Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Project: Mikey's Derbi Senda GPR [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 882 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Project: Mikey's Derbi Senda GPR [A...
Pagina 7 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9891 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DerbiMike 2-10-2007 18:34 Print reply

Posts: 1769
tnx!
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
Royal Club 9-10-2007 12:50 Print reply

Posts: 60390
kosten noch moeite. damn
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
DerbiMike 9-10-2007 12:55 Print reply

Posts: 1769
en dan zijn we nog niet eens begonnen met t blok he....
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
Royal Club 9-10-2007 12:59 Print reply

Posts: 60390
post je setup eens
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
DerbiMike 9-10-2007 13:01 Print reply

Posts: 1769
Cilinder: Malossi MHR Team (50mm)
Kukas: Barikit 43mm competition
Krukaslagers: SKF Explorer (C4)
Primaire transmissie: Conti CRX
Versnellingsbak: Conti CRX "close"
Koppeling: Conti CRX (5plaats)
Uitlaat: Yasuni R3 (word misschien opmaat)
Carb: Keihin 28mm
Membraan: VHM
Spruitstuk: 28mm Barikit AM6
Ontsteker: HPI 2006 (dubbele curve)

vroemmmm
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
Royal Club 9-10-2007 13:03 Print reply

Posts: 60390
damn, 84,38cc

ennuh, ff een vraagje, ik heb nu een PR uitlaat @ Hebo manston II, maar ik merk dat ik meer een kickback krijg als ik al bij 12k schakel ipv 14.5k.. andere uitlaat? (ja hij is sowieso te kort vertand 13/47)

waarom c4 trouwens?

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 9-10-2007 om 13:06 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
DerbiMike 9-10-2007 22:58 Print reply

Posts: 1769
probeer eerst wat met wat zwaardere vertanding...

ik gebruik eerlijk gezegd vrijwel altijd C4....
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
Royal Club 9-10-2007 23:00 Print reply

Posts: 60390
waarom als ik vragen mag, ik bedoel, ja je heb een snelle setup, maar je draait geen 30k ofzo (toch? )
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
- Han - 9-10-2007 23:22 Print reply

Posts: 9667
c3 is ook goed zat naar mijn mening

revetjes spuiten?

Dit bericht is gewijzigd door MT5-HAN op 9-10-2007 om 23:26 uur.
 
<10.000 posts
DerbiMike 10-10-2007 19:18 Print reply

Posts: 1769
khou het gewoon op C4....ben eerlijk gezegd bijna niet anders gewend....

@Han,
wat bedoel je?
ringetjes of boutjes?
in dit geval spuit ik allebei...dus de boutjes EN ringetjes....
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
mtx-motard 10-10-2007 20:37 Print reply

Posts: 14947
wat fucking lelijk, wie gaat er nou ringetjes en kettingspanner spuiten.
1x aandraaien en verf ligt er weer af.

en c4 is nergens voor nodig.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Sypie_Honda 10-10-2007 20:40 Print reply

Posts: 13830
idd wat een grap.

C3 is meer als genoeg speling.
C4 is dikke onzin, en alleen tof voor scooter lui om in hun setup lijstje te zetten.

beter liet je die ringetjes en kettingspanners ed verzinken, staat veel toffer, en valt er niet bij de eerste keer aandraaien af.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
crossgek - Forum en Sales Moderator 10-10-2007 20:42 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
idd wat een grap.

C3 is meer als genoeg speling.
C4 is dikke onzin, en alleen tof voor scooter lui om in hun setup lijstje te zetten.

beter liet je die ringetjes en kettingspanners ed verzinken, staat veel toffer, en valt er niet bij de eerste keer aandraaien af.


als je bij een fatsoenlijke zaak ringen en moeren haalt zijn ze al verzinkt.

c3,c4 lekker belangrijk...
beide klappen er niet zo uit en een sprintblok hoeft toch geen 10.000 km te draaien

en c4 is goedkoper

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 10-10-2007 om 20:44 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Sypie_Honda 10-10-2007 20:44 Print reply

Posts: 13830
dat meen je niet


 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Mt50Racer 10-10-2007 20:56 Print reply

Posts: 128
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
idd wat een grap.

C3 is meer als genoeg speling.
C4 is dikke onzin, en alleen tof voor scooter lui om in hun setup lijstje te zetten.

beter liet je die ringetjes en kettingspanners ed verzinken, staat veel toffer, en valt er niet bij de eerste keer aandraaien af.


hoezo onzin, tis (bijna) niks duurder, dus waarom c3
c3 heeft idd meer speling als ie eruit knapt ja

@ derbi: nu geef je zoveel geld uit aan een setup en dergelijke, leg eerst eens 200 euro bij elkaar voor een fatsoenlijke camera oid

setup is veelbelovend, die kleur geel is echt lelijk

Dit bericht is gewijzigd door Mt50Racer op 10-10-2007 om 20:59 uur.
 
nsrracer

Dit topic is 9891 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved