Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - oldschool MTX-SH [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 870 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - oldschool MTX-SH [Algemene vragen]
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2417 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

VluggeJaapie 14-8-2007 2:46 Print reply
Posts: 1087
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
[...]

Dan klintk het al wat aannemelijker.
Maar toch blijft het feit dat ik je niet geloof totdat er hard bewijs is,testbank uitdraai ofzo
Begrijp me neit verkeerd,je zult er vast wel genoeg verstand van hebben ,en ik vind het mooi als oudere mensen nog over hondas praten.
Ik heb er ook vaak zat nog aanspraak over.Maar het feit blijft gewoon dat je die oude honda 2takt blokje met moeite over de 100 krijgt met een 50 cctje.Hoe goed je ook bent,daarom geloof ik nooit dat het jou dan wel zou lukken om er zelfs 125 km per uur mee te halen.


sobw honda's gaan ook met 50cc over de 100 hoor.
 
Auto RBW :)
Lykantroop 14-8-2007 2:50 Print reply

Posts: 4754
foto's?
 
S1lv3r 14-8-2007 11:30 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MH-RX-PR
[...]


sobw honda's gaan ook met 50cc over de 100 hoor.


met moeite zegt ie toch?..
 
mblover 14-8-2007 11:56 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nils024
lol...moet je wel ff goed lezen... die 125km/h was met een verbouwde sh cilinder op een sh blok, onder m'n MB.

foto's van de mb ben ik nog aan het zoeken...die liggen ergens in een boek en zal ze scannen als ik ze gevonden heb.

MTX word een hoop werk, niks past en krijg steeds de verkeerde onderdelen...



125kmh?
had je een teller geleend van een alluzmhr sjonnie?

edit:
125 geeft toch behoorlijk wat meer weerstand als 100...

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 14-8-2007 om 11:56 uur.
 
5MB5 14-8-2007 13:14 Print reply

Posts: 878
maar het is echt wel te doen. sobw honda's gaan toch wel een eind over de 100. het zal met een MB/MT cilinder mischien niet zo hard gaan, maar een GE2, GT4 of sh cilinder is het goed te doen.
balans as er uit, NS-1 ontsteking met afgedraaid NS 1 vliegwiel(binnenrotors waren nog onbetaalbaar helaas) haalt al een hoop weerstand voor je blok weg. was wel een erg piekerig ding, powerband hoog en smal, ff niet opletten met schakelen en hij viel helemaal dood. geen blok waar je lekker mee gaat toeren.

snelheid is altijd gemeten met een digitale teller, goed ingesteld op de juiste wielomtrek.
 
-TimP- 14-8-2007 13:17 Print reply

Posts: 1836
zoon snelheid kan best.. als je maar wil
 
zxr club zx6r 2003
.puch_chopper 14-8-2007 13:20 Print reply

Posts: 7851
inspirerend!
veel succes
 
Vuile Beunkoe 14-8-2007 13:34 Print reply

Posts: 6114
Kom wel een keertje irl kijken oke?
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
VluggeJaapie 14-8-2007 13:38 Print reply
Posts: 1087
we willen fotos zien
 
Auto RBW :)
5MB5 14-8-2007 15:16 Print reply

Posts: 878
jaaaaaaaaaaaaaaaaa heb er een paar vage foto's bij...'t gaat nog niet echt hard dus nog weinig te zien helaas
 
mt125 athena 14-8-2007 16:21 Print reply

Posts: 216
die wiellen zijn ooit van mij geweest
en jij moet de schijven zeker ook nog krijen
nou ik kan je vertellen ik heb er een jaar op gewacht
dus veel sucses
 
5MB5 14-8-2007 17:01 Print reply

Posts: 878
alleen de schijf achter zat er niet bij, maar dat maakt me op zich niet uit. maat van me werkt bij een laser snij bedrijf dus die kan op zich makkelijk iedere gewenste maat remschijf voor me maken. is wel makkelijk omdat er dan voor op een makkelijke manier en grotere schijf op kan zonder allerlei adapterplaten of tussenschijven. en natuurlijk met een leuk gaten/sleuvenpatroon
 
DoDo-tomos 14-8-2007 17:33 Print reply

Posts: 1842
wordt dat din niet tering hoog of lijkt dat maar zo.
wssn wordt et wel wat suc6
 
of vraag het niek de wildt
5MB5 14-8-2007 18:36 Print reply

Posts: 878
ik had em gister op originele hoogte gezet, dus met het korte U-tje aan de achterschokbreker, en de R2 voorvork zonder ophoogbussen. en toen was ie naar mijn idee erg laag. maar als ie af is dan kan ik die ophoogrommel er evt weer uit halen als ie me dan te hoog is.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-8-2007 19:13 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nils024
maar het is echt wel te doen. sobw honda's gaan toch wel een eind over de 100. het zal met een MB/MT cilinder mischien niet zo hard gaan, maar een GE2, GT4 of sh cilinder is het goed te doen.
balans as er uit, NS-1 ontsteking met afgedraaid NS 1 vliegwiel(binnenrotors waren nog onbetaalbaar helaas) haalt al een hoop weerstand voor je blok weg. was wel een erg piekerig ding, powerband hoog en smal, ff niet opletten met schakelen en hij viel helemaal dood. geen blok waar je lekker mee gaat toeren.

snelheid is altijd gemeten met een digitale teller, goed ingesteld op de juiste wielomtrek.


waarom zou het me mb/mt cilinder nou weer niet lukken en met nsr zooi wel
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 2417 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved