Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Project: Mikey's Derbi Senda GPR [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1013 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Project: Mikey's Derbi Senda GPR [A...
Pagina 8 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9892 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

- Han - 10-10-2007 21:28 Print reply

Posts: 9667
rvs moeren, bouten (inbus),revetjes

dat mag wel naar mijn mening op zon brommer waar al zoveel geld in zit
 
<10.000 posts
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 10-10-2007 21:29 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
rvs moeren, bouten (inbus),revetjes

dat mag wel naar mijn mening op zon brommer waar al zoveel geld in zit


Dat maakt anders ook niet de kosten hoor, en gewoon verzinkt gaat net zo goed mee.
 
Joel_koningslust 10-10-2007 21:30 Print reply

Posts: 14514
en vele zijn tegen rvs bouten moeren enz bij het vastdraaien van aluminium onderdelen omdat het op elkaar reageert ofzo
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
- Han - 10-10-2007 21:31 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
en vele zijn tegen rvs bouten moeren enz bij het vastdraaien van aluminium onderdelen omdat het op elkaar reageert ofzo


op een senda zit niet zoveel alu. Misschien zen achterbrug

Dit bericht is gewijzigd door MT5-HAN op 10-10-2007 om 21:31 uur.
 
<10.000 posts
Joel_koningslust 10-10-2007 21:33 Print reply

Posts: 14514
blok enz

en zowiezo is rvs een stuk zachter. dat is ook belangrijk niet dat je op het eind van de sprintbaan bent en er iets afbreek. zal niet snel voorkomen maar er is kans
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Royal Club 10-10-2007 21:34 Print reply

Posts: 60390
dus allus rvs is niet aan te raden?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
- Han - 10-10-2007 21:35 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
dus allus rvs is niet aan te raden?


jawel, rvs blijft echt wel heel op een brommer
 
<10.000 posts
Royal Club 10-10-2007 21:36 Print reply

Posts: 60390
op een motor niet?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-simon- 10-10-2007 21:37 Print reply

Posts: 8211
als je rvs boutjes hebt moet je er altijd wat aan doen. dus olie/vet of locktide. zo is het mij geleerd op stage. dat moet als je rvs in rvs draait maar ook als je rvs in een ander materiaal draait. anders vreet het op elkaar in.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Royal Club 10-10-2007 21:38 Print reply

Posts: 60390
kopervet oid mag?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
- Han - 10-10-2007 21:39 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
als je rvs boutjes hebt moet je er altijd wat aan doen. dus olie/vet of locktide. zo is het mij geleerd op stage. dat moet als je rvs in rvs draait maar ook als je rvs in een ander materiaal draait. anders vreet het op elkaar in.


loctide zet het juist extra vast

hiervoor word dan kopervet voor gebruikt. Waarom dat beter is zou ik niet weten, maar hier moet het wel altijd als we wielen moeten verwisselen
 
<10.000 posts
-simon- 10-10-2007 21:40 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kopervet oid mag?


ja is ook goed. op mijn stage hebben ze allemaal vet wat je ook kunt eten maar er moet vet/olie of locktide aan. zo is mij daar verteld. in iedergeval iets eraan smeren zodat het niet zo snel invreet.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 10-10-2007 21:40 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


op een senda zit niet zoveel alu. Misschien zen achterbrug

Dit bericht is gewijzigd door MT5-HAN op 10-10-2007 om 21:31 uur.



Achterbrug, blok, naven, kroonplaten, ook alles wat van een legering is. Beetje vet eraan en het kan wel.
 
-simon- 10-10-2007 21:42 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


loctide zet het juist extra vast

hiervoor word dan kopervet voor gebruikt. Waarom dat beter is zou ik niet weten, maar hier moet het wel altijd als we wielen moeten verwisselen


locktide zet wel beter vast maar vreet het ook niet op elkaar in. en als je die blauwe locktide hebt is het net zo vast als een borg moet. de rode (542) is al wat sterker en de groene (2701) is nog sterker en als het uitgehard is moet je het warm stoken om los te krijgen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Sypie_Honda 10-10-2007 21:44 Print reply

Posts: 13830
RVS bouten moet je altijd met vet monteren, luistert niet heel erg nouw wat voor vet. anders beginnen ze te "vreten"

en RVS reageert met staal, en is ook nog eens zachter.

ik zie geen voordelen aan RVS bouten hoor.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt50Racer
[...]


hoezo onzin, tis (bijna) niks duurder, dus waarom c3
c3 heeft idd meer speling als ie eruit knapt ja

@ derbi: nu geef je zoveel geld uit aan een setup en dergelijke, leg eerst eens 200 euro bij elkaar voor een fatsoenlijke camera oid

setup is veelbelovend, die kleur geel is echt lelijk

Dit bericht is gewijzigd door Mt50Racer op 10-10-2007 om 20:59 uur.


weet jij eigenlijk het verschil wel tussen C3 en C4 ?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.

Dit topic is 9892 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved