Tsja, ik weet ook niet alles met m'n Rendac-verstand.
Ik vraag me de volgende dingen af:
1. Past een MT-uitlaat niet op een MTX-OT?
Volgens mij niet dus.........kutzooi, zit ik hier mooi effe met m'n 110-homoet...
2. Iemand die toevallig weleens een spruitstukkie heeft ge-CNCt?
Misschien nog Solid Works tekeningen van?
3. Zit er verschil tussen de schakelassen van een MT/MB en MTX-OT?
4. Ik heb een Mikuni TM 28mm carb. wat voor sproeiers moeten hierin? Keihinsproeiers passen niet (in verband met de lengte van de gasnaald)?
Enne met welke sproeier beginnen? 145 ofzo?
5. Membraan: Ik weet uit ervaring dat de originele 2-kleps-membranen nogal eens willen afbreken en de klepjes in je cilinder willen verdwijnen.
Is dit bij de 4-kleps minder snel?
Ik zal het beste denk carbon-klepjes kunnen gebruiken denk ik.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed
Tsja, ik weet ook niet alles met m'n Rendac-verstand.
Ik vraag me de volgende dingen af:
1. Past een MT-uitlaat niet op een MTX-OT?
Volgens mij niet dus.........kutzooi, zit ik hier mooi effe met m'n 110-homoet...
2. Iemand die toevallig weleens een spruitstukkie heeft ge-CNCt?
Misschien nog Solid Works tekeningen van?
3. Zit er verschil tussen de schakelassen van een MT/MB en MTX-OT?
4. Ik heb een Mikuni TM 28mm carb. wat voor sproeiers moeten hierin? Keihinsproeiers passen niet (in verband met de lengte van de gasnaald)?
Enne met welke sproeier beginnen? 145 ofzo?
5. Membraan: Ik weet uit ervaring dat de originele 2-kleps-membranen nogal eens willen afbreken en de klepjes in je cilinder willen verdwijnen.
Is dit bij de 4-kleps minder snel?
Ik zal het beste denk carbon-klepjes kunnen gebruiken denk ik.
1. uitlaat van mt past niet nee. vriend van me had dat probleem ook.
2. heb ik niet dus kan ik je ook niet meer helpen.
3. is het zelfde want zijn zelfde blokken.
4. zullen mikuni sproeiers in moeten denk ik.
5. mishcien komt dat door metaal moe heid bij metalen klepjes.
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
huh? honda crosser hier van het forum heeft een homoet special, die ooit op een mt heeft gezete, op zen mtx ot zitten (ding zit wel alleen op de cilinder vast, dus je zal wel een nieuw ophangpunt erop moeten lassen)
Hmmmmm aangezien ik er toch echt mee wil gaan crossen zal ik het wel degelijk maken. (Bij die gast is het slechts eventjes wachten voordat de tap-einden uit z'n cilinder breken)
Ik denk dat ik het achterste ophangpunt er maar afslijp. Dit is namelijk toch al een beetje gescheurd (goede kwaliteit lassen vanuit de fabriek ) Daarna net na de fles de boel eens roodgloeiend stoken en lichtjes opbuigen. Dan moet hij passen.