Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Rd50 Caferacer [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 943 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Rd50 Caferacer [Algemene vragen]
Pagina 13 van 43
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 41, 42, 43Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 59913 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 26-7-2008 23:04 Print reply

Posts: 29286
Hij klinkt goed.
Leuk om eens een filmple te zien.

Wat was er dan mis met de immitatie aerox CDI ?

Heb je extra sleuf gaten in de grondplaat gemaakt , om hem te vervroegen? en hielp dit?

En foto's van het voorspatbord en hugger zou leuk zijn.


 
markRD 27-7-2008 17:13 Print reply

Posts: 1181
komt voor mekaar! ga ze gelijk even maken


Edit: En inderdaad sleufgaten in de grondplaat gemaakt ja. Geen idee wat er mis wat met de cdi, maar hij liep voor geen meter, met de contactpunten liep hij velen malen beter.

Dit bericht is gewijzigd door hammie99 op 27-7-2008 om 17:15 uur.

Hier zijn ze:

De plaat waarom het alarm komt en bevestigingspunten van de zit:
http://img175.images.../944/imag0016mz7.jpg

Hugger en voorspatbord:
http://img150.images...1760/imag0009rp3.jpg

http://img150.images...6077/imag0010lw4.jpg

http://img150.images...3788/imag0007xc7.jpg

Zitje:
http://img150.images...7303/imag0011ij1.jpg

Tussenstand:
http://img150.images...8606/imag0012ah8.jpg

Dempertje:
http://img145.images...7946/imag0013lj6.jpg

http://img92.imagesh...4640/imag0014gq1.jpg

Beugeltje achter:
http://img247.images...9733/imag0015ot0.jpg

Dit bericht is gewijzigd door hammie99 op 27-7-2008 om 17:50 uur.
 
ivann 27-7-2008 20:19 Print reply

Posts: 48
wat een enorm mooi ding, nu al
mooi kontje ook

 
derbi gpr nude
ronaldt 27-7-2008 20:25 Print reply

Posts: 2735
je hebt een demper gemaakt van een bus haarlak?
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
kenny77 27-7-2008 20:36 Print reply

Posts: 29286
Ziet er allemaal netjes uit.

Wat raar dat die met de immitatie CDI niet goed liep.

Dat voorspatbord dat is niet het CBX spatbord of wel? (heb je daar de hugger van gemaakt?)
Het ziet er wel mooi uit.

 
markRD 27-7-2008 20:41 Print reply

Posts: 1181
Bedankt ivan en ronald! En die demper is inderdaad van een oude bus haarlak. Nog even een conisch randje aan het eindbusje draaien (voor het gezicht.) daarna even een buisje zien te vinden. En dan ik kees klaar.

Inderdaad, het voorspatbord is een verzaagt examplaar van een derbi spatbord, en achter die van de cbx.
 
just_pelmke 27-7-2008 23:31 Print reply

Posts: 1349
nice
k wil wel eens een totaal picje zien van voor en achter enzo
succes verder

Dit bericht is gewijzigd door just_pelmke op 27-7-2008 om 23:36 uur.
 
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel
markRD 15-8-2008 22:30 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: just_pelmke
nice
k wil wel eens een totaal picje zien van voor en achter enzo
succes verder

Dit bericht is gewijzigd door just_pelmke op 27-7-2008 om 23:36 uur.



Die komen er binnekort aan! (Het zadel is nu bij de zadelmaker, dus dus nu kan het even niet.)

Ik heb wel dit: http://img233.images...3747/imag0017ft7.jpg

http://img233.images...9580/imag0016mx1.jpg

De demper leek goed te gaan, maar op het eind zit de haarlak bus iets dubbel.. dus weer even uit elkaar halen en een nieuwe haarlakbus halen.
 
markRD 23-8-2008 18:31 Print reply

Posts: 1181
Updateje: De haarlakbus roest gelijk, dus hierop moet ik nog wat verzinnen, ook het dempmatriaal was niet goed, nu even glaswol halen.

Het Zadel is binnen, en ziet er heel erg goed uit! (Henry Kruis uit Arkel)

De compressieverhouding is nog iets omhoog gegaan, omdat te hij laag leek. Een een ophoogplaat onder de cilinder is gemaakt (timingen van ong. 125 en 170 graden.) De dip uit de vermogenscurve is nu bijna weg.

Dit bericht is gewijzigd door markRD op 23-8-2008 om 18:31 uur.
 
kenny77 23-8-2008 18:32 Print reply

Posts: 29286
Het zadel ziet er mooi uit.

Wat voor een cilinder heb je eigenlijk er op?
 
Niek de Wildt 23-8-2008 19:46 Print reply
Posts: 7168
netjes hotje
 
markRD 23-8-2008 23:35 Print reply

Posts: 1181
Gewoon de orginele RD50m cilinder waar het inlaatkanaal iets vergroot is.

Nu nog: Aflassen, laten spuiten, verzinken, en poedercoaten.
 
Henk-88 23-8-2008 23:45 Print reply

Posts: 26703
Ziet er goed uit!

Enige waar ik steeds naar kijk is het kontje dat wat afhangt, of de tank loopt teveel op..

Maar mooi istie zowiezo!!
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
kenny77 24-8-2008 12:25 Print reply

Posts: 29286
Hee we hebben kleur.

Dan loopt die al helemaal goed, voor een orginele cilinder.

Het einde komt al een beetje in zicht.
 
markRD 24-8-2008 13:20 Print reply

Posts: 1181
Het einde is zeker in zicht ja Eindelijk!

Nog even een kettingkastje maken vanmiddag en het alarm/contact nog.. dan kan hij uit elkaar voor de laatste keer!


Edit: (Ook nog een orginele DTR80 cdi gevonden!) Deze is op het oog identiek aan de DTR50 dus, die word ook nog geprobeerd tzt.

Nog een edit @ henk88: Wat vind je er bij de nieuwe foto's van?!!

Dit bericht is gewijzigd door markRD op 24-8-2008 om 13:26 uur.
 

Dit topic is 59913 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 13 van 43
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 41, 42, 43Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved