvork?
lager
|
|
|
|
-TimP- |
19-8-2007 22:45 |
Posts: 1836 |
ze zijn lager ja.. en slap.
|
|
zxr club zx6r 2003 |
|
mtx-motard |
19-8-2007 23:12 |
Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -TimP-
ze zijn lager ja.. en slap.
zal je vies tegen vallen
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
puch dexter |
19-8-2007 23:21 |
Posts: 3011 |
ik ga heus niet zo snel hoor, en ik ben puch kwaliteiten gewand
|
|
|
|
Raffel |
19-8-2007 23:23 |
Posts: 1226 |
waarom heet t een SF?
Beter ga je wat leuks met een puchje doen, dit gaat niet werken.. Maak dan eerst een schakel op kenteken technisch in betrouwbare staat.. en als je dan geld hebt voor onderdelen, dan verbouw je wat eraan.
Wat bedoel je met 'aangepaste achterbrug' en 'aangepast frame'? beetje steuntjes afslijpen ofzo?
met 3-400 red je het serieus niet, neem dat nou maar van ons aan. Dan heb je dalijk wel iets gebouwd en er teveel uren ingestopt, maar wat zinnigs kun je er niet mee, daarvoor moet je dan weer meer geld gaan uitgeven, anders is die 400E ook maar weggegooid geld..
Ik ben op mn 15e ook begonnen met gewoon mn fs1 gewoon rijdend te maken, met de tijd heb ik ervan gemaakt wat het anderhalf jaar geleden geworden is. Totale kostenplaatje zal rond de 2000E zitten..
Half werk heeft echt geen zin..
|
|
|
|
puch dexter |
20-8-2007 10:45 |
Posts: 3011 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Raffel
waarom heet t een SF?
Beter ga je wat leuks met een puchje doen, dit gaat niet werken.. Maak dan eerst een schakel op kenteken technisch in betrouwbare staat.. en als je dan geld hebt voor onderdelen, dan verbouw je wat eraan.
Wat bedoel je met 'aangepaste achterbrug' en 'aangepast frame'? beetje steuntjes afslijpen ofzo?
met 3-400 red je het serieus niet, neem dat nou maar van ons aan. Dan heb je dalijk wel iets gebouwd en er teveel uren ingestopt, maar wat zinnigs kun je er niet mee, daarvoor moet je dan weer meer geld gaan uitgeven, anders is die 400E ook maar weggegooid geld..
Ik ben op mn 15e ook begonnen met gewoon mn fs1 gewoon rijdend te maken, met de tijd heb ik ervan gemaakt wat het anderhalf jaar geleden geworden is. Totale kostenplaatje zal rond de 2000E zitten..
Half werk heeft echt geen zin..
fs1 isook 100× duurder
Frame aanpassen is het konje er vanaf slijpen en omhoog zetten, dat wordt dat de achterkant van het zadel.
Achterbrug aanpassen is de monoshok eraf halen
Onder de 400¤ gaat het me lukken
gr
|
|
|
|
VluggeJaapie |
20-8-2007 12:03 |
Posts: 1087 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Raffel
waarom heet t een SF?
Beter ga je wat leuks met een puchje doen, dit gaat niet werken.. Maak dan eerst een schakel op kenteken technisch in betrouwbare staat.. en als je dan geld hebt voor onderdelen, dan verbouw je wat eraan.
Wat bedoel je met 'aangepaste achterbrug' en 'aangepast frame'? beetje steuntjes afslijpen ofzo?
met 3-400 red je het serieus niet, neem dat nou maar van ons aan. Dan heb je dalijk wel iets gebouwd en er teveel uren ingestopt, maar wat zinnigs kun je er niet mee, daarvoor moet je dan weer meer geld gaan uitgeven, anders is die 400E ook maar weggegooid geld..
Ik ben op mn 15e ook begonnen met gewoon mn fs1 gewoon rijdend te maken, met de tijd heb ik ervan gemaakt wat het anderhalf jaar geleden geworden is. Totale kostenplaatje zal rond de 2000E zitten..
Half werk heeft echt geen zin..
maar jouw fs1 is ook wel master, had em nog in het blad bromfiets zien staan.
Then again, ga je dit zelf slijpen en lassen etc?
|
|
Auto RBW :) |
|
puch dexter |
20-8-2007 12:30 |
Posts: 3011 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MH-RX-PR
[...]
maar jouw fs1 is ook wel master, had em nog in het blad bromfiets zien staan.
Then again, ga je dit zelf slijpen en lassen etc?
denk het wel
|
|
|
|
VluggeJaapie |
20-8-2007 12:31 |
Posts: 1087 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch dexter
[...]
denk het wel
*twijfelt over jou veiligheid* afijn ik kap ermee, je snapt et tochnie
|
|
Auto RBW :) |
|
puch dexter |
20-8-2007 12:32 |
Posts: 3011 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MH-RX-PR
[...]
*twijfelt over jou veiligheid* afijn ik kap ermee, je snapt et tochnie
wel
|
|
|
|
Nouwk |
20-8-2007 12:33 |
Posts: 4242 |
Eigenwijs
|
|
|
|
puch dexter |
20-8-2007 12:34 |
Posts: 3011 |
hij
|
|
|
|
- Han - |
20-8-2007 12:35 |
Posts: 9667 |
pleur er meteen nsr velgen in ofzo
|
|
<10.000 posts |
|
puch dexter |
20-8-2007 12:35 |
Posts: 3011 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
pleur er meteen nsr velgen in ofzo
moet ik ze eerst zien te vinden
|
|
|
|
Dit topic is 3587 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 6 van 8
|
|