Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Ford Mustang restauratie/opknappen. [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 985 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Ford Mustang restauratie/opknappen....
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5013 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mopar 26-6-2007 18:53 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB
[...]


word alleen maar meer waard :P (zolang die niet wegrot..)

kwa opknapwerk valt het reuze mee opzich, het is grotendeels in elkaar zet werk, moet een aantal nieuwe rubbers kopen, en het interieur kan wel een opknap beurt gebruiken (komt nieuw hemeltje in, nieuwe bekleding over de stoelen en nieuwe vulling in de stoelen, nieuw tapijt etc.

et liefst zou ik een 70ér plum crazy challenger kopen, maarja dat word of een katsverrotte kopen, of een fortuin uitgeven.. (kan ikdus in beide gevallen niet bekostigen..)

van deze auto weet ik dat ie keihard is :P + hij staat strak in de verf..



Ja, die van mij is ook knetterhard, nergens roest

Gewoon rlx om te weten dat je auto er weer 10jaar tegenaan kan.

Je moet maar rekenen, als je een keiharde auto hebt.. en het een muscle car is.. nooit meer wegdoen, want een 2e krijg je nooit terug !
 
Mopar 26-6-2007 18:56 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB
[...]


blok is jaren geleden ook gereviceerd, dus loopt goed ja.

en tja ziet er slordig uit omdat het gewoon behoorlijk smerig is en de kabelboom half uit elkaar ligt :p

dit word nog wel onder handen genomen, ga zowiezo de electra zoveel mogelijk wegwerken (start relay etc. zo min mogelijk draden int zicht.

carb gaat er trouwens ook af, komt enkel nog een impco 425 mixer op met throttlebody.


Lijkt echt veel op mijn project, die van mij heeft ook 10jaar stil gestaan met een gereviseerd blok

btw, vergeet niet de 2 keerringen van de bak te vervangen, want die zijn uigedroogd en vervormt door het lange stilstaan.
Geheid dat het (hard) gaat lekken.
En met een droge bak wil je niet rijden
 
StefanB 26-6-2007 19:03 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


Lijkt echt veel op mijn project, die van mij heeft ook 10jaar stil gestaan met een gereviseerd blok

btw, vergeet niet de 2 keerringen van de bak te vervangen, want die zijn uigedroogd en vervormt door het lange stilstaan.
Geheid dat het (hard) gaat lekken.
En met een droge bak wil je niet rijden


ja daar waren we al achter

uitgaande as op de bak lekt, keerring waar het hendeltje van de pook aanvast zit lekt, en hij lekt inmiddels ook motor olie bij de rear main seal, klote veter zal ook wel uitgedroogt zijn..

maar nieuwe seals zijn al besteld voor de kruk gaat er dit maal ook een rubberen seal in ipv zon veter.

(hij lekte geen blok olie namelijk, pas nadat hij een keertje warm is gedraaid nadat ik er verse olie in had gemikt begint hij plasjes achter de laten in de garage :P

Dit bericht is gewijzigd door StefanB op 26-6-2007 om 19:07 uur.
 
E24 M30b35@GT3576
Djeep 26-6-2007 20:04 Print reply

Posts: 8621
Ben gek op Ford Mustang, mooi dingetje. Maak er ff een brulbeest van
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Mopar 27-6-2007 17:05 Print reply

Posts: 4772
Je moet je ook niet druk maken om die paar druppeltjes per dag hoor, tis een oude amerikaan.. het hoort er gewoon bij..

Zelf heb ik ongeveer een week onder de auto gelegen, met alleen maar aandacht om de kleinste druppel plekjes dicht te krijgen.
Nou, was allemaal gelukt, stukje rijden enz. jeuj, niks geen druppels

Maar nu liggen er toch wel weer wat druppels onder na een dag stilstaan, bij de stuurbekrachtigings-pomp en de bak lekt minimaal uit het ''deksel'' aan de onderkant.

Het is volkomen normaal schijnt :-P

Ik heb er zelf een pleuris hekel aan, mja... ik heb er al zoveel mogenlijk aan gedaan, dus ik leg me er maar bij neer
Het blok lekt gelukkig NIKS.

Dus staar je niet blind op die paar druppeltjes, spendeer er een weekje aan, doe wat je kan om het (zoveel mogenlijk) te verhelpen, en daarna is het klaar, anders blijf je bezig
 
Vehikel 27-6-2007 17:10 Print reply

Posts: 2903
Hele coole project, je neemt wel gelijk 1 van de mooiste modellen van Mustang! Mooi werk :P
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
mcdronkz 27-6-2007 17:13 Print reply

Posts: 32777
Mooie amerikaan man, deze is zeker heel tof te maken !

Die koplampen en rear quarter windows zijn nice. Mooie velgen ook.

Ik vind het eigenlijk veel mooier als die jaren 60 amerikanen, dit straalt kracht uit. Kleur is ook okay, beetje ingetogen kleur gelukkig, past er goed bij.

Van alle amerikanen die ik op dit forum gezien heb is deze (ook in deze staat) met grote voorsprong de mooiste.
 
HONDA MTX-TREME 28-6-2007 13:48 Print reply

Posts: 1486
Vet zon mustang, maar een gril voor zal al veel goed doen qua uiterlijk.
 
THOMASJEUHHH 28-6-2007 13:53 Print reply

Posts: 4159
lief ding! veel suc6 ermee! hijs vet
 
bwoaahhppp,,..
ARWIN_honda 26-7-2007 13:51 Print reply

Posts: 3534
ik vind hem we lvet,, de fastback is wel wat mooier, maar deze is ook nie verkeerd

 
Suzuki GSX-R600 K4
ktmstyled 17-12-2007 10:16 Print reply
Posts: 1806
ik mis iets... hmmm OJAAA

blower blower blower!!!!
 
going sideways!
EIERBOER 17-12-2007 11:30 Print reply

Posts: 1207
dikke hot en tijdje terug hadden ze bij mij opt werk ook een mustang staan, was een mach 2 cabrio, maar ook ubervet, maak er wat van, er gaat niks boven american muscle
 
kalm an!!
Oonzen Ad 17-12-2007 11:38 Print reply

Posts: 3807
strak man!
echt super geil die bak!
 
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker!
OmafietS 17-12-2007 12:21 Print reply

Posts: 7472
Hot!
oude mustangs ownen
 
Erik 39 17-12-2007 12:44 Print reply

Posts: 15088
5.8 liter, hoe gruwelijk
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl

Dit topic is 5013 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved