Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Aantal Technische vragen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 986 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Aantal Technische vragen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 347 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MTX-speed 17-5-2007 17:59 Print topicpost

Posts: 1229
Tsja, ik weet ook niet alles met m'n Rendac-verstand.

Ik vraag me de volgende dingen af:
1. Past een MT-uitlaat niet op een MTX-OT?
Volgens mij niet dus.........kutzooi, zit ik hier mooi effe met m'n 110-homoet...

2. Iemand die toevallig weleens een spruitstukkie heeft ge-CNCt?
Misschien nog Solid Works tekeningen van?

3. Zit er verschil tussen de schakelassen van een MT/MB en MTX-OT?

4. Ik heb een Mikuni TM 28mm carb. wat voor sproeiers moeten hierin? Keihinsproeiers passen niet (in verband met de lengte van de gasnaald)?
Enne met welke sproeier beginnen? 145 ofzo?

5. Membraan: Ik weet uit ervaring dat de originele 2-kleps-membranen nogal eens willen afbreken en de klepjes in je cilinder willen verdwijnen.
Is dit bij de 4-kleps minder snel?
Ik zal het beste denk carbon-klepjes kunnen gebruiken denk ik.


 

-simon- 17-5-2007 18:03 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed
Tsja, ik weet ook niet alles met m'n Rendac-verstand.

Ik vraag me de volgende dingen af:
1. Past een MT-uitlaat niet op een MTX-OT?
Volgens mij niet dus.........kutzooi, zit ik hier mooi effe met m'n 110-homoet...

2. Iemand die toevallig weleens een spruitstukkie heeft ge-CNCt?
Misschien nog Solid Works tekeningen van?

3. Zit er verschil tussen de schakelassen van een MT/MB en MTX-OT?

4. Ik heb een Mikuni TM 28mm carb. wat voor sproeiers moeten hierin? Keihinsproeiers passen niet (in verband met de lengte van de gasnaald)?
Enne met welke sproeier beginnen? 145 ofzo?

5. Membraan: Ik weet uit ervaring dat de originele 2-kleps-membranen nogal eens willen afbreken en de klepjes in je cilinder willen verdwijnen.
Is dit bij de 4-kleps minder snel?
Ik zal het beste denk carbon-klepjes kunnen gebruiken denk ik.




1. uitlaat van mt past niet nee. vriend van me had dat probleem ook.

2. heb ik niet dus kan ik je ook niet meer helpen.

3. is het zelfde want zijn zelfde blokken.

4. zullen mikuni sproeiers in moeten denk ik.

5. mishcien komt dat door metaal moe heid bij metalen klepjes.

 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
MTX-speed 18-5-2007 19:01 Print reply

Posts: 1229
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


1. uitlaat van mt past niet nee. vriend van me had dat probleem ook.

2. heb ik niet dus kan ik je ook niet meer helpen.

3. is het zelfde want zijn zelfde blokken.

4. zullen mikuni sproeiers in moeten denk ik.

5. mishcien komt dat door metaal moe heid bij metalen klepjes.




Reactie op 5:
Hmmm, heb zelf op 1 80cc-cilinder weleens 3 membranen versleten......snapte d'r geen drol van en nog steeds niet.

4: logisch (achterafgezien)
1: wordt dus warmstoken. Ik dacht dat een onderlangse MB-uitlaat wel zou passen. Mooi niet dus......
 
- Han - 18-5-2007 19:04 Print reply

Posts: 9667
huh? honda crosser hier van het forum heeft een homoet special, die ooit op een mt heeft gezete, op zen mtx ot zitten (ding zit wel alleen op de cilinder vast, dus je zal wel een nieuw ophangpunt erop moeten lassen)
 
<10.000 posts
MTX-speed 31-5-2007 0:01 Print reply

Posts: 1229
Hmmmmm aangezien ik er toch echt mee wil gaan crossen zal ik het wel degelijk maken. (Bij die gast is het slechts eventjes wachten voordat de tap-einden uit z'n cilinder breken)

Ik denk dat ik het achterste ophangpunt er maar afslijp. Dit is namelijk toch al een beetje gescheurd (goede kwaliteit lassen vanuit de fabriek ) Daarna net na de fles de boel eens roodgloeiend stoken en lichtjes opbuigen. Dan moet hij passen.
 

Dit topic is 347 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved