Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Rd50 Caferacer [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 964 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Rd50 Caferacer [Algemene vragen]
Pagina 14 van 43
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 41, 42, 43Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 59989 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Piaggigolo 24-8-2008 14:44 Print reply

Posts: 300
Supermooi project, complimenten!
 
Lex ss50 24-8-2008 15:48 Print reply

Posts: 657
super vet geworden! die voorvork en die velgen samen met die kroonplaat en dikke voornaaf. alles is gewoon vet geworden

ps: vind alleen de koelribben van je kop niet zo sexy
 
-
Niek de Wildt 18-10-2008 13:32 Print reply
Posts: 7168
Is ie nou af? ik bedoel zijn dit de defenitieve kleuren etc?
Zo nee, een updateje dan?
Een van mijn favoriete projecten, HOT

 
Frysk 18-10-2008 14:28 Print reply

Posts: 34930
supergeil geworden
 
giggitybyte
kenny77 18-10-2008 15:01 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
Is ie nou af? ik bedoel zijn dit de defenitieve kleuren etc?
Zo nee, een updateje dan?
Een van mijn favoriete projecten, HOT



Als het goed is moeten de kleuren zo worden als zijn avatar.


Ik ben ook wel benieuwd of er nog een updatje is.
 
Sypie_Honda 18-10-2008 20:26 Print reply

Posts: 13830
idd echt super mooi geworden!
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Tombrom 18-10-2008 20:39 Print reply

Posts: 15925
heel erg mooi

beter maak je eens een kleure foto

door wie is die uitlaat btw berekent?
 
4takker 18-10-2008 20:44 Print reply

Posts: 2395
leuk ding maar is wat meer foto's
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
S1lv3r 18-10-2008 21:15 Print reply

Posts: 5213
Hij ziet er echt geweldig uit alleen hij doet zijn uiterlijk niet echt eer aan met die snelheid.. En bij overschakelen valt die ook wel érg ver terug (maar dat zal wel aan de bak liggen).
 
kenny77 18-10-2008 21:17 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
Hij ziet er echt geweldig uit alleen hij doet zijn uiterlijk niet echt eer aan met die snelheid.. En bij overschakelen valt die ook wel érg ver terug (maar dat zal wel aan de bak liggen).


Maar het is wel de orignele cilinder van de yamaha, die zijn normaal niet vooruit te branden, en als je het zo bekijkt loopt die naar mijn mening best goed.
 
markRD 18-10-2008 22:25 Print reply

Posts: 1181
Bedankt allemaal! Nee, sorry, er is niet veel nieuws te melden. Wel kan ik antwoorden geven. Bijv. de uitlaat is 'berekent' door Piet Pijp zelf in Arkel. Hij heeft dus een uitlaat gemaakt die hij denkt dat goed zal lopen op de rd cilinder. Ook de kleuren ben ik wel uit, het word waarschijnlijk een soort parelmoer (zilverachtige) versie van wit met de orginele replica kleur yamaha rood midden over de tank en de kont. Het voorspatbord word dezelfde kleur rood, en de hugger glans zwart. En de voorpoten wil ik dezelfde kleur laten anodiseren als de velgen.

Ook had hij in het filmpje nog een behoorlijke dip, deze is er nu zo goed als compleet uit en liep hij de laatst gemeten keer vlot naar de 75km/u. Eigenlijk is dat meer dan genoeg voor de huidige nederlandse regelgeving omtrend bromfietsen.

En nog meer foto's ?!

Kleine update voor zover: Elektronica is zo goed als af. Alleen de positie van het achterlicht+kenteken is erg lelijk. De brommer ligt is klaar om afgelast te worden, dus hiervan zal ik binnekort wat foto's van posten. Ook kleine dingetjes zoals een kettingkastje heb ik gemaakt en zal ik binnekort even posten. Eerst poedercoaten en spuiten.



Edit: ik heb net ook mijn 5-bak, eurocilindro 50, en gedraaide krukas binnen gekregen van dirk timmer. Waarvoor bedankt Dirk!

Dit bericht is gewijzigd door markRD op 18-10-2008 om 22:30 uur.
 
kenny77 18-10-2008 22:36 Print reply

Posts: 29286
Tof!
Een 5 bak is echt zo veel beter.
Die 50cc eurocilindro heb ik laatst op een oldtimer beurs ook in mijn handen gehad, mooi cilindertje moet ik zeggen.
Alleen deze had hellaas de wand versleten anders had ik hem me meegenomen.

En wat is met de gedraaide krukas gebeurd, lichter gemaakt?
 
markRD 18-10-2008 22:39 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Tof!
Een 5 bak is echt zo veel beter.
Die 50cc eurocilindro heb ik laatst op een oldtimer beurs ook in mijn handen gehad, mooi cilindertje moet ik zeggen.
Alleen deze had hellaas de wand versleten anders had ik hem me meegenomen.

En wat is met de gedraaide krukas gebeurd, lichter gemaakt?


Nee, das de orginele krukas van Yamaha die niet gegoten is, maar gedraaid, deze is gewoon voller als de gegoten versie. (Op de RD zit nu ook een gedraaide krukas.)
 
kenny77 18-10-2008 22:41 Print reply

Posts: 29286
Heeft deze gaten erin? (aan de zijkant)
Die heb ik ook in mijn dt50 blokje.
 
markRD 18-10-2008 22:47 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Heeft deze gaten erin? (aan de zijkant)
Die heb ik ook in mijn dt50 blokje.


Inderdaad! Ik zal daar ook wat foto's van maken! (ter vergelijking) Dirk had hem liggen, dus ik kon het niet laten.

Dit bericht is gewijzigd door markRD op 18-10-2008 om 23:01 uur.
 

Dit topic is 59989 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 14 van 43
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 41, 42, 43Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved