Frysk |
16-6-2007 11:49 |
Posts: 34928 |
ownt
|
|
giggitybyte |
|
Mopar |
16-6-2007 11:52 |
Posts: 4772 |
Jep
K'zal zo ff foto's maken en/of een filmpje.
iig, de brommer staat nu al een poosje te ''verwaalozen'' in het schuurtje.
Dus glimmen doet hij niet meer
Maar starten... nog altijd gewoon 1 kick en hij plopt
na het eten ga ik foto's maken
|
|
|
|
Vehikel |
16-6-2007 12:00 |
Posts: 2903 |
Cool projeft Ga je het uiterlijk ook aanpassen? Of houd je dat origineel? :P
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
-simon- |
16-6-2007 12:41 |
Posts: 8211 |
kun je een brommer zo op motor kenteken zetten als je er meer cc opzet? want dan zijn ze remmen enzo toch niet goed volgens de regering enzo.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
16-6-2007 12:56 |
Posts: 17929 |
ik weet niet hoe makkelijk je m op motorkenteken krijgt, mss een idee om een cb 250 te kopen?
|
|
|
|
Joel_koningslust |
16-6-2007 12:58 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
ik weet niet hoe makkelijk je m op motorkenteken krijgt, mss een idee om een cb 250 te kopen?
of een cb125
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Mopar |
16-6-2007 13:10 |
Posts: 4772 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
kun je een brommer zo op motor kenteken zetten als je er meer cc opzet? want dan zijn ze remmen enzo toch niet goed volgens de regering enzo.
De rem die op de CB50 zit is ook gebruikt voor de CB350 ?
( en als ik het nog beter heb, zelfs voor de early CB750.. )
Wat remmen betreft zit het echt wel goed met de CB50
Hij is nog nooit gekeurd als brommer of motor, dus ik heb de keuze om hem te keuren als 1 van de 2...
En dan kies ik er liever voor om hem als motor te keuren.
Bovendien is de CB50 ook als zeer lichte motorfiets geintroduceerd, nooit als brommer...
Deze CB50 gaat nooit meer weg.
Dingetjes is uniek en leuk, en ik heb geen rede om hem weg te doen, en ik heb als een ''echte'' motor. Dus om er een 2e ''echte'' motor bij te kopen vind ik onzin.
CB50/80 is gewoon hartstikke leuk om te rijden. veel leuker als een CB250 ofzo..
Foto's zijn in de upload inc. filmpje
|
|
|
|
Mopar |
16-6-2007 13:19 |
Posts: 4772 |
Foto's staan erbij.
( het spatbord lijkt erg verweerd, maar in het echt valt het wel mee )
filmje is nog aan het opladen.
|
|
|
|
Vehikel |
16-6-2007 13:29 |
Posts: 2903 |
Net dingetje hoor, is dat een Kreidlerachterspatbord?
Houd je 'm zo qua uiterlijk? Of ga je nog wat veranderen
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
Mopar |
16-6-2007 13:33 |
Posts: 4772 |
Jep, is een Kreidler achter spatbord inc. SS buddy
Maakt hem toch wat slanker als het orgineel :-P
Uiterlijk verander ik er niks aan, afgezien van een officieel achterlicht en koplamp wss, vanwege motor keuring gedoe..
Verder zo weinig mogenlijk denk
video staat er intussen ook bij
|
|
|
|
Vehikel |
16-6-2007 13:36 |
Posts: 2903 |
Kga gelijk kijken :P Op mijn toekomstige Cb50 komt er ook zo'n roestvrijstalen Kreidlerachterspatbord, en ik ga er lekker inzagen :P [hij moet ietskorter worden, dan met zo'n caferacerlichtje eronder]
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
-simon- |
16-6-2007 13:36 |
Posts: 8211 |
wel een vet ding.
blijft hij ook deze kleur?
en als hij nooit als lichte motor is gemaakt dan lijkt het mij ook logischer om het als motor de keuren.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Vehikel |
16-6-2007 13:38 |
Posts: 2903 |
Hij loopt netjes hoor, maar dat hoort bij een 4takt :P kick en lopen
Dus niet: Kick en jij lopen.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
-Tom- |
16-6-2007 13:49 |
Posts: 4151 |
tegehwoordig kan je voor CB's volgens mij ook al chinese 100cc blokken halen, beter maak je dat eronder, plug & play.
Verder zijn de remmen van een CB350 volgens mij hydraulisch en niet mechanisch
|
|
FTS Member |
|
Mopar |
16-6-2007 13:52 |
Posts: 4772 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
tegehwoordig kan je voor CB's volgens mij ook al chinese 100cc blokken halen, beter maak je dat eronder, plug & play.
Verder zijn de remmen van een CB350 volgens mij hydraulisch en niet mechanisch
Oudere modellen zijn allemaal mechanisch
Weet zeker dat ze ook op de 350's hebben gezeten
en nee, ik wil dit blok gewoon behouden.
En anders geef je die link maar
|
|
|
|