De krukashelften liggen alweer een tijdje bij Bodycote in Diemen en dinsdag zijn ze klaar een haal ik ze op. Ik heb de draad en het big end gat laten isoleren van het nitreren. (Diepte = 0,4-0,7mm.) De helften gaan dan met een beetje mazzel gelijk die vrijdag naar Veldt Racing Parts in Ophemert waar ze in elkaar geperst worden voor het slijpen.
Kosten nitreren viel mee. 65 euro plus 8 euro voor het isoleren.
(ex btw.)
Ook de malossi drijfstangset is iets minder duur als dat ik dacht. Ong. 80 euro.
De bouten en moeren voor het carter heb ik ook op maar gemaakt en zijn uiteraard allemaal van rvs. De ophoogplaat een de onderkant van de cilinder zijn nu ook bijna af, dus ik ga de uitlaat dit weekend afmaken met een verwisselbaar busje voor de stingerpijp en dan is het wachten op de krukas tot ik alles kan monteren.
Dit bericht is gewijzigd door markRD op 19-11-2011 om 14:24 uur.
En dankjewel jongens weer voor de leuke reacties  ! I'll keep you posted.
Dit bericht is gewijzigd door markRD op 19-11-2011 om 14:25 uur.
|