Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - oldschool MTX-SH [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1110 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - oldschool MTX-SH [Algemene vragen]
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2416 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mcdronkz 14-8-2007 19:58 Print reply

Posts: 32777
Heb je nou je halve frame weggeslepen ??

En ik lees dat je 'm op diverse plekken verstevigd hebt. Waar dan ?
 
5MB5 14-8-2007 21:23 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


waarom zou het me mb/mt cilinder nou weer niet lukken en met nsr zooi wel


omdat de complete cilinderbouw anders is, het inlaat"huis" is qua vorm anders..bij een mb verre van ideaal.
de spoelers van een mb cilinder zijn erg smal en laag, die van een nsr zijn hoger en breder. als je dat in een mb cilinder wil aanpassen kom je vaak niet ver, vaak te weinig materiaal en de toeloop naar de spoelpoorten is ook te smal, daar kom je bijna niet bij om ze breder te maken.
aux poorten maken in een mb cilinder is ook erg tricky, je zit in no time te dicht op je cilinder wand, of buiten je cilinder (door tapeind gat)
 
5MB5 14-8-2007 21:25 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Heb je nou je halve frame weggeslepen ??

En ik lees dat je 'm op diverse plekken verstevigd hebt. Waar dan ?


ja subframe er weer afgehaald, was niet naar m'n zin.

waar lees je dan over verstevigd? 'k kan je ff niet volgen
 
mcdronkz 15-8-2007 11:54 Print reply

Posts: 32777
In de afdeling onderdelen, onder frame:

Quote:
MTX-SH frame

-gestraald en zwart gepoedercoat
-overbodige beugels verwijderd
-op div plekken verstevigd


Wat betreft je achteras, ik heb zelf het probleem gehad dat m'n oude as niet meer voldeed, omdat de diameter te klein was voor de brug, en hij was ook niet lang genoeg voor de brug. Toen heb ik gewoon een busje voor m'n brug laten draaien en een passende as van een Kawasaki motorfiets gekocht.

Dat lijkt me behoorlijk makkelijker als het aanpassen van je achterwiel.
 

Dit topic is 2416 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved