Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - cr500 ombouwen [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1162 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - cr500 ombouwen [Algemene vragen]
Pagina 14 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 13334 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Leen 28-3-2008 23:42 Print reply

Posts: 26877
een 2t kan idd net zo mooi terugslaan als een 4t hoor.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 28-3-2008 23:43 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
die dingen slaan dus ook gewoon terug
tis geen 125


naja , zoals ik zij , heb ook wel eens een 5002t aangetrapt. en maak ook geen vergelijking met 125.

en jah , weet dat je kans hebt hem 1x door de compressie te halen en op de volgende slag ineens stil te staan. en je dus de kracht van je eigen trap voelt omdat hij ineens stopt.

maar even terugslaan zoals 4t ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Raoul 28-3-2008 23:46 Print reply

Posts: 2997
wat houd dat terugslaan nou precies in?

 
Aprilia MX (H)
Markjo 29-3-2008 1:25 Print reply

Posts: 1061
vriend van me heeft ook 2 maanden met een donkerpaarse kuit rondgehinkelt. was tegen het zwarte aan

terugslag is, als je hem aankickt en hij slaat niet aan, en dan komt ie ook net niet door zijn compressie heen bij de laatste slag als de kickstarter beneden is.

resultaat: de opgebouwde druk in de cilinder duwt de zuiger (en dus ook de kickstarter) terug.

50cc niet zo'n probleem,
500CC big probleem

de terugslag van een 4-takt is meestal heftiger omdat er geen gaten in de cilinderwand zitten, en daarom wordt er over (ongeveer) de gehele slag druk opgebouwd.

Dit bericht is gewijzigd door Markjo op 29-3-2008 om 1:28 uur.
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
VerteX 20-4-2008 0:49 Print reply

Posts: 1265
hoe is het trouwens met je blok maxi ? al een nieuwe gekocht ?
 
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering !
maxisport 20-4-2008 0:52 Print reply

Posts: 4206
zit nog steeds te wachten op een krukas

alle circuitdagen gaan aan me voorbij,
maar t einde is in zicht, dus binnekort rijden
 
VerteX 20-4-2008 10:15 Print reply

Posts: 1265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
zit nog steeds te wachten op een krukas

alle circuitdagen gaan aan me voorbij,
maar t einde is in zicht, dus binnekort rijden


su6 ermee
 
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering !
maxisport 24-4-2008 23:16 Print reply

Posts: 4206
nah het blok zit weer inelkaar, alles fris en fruitig
vant weekend istie weer lopende.
kmoet alleen nog een andere hoofd en stationair sproeier hebben en een ander type gasschuifnaald
 
grasmaaier89 25-4-2008 0:24 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raoul
wat houd dat terugslaan nou precies in?



ff makkelijk uitleggen, een 50cc kickt makkelijker dan een 125cc.. dus een 500cc kan je eigenlijk terug de lucht in lanceren als je pech hebt, dat is dan terugslaan

Dit bericht is gewijzigd door johnnyboy mtxsh op 25-4-2008 om 0:24 uur.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
VerteX 17-5-2008 21:57 Print reply

Posts: 1265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
nah het blok zit weer inelkaar, alles fris en fruitig
vant weekend istie weer lopende.
kmoet alleen nog een andere hoofd en stationair sproeier hebben en een ander type gasschuifnaald


stationair sproeier en andere naald ? waar is dat goed voor ?
 
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering !
- Kevin - 17-5-2008 21:59 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi senda man
stationair sproeier en andere naald ? waar is dat goed voor ?




Dat meen je niet heh, dat je niet weet waarom iemand een andere stationair sproeier en gasnaald monteerd.





Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 17-5-2008 om 22:03 uur.
 
maxisport 18-5-2008 1:42 Print reply

Posts: 4206
nah de juiste afstelling zit er nu in, het loopt als vergif.
geen bokken of stoten meer ook niet van vollast naar stationair onder het rijden.

eerst ging de motor in de bocht bokken, dat doet ie niet meer.

er moeten nog wat kleine dingen gedaan worden, maar hijs bijna klaar.

nu moet ik alleen nog mijn licentie aanvragen bij de knmv en dan kan ik straks wedstrijd rijden


owja ik had nog een filmpje belooft
ioy
 
VerteX 2-6-2008 18:14 Print reply

Posts: 1265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]




Dat meen je niet heh, dat je niet weet waarom iemand een andere stationair sproeier en gasnaald monteerd.

afbeelding



Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 17-5-2008 om 22:03 uur.


ben niet achterlijk hoor
alleen ik dacht dat zijn cr goed stond afgesteld
 
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering !
maxisport 2-6-2008 18:16 Print reply

Posts: 4206
staat nu wel goed afgesteld maar t is alweer kapot.
degene die de cilinder heeft geboord heeft verzuimd de uitlaatspijl terug te leggen, nu issie weer dood


 
- Kevin - 2-6-2008 18:17 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi senda man
ben niet achterlijk hoor
alleen ik dacht dat zijn cr goed stond afgesteld


Iemand vervangt voor de lol zijn stationair sproeier gasschuifnaald.

Oftewel je bent wel achterlijk

@ Maxi: Damn, dat is wel zuur zeg!

Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 2-6-2008 om 18:18 uur.
 

Dit topic is 13334 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 14 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved