Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Honda CB50 to CB80 [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1125 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Honda CB50 to CB80 [Algemene vragen...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1588 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mopar 16-6-2007 11:47 Print topicpost

Posts: 4772
Welkom bij mijn project 'Honda CB50 to CB80'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 

Frysk 16-6-2007 11:49 Print reply

Posts: 34928
ownt
 
giggitybyte
Mopar 16-6-2007 11:52 Print reply

Posts: 4772
Jep

K'zal zo ff foto's maken en/of een filmpje.

iig, de brommer staat nu al een poosje te ''verwaalozen'' in het schuurtje.
Dus glimmen doet hij niet meer

Maar starten... nog altijd gewoon 1 kick en hij plopt

na het eten ga ik foto's maken
 
Vehikel 16-6-2007 12:00 Print reply

Posts: 2903
Cool projeft Ga je het uiterlijk ook aanpassen? Of houd je dat origineel? :P
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
-simon- 16-6-2007 12:41 Print reply

Posts: 8211
kun je een brommer zo op motor kenteken zetten als je er meer cc opzet? want dan zijn ze remmen enzo toch niet goed volgens de regering enzo.

 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 16-6-2007 12:56 Print reply

Posts: 17929
ik weet niet hoe makkelijk je m op motorkenteken krijgt, mss een idee om een cb 250 te kopen?
 
Joel_koningslust 16-6-2007 12:58 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
ik weet niet hoe makkelijk je m op motorkenteken krijgt, mss een idee om een cb 250 te kopen?


of een cb125
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Mopar 16-6-2007 13:10 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
kun je een brommer zo op motor kenteken zetten als je er meer cc opzet? want dan zijn ze remmen enzo toch niet goed volgens de regering enzo.



De rem die op de CB50 zit is ook gebruikt voor de CB350 ?
( en als ik het nog beter heb, zelfs voor de early CB750.. )

Wat remmen betreft zit het echt wel goed met de CB50

Hij is nog nooit gekeurd als brommer of motor, dus ik heb de keuze om hem te keuren als 1 van de 2...
En dan kies ik er liever voor om hem als motor te keuren.
Bovendien is de CB50 ook als zeer lichte motorfiets geintroduceerd, nooit als brommer...

Deze CB50 gaat nooit meer weg.
Dingetjes is uniek en leuk, en ik heb geen rede om hem weg te doen, en ik heb als een ''echte'' motor. Dus om er een 2e ''echte'' motor bij te kopen vind ik onzin.
CB50/80 is gewoon hartstikke leuk om te rijden. veel leuker als een CB250 ofzo..

Foto's zijn in de upload inc. filmpje
 
Mopar 16-6-2007 13:19 Print reply

Posts: 4772
Foto's staan erbij.

( het spatbord lijkt erg verweerd, maar in het echt valt het wel mee )

filmje is nog aan het opladen.
 
Vehikel 16-6-2007 13:29 Print reply

Posts: 2903
Net dingetje hoor, is dat een Kreidlerachterspatbord?
Houd je 'm zo qua uiterlijk? Of ga je nog wat veranderen
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
Mopar 16-6-2007 13:33 Print reply

Posts: 4772
Jep, is een Kreidler achter spatbord inc. SS buddy
Maakt hem toch wat slanker als het orgineel :-P

Uiterlijk verander ik er niks aan, afgezien van een officieel achterlicht en koplamp wss, vanwege motor keuring gedoe..

Verder zo weinig mogenlijk denk

video staat er intussen ook bij
 
Vehikel 16-6-2007 13:36 Print reply

Posts: 2903
Kga gelijk kijken :P Op mijn toekomstige Cb50 komt er ook zo'n roestvrijstalen Kreidlerachterspatbord, en ik ga er lekker inzagen :P [hij moet ietskorter worden, dan met zo'n caferacerlichtje eronder]
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
-simon- 16-6-2007 13:36 Print reply

Posts: 8211
wel een vet ding.
blijft hij ook deze kleur?
en als hij nooit als lichte motor is gemaakt dan lijkt het mij ook logischer om het als motor de keuren.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Vehikel 16-6-2007 13:38 Print reply

Posts: 2903
Hij loopt netjes hoor, maar dat hoort bij een 4takt :P kick en lopen
Dus niet: Kick en jij lopen.
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
-Tom- 16-6-2007 13:49 Print reply

Posts: 4151
tegehwoordig kan je voor CB's volgens mij ook al chinese 100cc blokken halen, beter maak je dat eronder, plug & play.
Verder zijn de remmen van een CB350 volgens mij hydraulisch en niet mechanisch
 
FTS Member
Mopar 16-6-2007 13:52 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
tegehwoordig kan je voor CB's volgens mij ook al chinese 100cc blokken halen, beter maak je dat eronder, plug & play.
Verder zijn de remmen van een CB350 volgens mij hydraulisch en niet mechanisch


Oudere modellen zijn allemaal mechanisch
Weet zeker dat ze ook op de 350's hebben gezeten

en nee, ik wil dit blok gewoon behouden.

En anders geef je die link maar
 

Dit topic is 1588 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved