Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
18-6-2007 14:53 |
Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Japs
kden dat vork niet echt nodig is.
ik denk van wel :P wordt voor echt stuk lager en is alleen maar moeilijker met wheelies
|
|
|
|
derbi-tuner |
18-6-2007 14:56 |
Posts: 2605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RXBaz
maar met kleinere wielen loopt ie tog ook minder snel, trekt ie wel weer sneller op
minder toch? how groter je tandiwl achter hoe harder je optrek geld dat niet bij het wiel?
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
derbi-tuner |
18-6-2007 22:55 |
|
Frysk |
18-6-2007 23:34 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
afbeelding
staat super vind ik
*kotst op z'n schoot*
gietwielen horen niet onder crosser
|
|
giggitybyte |
|
Dimitri |
18-6-2007 23:36 |
Posts: 1951 |
Naja past niet zo makkelijk ofwel?
|
|
|
|
derbi-tuner |
18-6-2007 23:41 |
Posts: 2605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DimitriSMT
Naja past niet zo makkelijk ofwel?
valt mee
ben best blij dat de wielen even groot zijn.. voor is die wel kleiner
Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 18-6-2007 om 23:50 uur.
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
Dimitri |
18-6-2007 23:50 |
Posts: 1951 |
Maar met remschijf en as- en naaf-diameter?
|
|
|
|
derbi-tuner |
18-6-2007 23:52 |
Posts: 2605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DimitriSMT
Maar met remschijf en as- en naaf-diameter?
remschrijf heb ik overgezet en het lijkt erop dat de as en naaf diameter bijna of helemaal het zelfde zijn
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
19-6-2007 0:03 |
Posts: 13700 |
remschijf heeft toch grotere diameter achter ? en uitlijnen is de poep
|
|
|
|
derbi-tuner |
19-6-2007 0:04 |
Posts: 2605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Trax
remschijf heeft toch grotere diameter achter ? en uitlijnen is de poep
ja weet ik maar remschrijf heb ik overgezet
Maar hoe kan ik het beste uitlijnen ?
en wat als je het niet goed doet ?
Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 19-6-2007 om 0:06 uur.
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
19-6-2007 0:09 |
Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
[...]
ja weet ik maar remschrijf heb ik overgezet
Maar hoe kan ik het beste uitlijnen ?
en wat als je het niet goed doet ?
Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 19-6-2007 om 0:06 uur.
kon overzetten gewoon ? zoja dan heb ik ook snel zat een remschijf denks voor achter (A) 3 bouts bevestging
dan loopt je schijf aan of het wiel staat uit het midden of ketting niet in een lijn
|
|
|
|
derbi-tuner |
19-6-2007 0:19 |
Posts: 2605 |
schrijf past gewoon zie de foto en uitlijnen zou geen groot punt zijn denk ik, iedere keer gewoon een ringtje tussen je as totdat het goed is..
Ik heb een tandwiel zonder dat die halverwege (binneste) naar binne gaat een cm ofzo.. begrijp je wat ik bedoel? had perongeluk dus een platte tandwiel gekocht en doormiddel van ringetjes tussen het wiel en en tandwiel staat mijn ketting in 1 lijn kan ik nu ook doen, als mijn schrijfrem niet aanloop en goed zit dan met behulp van ringetjes tussen je tandwielen je ketting in 1 lijn te laten lopen..
sorry voor de moeilijk te begrijpen uitleg
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
derbi-tuner |
20-6-2007 20:40 |
|
Sypie_Honda |
20-6-2007 21:43 |
Posts: 13830 |
selectmail kisjes
gegroet, collega
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
derbi-tuner |
20-6-2007 21:45 |
Posts: 2605 |
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|