Brommerforum.nl wordt gehost door: |
![Zeke Internet Services](img/zekelogo.jpg) |
|
|
Project - Topic - Project: Mikey's Derbi Senda GPR [A...
|
Pagina 7 van 15
|
Dit topic is 9891 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
DerbiMike |
2-10-2007 18:34 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/2711/avatar) Posts: 1769 |
tnx!
|
|
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site... |
|
Royal Club |
9-10-2007 12:50 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10377/avatar) Posts: 60390 |
kosten noch moeite. damn
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
DerbiMike |
9-10-2007 12:55 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/2711/avatar) Posts: 1769 |
en dan zijn we nog niet eens begonnen met t blok he....
|
|
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site... |
|
Royal Club |
9-10-2007 12:59 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10377/avatar) Posts: 60390 |
post je setup eens
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
DerbiMike |
9-10-2007 13:01 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/2711/avatar) Posts: 1769 |
Cilinder: Malossi MHR Team (50mm)
Kukas: Barikit 43mm competition
Krukaslagers: SKF Explorer (C4)
Primaire transmissie: Conti CRX
Versnellingsbak: Conti CRX "close"
Koppeling: Conti CRX (5plaats)
Uitlaat: Yasuni R3 (word misschien opmaat)
Carb: Keihin 28mm
Membraan: VHM
Spruitstuk: 28mm Barikit AM6
Ontsteker: HPI 2006 (dubbele curve)
vroemmmm
|
|
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site... |
|
Royal Club |
9-10-2007 13:03 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10377/avatar) Posts: 60390 |
damn, 84,38cc
ennuh, ff een vraagje, ik heb nu een PR uitlaat @ Hebo manston II, maar ik merk dat ik meer een kickback krijg als ik al bij 12k schakel ipv 14.5k.. andere uitlaat? (ja hij is sowieso te kort vertand ![](img/post/s/engel.gif) 13/47)
waarom c4 trouwens?
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 9-10-2007 om 13:06 uur.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
DerbiMike |
9-10-2007 22:58 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/2711/avatar) Posts: 1769 |
probeer eerst wat met wat zwaardere vertanding...
ik gebruik eerlijk gezegd vrijwel altijd C4....
|
|
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site... |
|
Royal Club |
9-10-2007 23:00 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10377/avatar) Posts: 60390 |
waarom als ik vragen mag, ik bedoel, ja je heb een snelle setup, maar je draait geen 30k ofzo (toch? ![](img/post/s/o.gif) )
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
- Han - |
9-10-2007 23:22 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/12551/avatar) Posts: 9667 |
c3 is ook goed zat naar mijn mening
revetjes spuiten?
Dit bericht is gewijzigd door MT5-HAN op 9-10-2007 om 23:26 uur.
|
|
<10.000 posts |
|
DerbiMike |
10-10-2007 19:18 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/2711/avatar) Posts: 1769 |
khou het gewoon op C4....ben eerlijk gezegd bijna niet anders gewend....
@Han,
wat bedoel je?
ringetjes of boutjes?
in dit geval spuit ik allebei...dus de boutjes EN ringetjes....
|
|
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site... |
|
mtx-motard |
10-10-2007 20:37 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/12183/avatar) Posts: 14947 |
wat fucking lelijk, wie gaat er nou ringetjes en kettingspanner spuiten.
1x aandraaien en verf ligt er weer af.
en c4 is nergens voor nodig.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
Sypie_Honda |
10-10-2007 20:40 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/8086/avatar) Posts: 13830 |
idd wat een grap.
C3 is meer als genoeg speling.
C4 is dikke onzin, en alleen tof voor scooter lui om in hun setup lijstje te zetten.
beter liet je die ringetjes en kettingspanners ed verzinken, staat veel toffer, en valt er niet bij de eerste keer aandraaien af.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
10-10-2007 20:42 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/7636/avatar) Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
idd wat een grap.
C3 is meer als genoeg speling.
C4 is dikke onzin, en alleen tof voor scooter lui om in hun setup lijstje te zetten.
beter liet je die ringetjes en kettingspanners ed verzinken, staat veel toffer, en valt er niet bij de eerste keer aandraaien af.
als je bij een fatsoenlijke zaak ringen en moeren haalt zijn ze al verzinkt.
c3,c4 lekker belangrijk...
beide klappen er niet zo uit en een sprintblok hoeft toch geen 10.000 km te draaien
en c4 is goedkoper
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 10-10-2007 om 20:44 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Sypie_Honda |
10-10-2007 20:44 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/8086/avatar) Posts: 13830 |
dat meen je niet
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Mt50Racer |
10-10-2007 20:56 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/9663/avatar) Posts: 128 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
idd wat een grap.
C3 is meer als genoeg speling.
C4 is dikke onzin, en alleen tof voor scooter lui om in hun setup lijstje te zetten.
beter liet je die ringetjes en kettingspanners ed verzinken, staat veel toffer, en valt er niet bij de eerste keer aandraaien af.
hoezo onzin, tis (bijna) niks duurder, dus waarom c3
c3 heeft idd meer speling als ie eruit knapt ja
@ derbi: nu geef je zoveel geld uit aan een setup en dergelijke, leg eerst eens 200 euro bij elkaar voor een fatsoenlijke camera oid
setup is veelbelovend, die kleur geel is echt lelijk
Dit bericht is gewijzigd door Mt50Racer op 10-10-2007 om 20:59 uur.
|
|
nsrracer |
|
Dit topic is 9891 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 7 van 15
|
|