Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Honda Cb50 classicracer [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 686 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Honda Cb50 classicracer [Algemene v...
Pagina 35 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 33, 34, 35Vorige pagina
Dit topic is 43267 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Vehikel 4-7-2008 22:50 Print reply

Posts: 2903
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


'ja lijkt er wel op maar is naar mijn mening een paar CM te lang vind ik bij die oude honda racers ook btw, maar ik zal de hele brommer er niet om gaan afkraken want dit ding is gewoon über

Thx
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pk 50-s joris
heejj..

ik heb een paar vraagjes,
ik ga namelijk ook een CB50J kopen maar daar zit geen blok en geen kenteken bij.
misschien dat jij mensen kent die nog zo'n blok hebben liggen, of iemand anders?!

enne, hij heeft geen NL-goedkeuring en ook geen papieren, wordt dit dan heel lastig om hem te keuren? ik heb geen idee uit welk land ie komt.




Ik ken momenteel niemand met een Cb50. Maar ik weet wel dat op het 4takt-forum (4takt.net) een aantal mensen zitten die een hoop onderdelen hebben liggen (ik werd vaak gemaild of ik nog onderdelen nodig had, een paar keer werd mij zelfs een complete Cb voor onderdelen aangeboden).
Een kenteken wordt zonder papieren wel lastig, meest waarschijnlijk is het een Duitse of Belgische Cb.

Bij een Duitse moet je eerst aangifte van vermissing doen, met die aangifte kan je bij de TUV (soort RDW) komen voor een nieuwe keuring en krijg je een nieuwe betriebserlaubnis (die weer nodig is om in Nederland een kenteken te krijgen). Ik weet niet precies wat het dan in totaal kost, maar ik geloof dat qua prijs de TUV wel met de RDW te vergelijken is.

Een frame met kenteken/papieren aanschaffen maakt het wel een stuk makkelijker :P
Ik weet niet hoe het in Belgie gaat, volgens mij is het wel vergelijkbaar met Duitsland.


Dit bericht is gewijzigd door Vehikel op 4-7-2008 om 22:51 uur.
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
Niek de Wildt 22-8-2008 20:28 Print reply
Posts: 7168
zit er nog schot in?
 
Vehikel 8-11-2008 20:16 Print reply

Posts: 2903
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
zit er nog schot in?

Niet echt :P Kheb ivm school/stage bijna geen tijd gehad om er verder mee te gaan. Deze week ga ik sowieso de de megafoon aan de bocht lassen, daarna moet ik nog ff kijken wat ik verder doe, want er zit nog een project aan te komen :P, ik ga volgende week voor een Cb350f kijken.
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
jorgen_blok1 28-1-2009 16:27 Print reply
Posts: 97
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Iceburn
Ik denk trouwens niet dat ik met 17mm, vvv (vervroegend vliegwiel), andere uitlaat de 80 kan halen met een standaard vertanding. Weet iemand hoeveel toeren zo'n blok mag maken? Met een vervroegend vliegwiel zal die regelmatig over de 8000 zitten denk ik?

Trouwens: zie mijn gallery ook eens

en deze:
http://www.youtube.com/watch?v=ty1Goc_YT0g



xD

Dit bericht is gewijzigd door Iceburn op 28-5-2007 om 17:09 uur.


de brommer kan makkelijk 15k rpm aan
 
Brommers en meer 6-5-2012 21:44 Print reply

Posts: 1966
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha

Dit topic is 43267 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 35 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 33, 34, 35Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved